Citat:
Ursprungligen postat av
setterwalls04
Du må ha komplex, ordentliga sådana. Men visst begriper du väl att det är DU som är problemet, och inte Lamotte. Vi andra har ju inget vidare svårt att fokusera på de sändningar han gör. Trillade poletten ner? Skönt. Hoppas den hittar tillbaka.
Du måste verkligen ta tag i det där, för det kan bli ditt fall här i livet. Kan det vara en ADHD-diagnos som ligger bakom dina begränsningar? Nåja, du borde besöka doktorn.
I övrigt är Lamotte, oavsett hans tidigare bakgrund, en solklar hjälte för svenska folket. Inte bara för att han lyckats göra en osannolik tvärvändning rent politiskt, som de facto är en bedrift i sig, han är dessutom den enda som aktivt tar tag i problemen i samhället. Det är en bragd, med tanke på de krigszoner han besöker.
- Länge leve Lamotte!
- Lamotte Den Store!
- Lamotte vår frälsare!
Komplex vet jag inte. Tycker jag är ganska ärlig med att jag skriver att jag absolut inte hade vågat göra samma sak som Lamotte, precis som resten av er tuffingar här - för inte ser jag någon från Flashback vara där och göra något jobb direkt
Hjälte skulle jag väl inte direkt kalla honom, men kul att även charlataner som Lamotte kan hitta en följarskara. Han är och har ju alltid varit väldigt uppskattad av dom flesta eller hur..?

Conny som gått Livets Hårda skola älskar att dela Lamottes videos. Men tror inte riktigt det är rätt följarskara för att förändra Sverige dessvärre.
Borde faktiskt göra en ADD-utredning du har helt rätt, tack för ditt inlägg!