2019-12-12, 12:14
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheChelsea
Du klarar av att delta i mobbingtrådar. Alla mot en och en är någon annanstans och
gör något vettigt. En sorts arbetsfördelning det också.

Låt oss i stället glädjas åt de svenska framgångarna. För svensk är hon väl ändå ?

Hon ska inte få kritiseras menar du alltså. Det är klart hon ska det, hon kan bli förödande för världen om hon inte ifrågasätts.
2019-12-12, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Hon ska inte få kritiseras menar du alltså. Det är klart hon ska det, hon kan bli förödande för världen om hon inte ifrågasätts.

Ifrågasätta ? Verbal lynchning, ofta av icke läs- och skrivkunniga. Du är inte riktigt där än.
2019-12-12, 12:19
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ifrågasätta ? Verbal lynchning, ofta av icke läs- och skrivkunniga. Du är inte riktigt där än.

Vad surrar du om, är du inte skrivkunnig?
2019-12-12, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulfly82
Jag tycker ju att denna videon är ganska talande!

Det är en video där någon filmar in i Gretas sophög till Tesla

Haha, vem är det som käkar bönor och knaprar råa potatisar? Jag börjar förstå varför Greta är så liten och smal.
2019-12-12, 12:20
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:

Och jag tycker att jag borde städa ur bilen
Vad är det för gris som kör bilen, ser ju fan ut som en pundarkvart invändigt.
2019-12-12, 12:21
Medlem
Citat:
Du klarar av att delta i mobbingtrådar. Alla mot en och en är någon annanstans och
gör något vettigt. En sorts arbetsfördelning det också.

Låt oss i stället glädjas åt de svenska framgångarna. För svensk är hon väl ändå ?

Tjaa...

Hvis fremgånger er det egentligt vi skal glädjas over:

https://m.youtube.com/watch?v=Bkar4jn3JWw
2019-12-12, 12:22
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Nej. Hennes tal är längre än så.
"How dare you" är ett lysande exempel på Gretas uppenbara obegåvning. Om hon nu har A i alla ämnen, är det otroligt märkligt att hon inte förstår något så basalt som att världen behöver en ekonomi, styrd av människor som måste (inte vill) gå till arbetet varje dag, styrt av överordnade osv. Vad menar Greta vi skall göra åt saken?

Det är som att stolen hon sitter på, i toppmöteshuset hon är i, med kameran framför hennes ansikte; dessa produkter har ingen skapat, de har bara uppkommit genom evigheten. Är Gretas framtidsvision att världen bara fortsätter uppkomma genom evigheten? Eller vad har hon för konkret lösning?

Just det, ingen alls. Bara lättgenomskådlig skrämselpropaganda.

Citat:
Hennes tal är dessutom så bra och så populära att hennes bok med hennes tal toppar bokförsäljningen i USA:
"Bra" får stå för dig. Alla är inte lika lättimponerade som PK-flummare och iDioter på andra sidan Atlanten.

Citat:
Gör en jämförelse med en annan 16-årig svensk flicka. På sin höjd har de haft ett par föredrag i skolan vid denna ålder.
Föredrag som troligen kräver mer än "You have stolen my dreams with your empty words" följt av massa fula grimaser och lipande (där sitter Greta som nästintill vuxen och lipar, för det är ju specifikt hon från världens näst klimatpositivaste nation som är drabbad av någon insinuerad klimatkris ). En engelsktalande lågstadieelev ligger väl på ungefär samma nivå här.

Citat:
Detta samtidigt som Greta håller tal inför FN och länders parlament, och på gator och torg inför tiotusentals personer.
Det är alltså som jag skrev i mitt första inlägg? Att den mediella uppmärksamheten är vad som skiljer gott från ont i sammanhanget? Fakta och logik fyller ingen som helst relevans tycker du?
2019-12-12, 12:24
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:

Björn Gillberg räknade även ut hur miljövänlig hycklaren Gretas segling till USA var:
https://www.youtube.com/watch?v=0dm8I8_eOHs

Hoppa till slutet av videon om ni vill se svaret.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CPJesus
Självklart puffar Time Magazine för den där lilla kommunistiska skrikhalsen.

Grundaren Henry Luce var med i ökända hemliga sällskapet Skull & Bones, vid Yale-universitetet som fostrat en drös globalistiska makthavare. Han gick under nicket "Baal" som ju var den kristne guden Yahvehs motståndare i Bibeln.

https://en.wikipedia.org/wiki/Skull_and_Bones

https://rightedition.com/2017/11/23/meet-elite-father-mainstream-media-skull-bones-member-henry-luce/

Vore jag religiös skulle jag nog säga att Greta Thunberg är Antiktist...

Jag har hört att det grekiska ordet "anti" i själva verket betyder nåt i stil med "i stället för". Vilket då skulle innebära att när svenska kyrkan utnämner Greta till "Jesus efterträdare", så säger de i praktiken att: "Greta är Antikrist"
Medlem
Citat:

Citat:
Vad surrar du om, är du inte skrivkunnig?

Citat:

Vad var det du inte förstod ? Ifrågasätta, det verb som du själv tog upp.
2019-12-12, 12:25
Medlem
Man bör ha i åtanke att Greta's tal är skrivna av div folk. Hennes egen mentala kapacitet sträcker sig nog till "lyssna på vetenskap och forskning".
2019-12-12, 12:27
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Vad var det du inte förstod ? Ifrågasätta, det verb som du själv tog upp.

Försök skriva hela meningar så går det bättre för dig. Greta är en stor hycklare och bör kritiseras förstås, frågor på det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in