2019-12-13, 13:09
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Herre, gode gud! Varför?! Varför vill S och dess lydpartier oss så illa?! Om bara någon kunde rensa upp bland dessa avarter som inte ens är värda ett nickel. Tror vi får ta och samla ihop ett järngäng med Lasermannen och Breivik i första ledet...

Polisen som vanligt politiskt bakbundna och på kontoren sitter cheferna och brunkar åt Lamottes direktsändning, se de älskar sina babbeluringar...
Citera
2019-12-13, 13:10
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Någon som vet vad som hänt med Lamotte? Blev han så skrämd av kaosfolket att han inte ens vågar uppdatera sin Facebook? Tystnaden är beklämmande.
Förstår ni inte? Han låter händelsen gotta till sig med lite hederlig "vad händer" tystnad.
Inget nytt under solen.
Citera
2019-12-13, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Undrar om ngn skulle komma till Aftonbladet när polisen var där och säga till anställda: Era horor, ska ha döda er!? Skulle även då polisen göra ingenting och inte gripa personen? Eller finns det ngn order till pomisen fr styrande svin i detta land att regimkritiker ska inte skyddas?

Rätt så stor skillnad på att någon kommer till någon annan och dödshotar på det sättet än att någon kommer till någon annan och blir hotad.
Poliserna gjorde vad de kunde i detta fallet. 100 kaoz hade lätt övermannat 10-15 poliser och nattvandrare om de velat, JL hade inte lyckats taekwondo-sparkat ner ens 2.

Däremot tycker jag att man skulle satt in större resurser redan i söndags natt, tagit allt skräp som sprang ute och apade sig. Det pinsamma är att polis och rättsväsende står handfallna. Dessa snorungar gör exakt som de vill.
Citera
2019-12-13, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Förstår ni Inte? Han låter händelsen gotta till sig med lite hederlig "vad händer" tystnad.
Inget nytt under solen.
han blev rånad, hotad och misshandlad igår, stödjer du attackerna på han?
Citera
2019-12-13, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElvisFan
Det är bara att titta på välresultatet för att förstå att vi har fått det som vi önskar. Vi vill ha banditer, negrer och fanskap som får njuta av våra ekonomiska resurser.

Kolla hur resultatet ser ut i Kronogården
https://pbs.twimg.com/media/ELnpWSAXkAE_ma1?format=jpg&name=large
Citera
2019-12-13, 13:18
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krystian
han blev rånad, hotad och misshandlad igår, stödjer du attackerna på han?
Har svarat på det där innan, med tanke på att du inte orkar läsa så svarar jag tvärtom.
Ja Lamotte får skylla sig helt själv, jag inte bara försvarar utan står bakom ortengrabbarna.
Vem var det som filma, den som filma ska få stryk.
Citera
2019-12-13, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NuLugnarDuNerDig
Låt oss nu ha en sak riktigt klart.
Frågar du mig så kan man skicka dessa muppjävlar som förstör samhället till Sibirien för att ruttna.
Eller hem. Eller inte ens in i landet. Men ok, jag fattar.
Citera
2019-12-13, 13:22
Bannlyst
Lamotte är tyst efter händelserna,

Nån som vet om han sitter anhållen?

Breach of the peace är ett brott i många länder.

Inget nytt om man säger att svenska poliser är ett skämt, de utgår från subjektiva bedömning, alla vet att kalla en person för hora eller horunge är ett brott, men polisen gjorde ingenting mot en fysik attack.

Förvånar mig inte om polisen vittnar att det var Lamotte som attackerade de ungdomarna.
Senast redigerad av jj299792458 2019-12-13 kl. 13:24.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av batteridrift
I ett fungerande rättssamhälle hade polisen gripit alla om bråkar. Men babbarna vet att svensk polis är mesiga.

Vi behöver en ny poliskår. Och det kan ta 10-20 år att ersätta den genuspolis vi har idag.

Vad som behövs här är en argt spottande fulladdad Kalashnikov och nån som kan hantera siktet. Att baga femtio är inget problem... och sen kanske nån börjar fatta problemet. Peace
Citera
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Det jag är mest chockad över är polisens agerande. Eller ska jag säga brist på agerande kanske...?

Jag hoppas nån sparar ner filmerna innan Facebook tar ner dem.

Så har det varit sedan kravallerna i Göteborg 2001 som kulminerade med att Hannes Westberg sköts.

Numera är det lågaffektivt bemötande som gäller.
Citera
2019-12-13, 13:24
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingount
Som ett zoo? Det är nog dina egna rasistiska tankar. Eller skulle du tycka att det såg ut som "ett zoo" om han gick runt och filmade folket på Stockholms centrala gator också?

Du tycker alltså att invandrarna påminner om apor i bur? Fräscht...

Om de ändå satt i bur.
Apor beter sig för övrigt bättre. De är inte onda av vilja.
Citera
2019-12-13, 13:25
Medlem
Disbeliefs avatar
Någon eldsjäl borde lägga ut klippet med engelsk översättning, så att människor i utlandet också kan ta del av detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in