2019-12-11, 20:50
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av submarinen1
Fått några videos av polare, verkar som att kidsen fattade att de inte skulle fungera med gratis konceptet.
På de bilder som spreds i sociala medier kring 20:00 ser det tomt ut i arenan. Hur det ser ut när han går/gick på återstår att se, men han lär nog vara besviken på uppslutningen.
Citera
2019-12-11, 20:55
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Rakim Meyers verkar inte vara överdrivet intelligent. Hade inte det smarta varit att kolla med arrangören Live Nation innan han lovade gratis entré till alla i förorten, något som han nu tvingats backa ifrån.
Det riskerar bli rejält kaos ikväll när alla hoods-ungar dyker upp i tron att de ska komma in.
Biljetter för en (1) krona lär de ha haft råd med, däremot kanske svårt att betala utan kort eller Swish.
Citera
2019-12-11, 21:30
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filmfreak
På de bilder som spreds i sociala medier kring 20:00 ser det tomt ut i arenan. Hur det ser ut när han går/gick på återstår att se, men han lär nog vara besviken på uppslutningen.

Har du några länkar till sådana sociala medier bilder och video-klipp?
Citera
2019-12-12, 01:49
Medlem
Helt sjukt att sälja biljetter för dyra pengar och sen lova gratis biljetter till andra även om alla har råd med 11 kr så är det svinigt mot dom som har betalat hutlösa summor.
Citera
2019-12-12, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Helt sjukt att sälja biljetter för dyra pengar och sen lova gratis biljetter till andra även om alla har råd med 11 kr så är det svinigt mot dom som har betalat hutlösa summor.
Eftersom det inte blev utsålt så gjorde han en fin gest och släppte i princip resterande biljetter gratis till folk som har mindre pengar. Hur kan du mena att det är svinigt?
Citera
2019-12-12, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Eftersom det inte blev utsålt så gjorde han en fin gest och släppte i princip resterande biljetter gratis till folk som har mindre pengar. Hur kan du mena att det är svinigt?

Så du tycker inte det är fel mot dom som har betalat fullt pris då? Då är det ju bättre att han säger att dom kommer få tillbaka sina pengar så det blir rättvisst mot alla.
Citera
2019-12-12, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Så du tycker inte det är fel mot dom som har betalat fullt pris då? Då är det ju bättre att han säger att dom kommer få tillbaka sina pengar så det blir rättvisst mot alla.
Nej jag tycker inte det är något fel utan en fin gest och du får tänka på att han gjorde detta samma dag som spelningen är. Herregud vill jag se en artist som jag gillar så betalar jag självklart.
Citera
2019-12-12, 03:33
Medlem
Citat:

Du tror killarna på orten köpte 1-kronors biljetterna på sitt Telia bredband? Jag tror datorerna tillhörandes 2:a hands försäljarna som köper varje fucking UFC och John Mayer biljett på millisekunden de släpps köpte dom och gjorde fet förtjänst
Citera
2019-12-12, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten Rövskägg
Du tror killarna på orten köpte 1-kronors biljetterna på sitt Telia bredband? Jag tror datorerna tillhörandes 2:a hands försäljarna som köper varje fucking UFC och John Mayer biljett på millisekunden de släpps köpte dom och gjorde fet förtjänst

Bättre att sälja biljetter, oavsett pris, än att sälja droger i alla fall ?
Citera
2019-12-12, 11:11
Medlem
Citat:
Nej jag tycker inte det är något fel utan en fin gest och du får tänka på att han gjorde detta samma dag som spelningen är. Herregud vill jag se en artist som jag gillar så betalar jag självklart.

I senaste laget alltså, ungefär som med den där häktesspelningen som inte blev av.
Konstant dålig planering. Dock lär han inte gå "ensam" på stan det här besöket.
Citera
2019-12-12, 14:30
Medlem
flashblakks avatar
Är A$AP Soros springpojke?

Hit kommer Asap o viftar med pengar o fjäskar för adidaskrigare, belönar brottslighet - genom att designa coola kläder till häktade, försöker påskynda islamiseringen genom att donera pengar till "flykting"organistationer i Sverige.
Som om vi inte hade nog med "flyktingar", och dessutom har redan "flyktingarna" det bättre ställt än infödda svenskar. Men det kanske inte Asap vet, eller så är han bara illuminati (och kommer dö vid 27 )

Vad fan är det han vill uppnå och
Vad fan har han med vår flyktingpolitik/med våra häkten att göra?

Påminner om när George Soros delade ut förladdade betalkort till migreringssugna araber och uppmuntrade dem att infiltrera Eu

Vem tror ni skickade Asap, och varför denna vändning?
Han skulle väl aldrig mer sätta sin fot i Sverige, var det inte det sista han sa när han blev frisläppt från häktet?

Kanske detta är hämnden mot Sverige?!?
Senast redigerad av flashblakk 2019-12-12 kl. 14:34.
Citera
2019-12-12, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheChelsea
Bättre att sälja biljetter, oavsett pris, än att sälja droger i alla fall ?

Menar du att biljettmäklarna skulle sålt droger om de inte köpt och sålt vidare ASAPs 1-kronors biljetter? Du är helt rubbad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in