Ni sitter bara mobbar Greta, dag ut och dag i: bla bla bla. Är det inte betyg så är det looks. Ha i åtanke att Greta (för miljöns skull) inte har något smink på sig. Ni kan ju ta era fläskpaddor till partners och skölja över dem med några liter vatten så kommer den riktiga fläskpaddelooken att uppenbara sig och ni inser plötsligt vad det är för jävla kräldjur ni kommer dragandes med. Så håll nu käften om Gretas utseende, fakta är dock att hon ser ut lite som en supermodel.
Jag, som stort trump fan och hatare av greta, tycker att hans senaste tweets om henne var lågvattenmärke. Han borde totalignorera henne istället, nu låter han småsint.
Kanske för att han är en stor förvuxen bäbis som ständigt ljuger? Vill du ha rasism var då en rasist men välj inte Trump för då är du bara som vilken lirare som helst som sitter och idoliserar andra fjantkändisar.
Tragiskt öde att du blev född. Ja det säger jag med gott samvete för det är samma nivå på er. Ett hyperbegåvat barn som har gjort mer som ungdom än vad hela eran släkt skullr ha gjort på 1000 år och ni sitter bara och fjantar er.
Ni är som Åkesson: Greta borde gå i skolan så hon fick kunskap. Så har hon de faktum högsta betyg.
Jag, som stort trump fan och hatare av greta, tycker att hans senaste tweets om henne var lågvattenmärke. Han borde totalignorera henne istället, nu låter han småsint.
Greta knep ju utmärkelsen framför näsan på honom. Så Donald Trump är nog rasande nu.
"Jag, Donald Trump... Besegrad av... en liten tjej?"
Men oroa dig inte. Imorgon så har Trump nya bekymmer att tänka på.
Komik på hög nivå en svinstia i bilen, även lite Wasa knäckebröd bara för att.
Klimat naivisterna behöver dock partisk vetenskaplig fakta som bevis innan uttalanden.
Ellbilsbatterier, typ den Tesla drivs av, bryts i smutsiga metallgruvor i u-länder och Asien, ofta av barn.
Det brukar sägas att de ändå är miljövänligare än vanliga bilar, men det är inte etiskt.
Batteriavfall dumpat på en åker för grävas ner. Och då var det ändå den "snälla varianten". Inte de som sitter i elbilar. Jorden kommer inte kunna användas på många många år. Kanske aldrig för skapa gröda.
Ni sitter bara mobbar Greta, dag ut och dag in: bla bla bla. Är det inte betyg så är det looks. Ha i åtanke att Greta (för miljöns skull) inte har något smink på sig. Ni kan ju ta era fläskpaddor till partners och skölja över dem med några liter vatten så kommer den riktiga fläskpaddelooken att uppenbara sig och ni inser plötsligt vad det är för jävla kräldjur ni kommer dragandes med. Så håll nu käften om Gretas utseende, fakta är dock att hon ser ut lite som en supermodel.
Citat:
Ursprungligen postat av Granskadupplysning
Kanske för att han är en stor förvuxen bäbis som ständigt ljuger? Vill du ha rasism var då en rasist men välj inte Trump för då är du bara som vilken lirare som helst som sitter och idoliserar andra fjantkändisar.