2019-12-14, 15:42
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HarryScheinen
Tro mig, det är inte så svårt som du tror, prova. Lyft på topplocket och låt tankarna flöda fritt ett par sekunder?

Att det finns problem och "utmaningar" med den enorma invandringsvågen är väl ingen hemlighet? Att mångkultur inte enbart handlar om exotiska och "spännande" möten är väl också välkänt?

Lamotte gör ingen faktisk nytta, eller ens en journalistisk gärning när han ränner omkring likt en knattereporter i Kronogården. De flesta människor i Sverige 2019 VET redan hur situationen är ute i arbetarklass- och utanförskapsområdena, det Lamotte gör är en slags politisk aktivism och valarbete för SD, AFS, etc. precis som swish-tiggaren Janousch med kollegor på högerflanken. Inga konstigheter. Det handlar om två utanförskapsgrupper som skaver och utnyttjar situation. Det gör bra med pengar på att "elda på" folks oro, etc.

Är det konstigt att ingen "vanlig" eller "normal" människa vill ta i Janousch och Lamotte (med flera) med tång ens?

Roligt att ni uppfattar er som normala. Majoriteten av svenska folket har en annan uppfattning men det är sött att ni tror att ni har majoriteten bakom er.
Citera
2019-12-14, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivsta
Herrejävlar vilket långt personangrepp. Mår nästan dåligt för din skull plutten.

Det är inga 13-14 åringar på Lamottes videosnuttar, det förstår även jag här nedanför vasken.

Nä, de flesta är nog mellan 15-25, inte 30-40 som vissa vill få det till.

Och nej, jag blev inte ledsen för att du använde personangrepp, jag tyckte mest synd om dig då dina argument sinade och du var tvungen att gå den vägen.
Senast redigerad av chrisemil 2019-12-14 kl. 15:47.
Citera
2019-12-14, 15:45
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Läs vad jag svarade på.

Jag har gjort det. Jag sa att du kan göra ett reportage och då hänvisar du till ett reportage som nån lisa har gjort där stenkastande barn blivit tvingade att be om ursäkt. Du är inte lisa
Citera
2019-12-14, 15:46
Medlem
dialektikers avatar
Vi har ju forslat hit kriget till Sverige. Det är dags att rusta upp militärstyrkor mot detta. Vi har ALLTID genom historien räddat fredliga människor som utsätts för de individer som står för krigen. Ja, det är exakt de människorna som står för krigen som nu är här. Fylla ett fredligt land med de kriminella individer som ligger bakom krigen i sina egna länder, vilket land gör så?
Det är moderna, naiva fasoner, att förstöra sin egen civilisation på det sättet.
Vi har ju försvagat Sverige enormt, i att orka hjälpa folk i krig, när krafterna sugs ut åt det krigstillstånd, som råder här.

Det är inte konstruktivt någonstans, om vi vill hjälpa människor i världen.
Senast redigerad av dialektiker 2019-12-14 kl. 16:43.
Citera
2019-12-14, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staticage
Allt aschberg rör får hjärtattacker.

Ingen slump att MUST håller ögonen på den kvartsfiguren...
Citera
2019-12-14, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
Även polisen fick ta emot smällar. Men inga gripna. Kriminella äger dessa områden. Polisen är tandlösa.

Polisen är initiativlös, tandlös, försvarslös, konturlös, meningslös, viljelös, ryggradslös.
Citera
2019-12-14, 15:48
Medlem
Vedträs avatar
Tidsfråga innan det kommer till något i stil med detta https://youtu.be/ZiwBIWqQSLc

För vi kommer ALDRIG tolerera att de vi gett en fristad beter sig som grisar. O i slutändan är det deras egna djävla tupp beteendes fel att det kommer bli så.
Senast redigerad av Vedträ 2019-12-14 kl. 15:53.
Citera
2019-12-14, 15:50
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Bra initiativ. Jag nominerar Anders Lindberg. Kanske även Wolodarski kan göra något liknande.

Detta hade kunnat bli hur dråpligt som helst. Lämplig filmmusik till det hela är självklart Yakety Sax.

Inte omöjligt att detta spektakel även skull kunna bli "Årets bild".

De är båda för kända ansikten. Det ska vara nån nykläckt nisse från Södertörn med solsken i blick.
Skulle vara intressant att se ögonen på vår unge hjälte när allt rämnar under de fotriktiga skorna, när värdegrunden krockar med Alis elaka ord om att han skulle vara en sk "horunge".

#Horunge? #MeToo!
Citera
2019-12-14, 15:52
Medlem
Svinriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Bra initiativ. Jag nominerar Anders Lindberg. Kanske även Wolodarski kan göra något liknande.

Detta hade kunnat bli hur dråpligt som helst. Lämplig filmmusik till det hela är självklart Yakety Sax.

Inte omöjligt att detta spektakel även skull kunna bli "Årets bild".

Janne Josefsson och Ilmar Reepalu gjorde ett försök i Malmö 2012.
Att någon fortfarande vågar sig ut i verkligheten är imponerande.
https://www.youtube.com/watch?v=QNNb4idH6js
Citera
2019-12-14, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
På text tv bl.a. Dags att sätta in militären nu och försvara oss.

På grund av 40 ungdomar?
Citera
2019-12-14, 15:55
Medlem
PlutoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Han hade en extrakamera och har inte yppat ett pip nu på 4 dagar sedan swishnumret lades ut och pengarna rullar in.
Anstränger du dig mycket för att vara så dum? Är det medfött? Är du i själva verket en bot? Frågorna hopar sig.

Att få sin mobiltelefon stulen är en tämligen logisk orsak till att närvaron och kommunikationen på sociala medier hämmas en del under några dagar.
Citera
2019-12-14, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T02
På grund av 40 ungdomar?

Ja, polisen klara inte av dem. Då är militären nästa steg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in