2019-12-10, 00:02
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thehero231
Hej alla här inne jag brukar aldrig skriva i Flashback men lyssna alla på mig den här flamur från arlöv är en väldigt god vän till mig även den andra som var med honom. Flamur är ingen kille som e kriminell flamur e en vanlig kille som oss alla som kan hamna i problem med fel folk Flamur är en kille som va helt okej i skolan som oss alla andra. Flamur va en kille som hängde med vänner men han va väldigt mycket med sin familj flamur va den som ville hitta sig den rätta och gifta sig och skaffa barn och ett bra liv. Känner en del av hans vänner som ringde honom och ville ut men flamur va väldigt mycket hemma jag själv va ute med flamur en del men flamur va väldigt lugnt av sig och ville väldigt mycket bara ta de lugnt med sitt liv han va absolut ingen som förtjänade dö. Jag e själv väldigt mycket inom de kriminella livet i malmö men jag såg absolut inte flamur som en människa som visade sig eller att han spelade tuff. Så alla vet så råkade flamur helt ärligt skriva till fel brud eller lättare så sagt så va brudens ex en som va Allan Ballan som tog de till ett helt annan nivå...... gud tar dem bästa först ❤️❤️❤️❤️Villa i fred våran älskade flamur. Om de nån som vill veta vem jag e så skriv pm.

Kan du vara snäll och lära dig proper svenska så folk faktiskt vill läsa de få inlägg du publicerar på Flashback?
Citera
2019-12-10, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatsgoodinthehood
Hans pappa har rensat sin fb duktigt iallafall

Oj.
Citera
2019-12-10, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Det var J@cob inte D@vid.

Ja, det är den lillgrabben D jag syftar på.
Citera
2019-12-10, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thehero231
Hej alla här inne jag brukar aldrig skriva i Flashback men lyssna alla på mig den här flamur från arlöv är en väldigt god vän till mig även den andra som var med honom. Flamur är ingen kille som e kriminell flamur e en vanlig kille som oss alla som kan hamna i problem med fel folk Flamur är en kille som va helt okej i skolan som oss alla andra. Flamur va en kille som hängde med vänner men han va väldigt mycket med sin familj flamur va den som ville hitta sig den rätta och gifta sig och skaffa barn och ett bra liv. Känner en del av hans vänner som ringde honom och ville ut men flamur va väldigt mycket hemma jag själv va ute med flamur en del men flamur va väldigt lugnt av sig och ville väldigt mycket bara ta de lugnt med sitt liv han va absolut ingen som förtjänade dö. Jag e själv väldigt mycket inom de kriminella livet i malmö men jag såg absolut inte flamur som en människa som visade sig eller att han spelade tuff. Så alla vet så råkade flamur helt ärligt skriva till fel brud eller lättare så sagt så va brudens ex en som va Allan Ballan som tog de till ett helt annan nivå...... gud tar dem bästa först ❤️❤️❤️❤️Villa i fred våran älskade flamur. Om de nån som vill veta vem jag e så skriv pm.

Din anekdot löter sönder sockrad.
Citera
2019-12-10, 07:26
Medlem
Det var ett tag sen de hade en protestmarsch mot våld med stearinljus i händerna..
Citera
2019-12-10, 09:08
Medlem
Provokacijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Din lilla serbiska horunge. Varenda gång ska du gå in och skriva något om albaner. Har dom verkligen knullat dig så hårt?

Svar på din fråga det finns en massa. Er tid är dock över för länge sen inte bara i Sverige utan hela Europa.

Albanerna sysslar med hantering av ton inte minst fallet där Malmö och Köpenhamn var sammanlänkade visar detta..

Brigade kartong huligan, ta dina rasistiska åsikter&påhopp på något historiskt krigs forum.
Citera
2019-12-10, 09:09
Medlem
Det hela handlade om en brud som ni kanske redan vet, Robbins pappa är cetnik och kriminell i serbien. En barndomsvän från Växjö satte dit Flamur så att dem kunde plocka honom, stället det hände på är så skrämmande. Man hade kunnat gå dit på dagen och bli rädd... att inte ens fåglar finns där
Citera
2019-12-10, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahah9102
Det hela handlade om en brud som ni kanske redan vet, Robbins pappa är cetnik och kriminell i serbien. En barndomsvän från Växjö satte dit Flamur så att dem kunde plocka honom, stället det hände på är så skrämmande. Man hade kunnat gå dit på dagen och bli rädd... att inte ens fåglar finns där

Robins pappa är kriminell i Serbien? Förstår inte riktigt om du menar att han är serb och kriminell? Hans pappa bor i allra högsta grad i Sverige i allafall. Och kriminell ja det vet jag inte om jag skulle kalla han.
Citera
2019-12-10, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Ja, det är den lillgrabben D jag syftar på.

J@cob är den yngsta brodern. Han som sköt vaktmästaren och som var/är kompis med R0bin.
D@vid är mellanbrodern.
Is@k är äldst.
Citera
2019-12-10, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larunko
Robins pappa är kriminell i Serbien? Förstår inte riktigt om du menar att han är serb och kriminell? Hans pappa bor i allra högsta grad i Sverige i allafall. Och kriminell ja det vet jag inte om jag skulle kalla han.

Hans pappa är och var kriminell i Serbien och riktig cetnik. Han bodde där innan han kom hit
Citera
2019-12-10, 10:12
Medlem
Ursprungligen postat av Hahah9102
Det hela handlade om en brud som ni kanske redan vet, Robbins pappa är cetnik och kriminell i serbien. En barndomsvän från Växjö satte dit Flamur så att dem kunde plocka honom, stället det hände på är så skrämmande. Man hade kunnat gå dit på dagen och bli rädd... att inte ens fåglar finns där.

Det är svårt att förstå vad Du menar i det Du skriver! Robins pappa bor på Rosengård i Malmö inte i Serbien. Robin själv på Sege Park.
Vad menar Du med att gå dit på dagen och bli rädd... att inte ens fåglar finns där??? Menar Du på mordplatsen/Sege Park? På Sege Park finns ett oerhört rikt fågelliv. Flera skolor och daghem finns på området. Där är en grön skön oas. Ett härligt friluftsområde.
Det behövs nog en oerhört livlig fantasi och dramatisk personlighetsläggning för att blir så rädd för området.
Såklart att händelsen i sig var skrämmande för de som var på plats och bevittnade mordet. I området mörknade det allt mer fram till kl 17 men det var knappast becksvart.
Citera
2019-12-10, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volta1745
Det var ett tag sen de hade en protestmarsch mot våld med stearinljus i händerna..

I oktober 2019.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in