2019-12-13, 09:37
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman
Lätt att vara modig med en livesänd kamera och en mur av poliser runt sig med så klart!
Titta på materialet istället. Poliser börjar aldrig skydda honom innan de är tvungna. Skyddet är minst sagt begränsat. Vore kul att se dig glida runt i tron att du är nere med turrekidsen för att sedan bli rånad och förhoppningsvis fingerpullad i anus.
Citera
2019-12-13, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chilly_c_cane
Tveksamt.
Folket sover och kommer aldrig vakna. Aldrig...

Japp precis som den där boken som Reinfeldt skrev om svenskarna.. "det sovande folket"
Citera
2019-12-13, 09:44
Medlem
Citat:
Lätt att vara modig med en livesänd kamera och en mur av poliser runt sig med så klart!

Oftast agerar han helt ensam i utsatta omraden bara att titta pa klipp.
Tyckte inte polisen skyddade han igar, heder till LaMotte, modigt gjort!
Citera
2019-12-13, 09:45
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Betyder det att du är en jävla fegis då? Haha jävla idiot!

Japp jag är riktigt feg, och jag tror nog dom flesta med är det - annars hade väl du också stått där och gjort "grovjobbet" eller hur?
Citera
2019-12-13, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lefty`
Bra. Synd ingen av dem slog Lamotte på käften

Lamotte är en hjälte.. man skulle pepparsprayat ockupant horungarna istället. .
Citera
2019-12-13, 09:48
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Jo jo jag håller med mig i det du säger så klart.
Men Lamotte vet mycket väl om att kaosfolket kommer att börja gorma när han kommer, det är hans levebröd att bli utsatt och att kunna slänga på sig offerkoftan.
Ju mer påhopp och gnäll per minute desto mer pengar för honom.

Han är en charlatan och affärsman, ingen journalist eller ideolog.

Så... Summa sumarum ska samhället vika sig för deras önskan om sina muslimska enklaver, där vi inte har någonting att säga till om (förutom när det är bidragsutbetalning)?

På vilket sätt är Lamottes journalistiska affärsplan av intresse här?
Citera
2019-12-13, 09:48
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av setterwalls04
Du må ha komplex, ordentliga sådana. Men visst begriper du väl att det är DU som är problemet, och inte Lamotte. Vi andra har ju inget vidare svårt att fokusera på de sändningar han gör. Trillade poletten ner? Skönt. Hoppas den hittar tillbaka.

Du måste verkligen ta tag i det där, för det kan bli ditt fall här i livet. Kan det vara en ADHD-diagnos som ligger bakom dina begränsningar? Nåja, du borde besöka doktorn.

I övrigt är Lamotte, oavsett hans tidigare bakgrund, en solklar hjälte för svenska folket. Inte bara för att han lyckats göra en osannolik tvärvändning rent politiskt, som de facto är en bedrift i sig, han är dessutom den enda som aktivt tar tag i problemen i samhället. Det är en bragd, med tanke på de krigszoner han besöker.
- Länge leve Lamotte!
- Lamotte Den Store!
- Lamotte vår frälsare!

Komplex vet jag inte. Tycker jag är ganska ärlig med att jag skriver att jag absolut inte hade vågat göra samma sak som Lamotte, precis som resten av er tuffingar här - för inte ser jag någon från Flashback vara där och göra något jobb direkt

Hjälte skulle jag väl inte direkt kalla honom, men kul att även charlataner som Lamotte kan hitta en följarskara. Han är och har ju alltid varit väldigt uppskattad av dom flesta eller hur..?
Conny som gått Livets Hårda skola älskar att dela Lamottes videos. Men tror inte riktigt det är rätt följarskara för att förändra Sverige dessvärre.

Borde faktiskt göra en ADD-utredning du har helt rätt, tack för ditt inlägg!
Citera
2019-12-13, 09:49
Medlem
Folk har problem med att lamotte skriver swisha gärna, ifall ni vill stödja mig dvs han han ber inte utan ifall man är nöjd med innehållet så kan man göra det. Det har folk problem med här på fb. Men SVT som stjäl 8,5 miljarder årligen, det är inga konstigheter. Janne josefsson har sagt att lamotte är duktig och en av dom få som vågar göra riktigt journalistiskt arbete. När Sveriges bästa journalist säger så då vet man att lamotte gör ett bra jobb. Önskar bara svenskar hade pung nog och rädda sitt land istället för att kolla på bögsport, paradise hotel och bachellor hela dagarna
Citera
2019-12-13, 09:51
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Så... Summa sumarum ska samhället vika sig för deras önskan om sina muslimska enklaver, där vi inte har någonting att säga till om (förutom när det är bidragsutbetalning)?

På vilket sätt är Lamottes journalistiska affärsplan av intresse här?

Den är väl absolut av intresse. Han är beroende av Swish, så fort hans iPhonejournalistik inte genererar pengar så byter han helt sonika ämne till någonting annat populistiskt.
Jag tror han är miljökämpe inom 1 år och kommer istället sitta i sin bil med gråten i halsen och gnälla fram hur oteroligehhht viktigt det är med milejuööhnn.
Citera
2019-12-13, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setterwalls04
Självklart inte. Han kan ju inte uppdatera samtidigt som han kör bilen, sluta vara så paranoid din lille svennebanan.

Usch va fult och rasistiskt att sitta pch haspla ur sig skälsord om stackars ursprungsbefolkningen. . du borde skämmas ockupant/rasist..
Citera
2019-12-13, 10:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 15minFame
Jasså, invandrare har inget eget ansvar? Kan bara gå runt och skrika och hota och det är inte deras fel.
Bostad, bidrag och full tillgång till välfärden och kunna leva tryggt är alltså inte nog för dem. Om deras liv i hemländerna var så mycket bättre, varför åker de inte hem om det är så hemskt här?
Ditt inlägg var bara knasigt.

Nej inte dom här invandrarna - dom har NOLL ansvar - men politrukerna har som valt att släppa in dessa

Ni som vill döda o dansa batongdans på dessa främmande fåglar - det är politrukerna ni skall behandla så för dom har skapat situationen o låtit dem ni kritiserar med upphovsmän bo här
Citera
2019-12-13, 10:08
Medlem
swimmingpools avatar
Varför tror ni han blir attackerad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in