2019-12-13, 22:37
Medlem
Stig och Maj Britt är där och dansar just nu, mannen med den blå jackan verkar inte dansa, han är stel som en pinne :-)
Citera
2019-12-13, 22:42
Medlem
Madgetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Vilka då?
Jag satte nyss på tvn.

Rebecca och Fiona. Såg ut och betedde sig som de druckit mer än en öl som de påstod.
Citera
2019-12-13, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madgett
Rebecca och Fiona. Såg ut och betedde sig som de druckit mer än en öl som de påstod.
Okej, kanske starkare saker än öl också.
Citera
2019-12-13, 22:53
Avslutad
Finns det någon mer kamerakåt människa än Arantxa?!
Citera
2019-12-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madgett

Ja, brunetten har hyfsat glansig blick

Men det kanske bara är smink
Citera
2019-12-13, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av violentsky
Finns det någon mer kamerakåt människa än Arantxa?!

Tackar inte nej till mer Arantxa och Farah i tv-rutan if you ask me. Ska bli nice med Daniel (?) också. Verkar vara en bra kille. Plus han har varit sidekick till Luuk vilket märks av lite och är respekt i sig

Fråga: När artister är där i buren. Varför är dom inte vända mot publiken. Jag blir inte klok!! Låt folket där digga med varandra. Också kan inte någon jäkel i närheten sälja lite varm hembränt glögg till dem där ute - det är en bössa jag hade kunnat stötta
Citera
2019-12-13, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Stig och Maj Britt är där och dansar just nu, mannen med den blå jackan verkar inte dansa, han är stel som en pinne :-)

Stig och Majbritt är bara för fantastiska!
Man blir helt varm i hjärtat när man ser hur roligt dem har när dom dansar. All kärlek o respekt till dom!
Citera
2019-12-13, 23:28
Medlem
1754s avatar
Jag tycker årets tema är riktigt bra, jag kommer att slänga in en slant imorgon!
Citera
2019-12-13, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Stig och Majbritt är bara för fantastiska!
Man blir helt varm i hjärtat när man ser hur roligt dem har när dom dansar. All kärlek o respekt till dom!
Det håller jag med dig om.
Citera
2019-12-14, 00:20
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
"Mannen i blå jackan" Vad i helvete är det för en? Jag har sett han på Almedalen oxå. Tror han är centerpartist. Vafan han nu är det för? Är han någon sort uteliggare/hemlös? Vad lever han av? Vad lever han för? Egentligen? Stå och glo liksom som en jävla byfåne. Man blir ju nyfiken. Har han inget jobb? Eller är det här hans jobb?

Om nu han är så jävla för den här skiten. Kan han inte komma in och skriva i den här tråden? Killen verkar ju vara ett riktigt jävla freak.

En vit medelålders man som står och... Ja glor. Det finns alltså folk som ser upp till en sådan idag? En riktig förebild.

Mycket klarar man av att läsa här men helt orimligt hat mot Pontus är inte ok. Han är helig för oss flashbackare som följt MH lika länge som honom!
Citera
2019-12-14, 00:27
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Econizze
Fråga: När artister är där i buren. Varför är dom inte vända mot publiken. Jag blir inte klok!! Låt folket där digga med varandra. Också kan inte någon jäkel i närheten sälja lite varm hembränt glögg till dem där ute - det är en bössa jag hade kunnat stötta

Ingen bra kameravinkel och det är i det hörnet musiker får plats.

Helvete, hade glömt hur Stasi både Farah och Arantxa kan vara när dom frågar vad man tycker om temat. Igår var det Jelassi som Farah klädde av helt naken och undrade hur hon förmedlade temat till sina fans, vilket Jelassi inte ens tänkt på. Och sen nån skola där Arantxa ställde lärarna i dålig dager.

Och Farah nästan röt till en kvinna på torget att flytta på sig när en dansgrupp kom
Citera
2019-12-14, 00:28
Medlem
När ska Miriam gå o lägga sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här