2019-12-08, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Snyggt, hur/vart då? Var det någon här på fb som nappade? Känns skönt att jag i år ändå inte spenderat mer än en hundralapp på paket, då slipper jag bli besviken
Vad är fp?

Va en snubbe som skrev på fb för någon 2 veckor sedan att han ville köpa ett bättre lag.
Så fråga om han fortfarande va sugen.
Riktigt jävla nöjd att jag gjorde det, annars hade jag ångrat mig i mars när skiten börjar dö ut.
Nu kan jag lägga dom pengarna på EM resan till Dublin istället 👍
Citera
2019-12-08, 08:56
Medlem
Vad tror ni händer nu när base icons går ur pack? Kommer dom öka eller droppa i pris?
Tänker på dom som ligger lite högre ex Dalglish, Cruyff, Pelé osv..

Samma fråga angående middle icons, öka när base försvinner eller sänkas pga prime kommer ?
Citera
2019-12-08, 10:36
Medlem
stoichkov8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Sådär sålde mitt konto för 6500, detta röv spelet får inte mer av mina pengar.
Köper jag nästa år är det 100% utan fp.
Nu ska jag bara försöka sälja skivan för någon hundring också.

Dags att testa nya cod istället 😊

Vart kan man sälja kontot?

Börjar tröttna på skiten.. har ett lag för ca 5-6 milj coins. Hur mycket kan jag få för det?
Citera
2019-12-08, 11:05
Medlem
EnLitenFryss avatar
En vecka in och jag börjar tvivla på om det är värt att lägga tid på SBC och trading. Vad är poängen om gameplay inte tilltalar. Spelat typ 20 matcher och än så länge inte road, mest frustrerad. Kan inte sätta fingret på vad det är, det flyter bara inte.

Vad tycker folk om gameplay i FIFA20 så långt?
Citera
2019-12-08, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
En vecka in och jag börjar tvivla på om det är värt att lägga tid på SBC och trading. Vad är poängen om gameplay inte tilltalar. Spelat typ 20 matcher och än så länge inte road, mest frustrerad. Kan inte sätta fingret på vad det är, det flyter bara inte.

Extremt dåligt gameplay enligt mig, i klass med förra året, kanske sämre

Spelar max 5-6 matcher i veckan

Tidigare fifa har jag spelat i stort sett varje dag fram till augusti, men det går bara inte i år
Citera
2019-12-08, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys

Spelet är på tok för segt tempot segt knapp tryck registeras inte usla boll mottagningar på spelare måste va en kombination av delay och spel motorn som inte funkar, blivit bättre spelet gick upp i div 2 rivals vunnit mer matcher men spelar ingen roll gameplay är detsamma ända man vill ha ett snabbt fungerande gameplay. Spelade fortnite online med mina barn vi va i lag mot andra spelade på 3 olika skärmar allt flöt på klockrent gick sedan direkt efter det och spelade en futchamps match i fifa 20 och vilken skillnad inget funkade på fifa , jag vet man ska inte jämföra fps spel med fotbolls spel men en sak kände jag fan vilket bra jobb fortnite utvecklarna gjort och vilket uselt jobb ea sport gjort. Synd bara att man gillar mer fotbolls spel än fps spel
Citera
2019-12-08, 12:11
Medlem
Citat:
Samma här men hade ju hellre gjort det och kunnat få lite roliga packet än att ännu en gång lira rivals för ingen vinning. Mest suttit och kört en massa squad battles nu för XP, satan vad tråkigt det är. Men vill nå nivå 30 den här säsongen. Ligger på 64k av 100, tror ni det kommer gå?

Jag var ca 30.000-40.000xp ifrån klara förra säsongen när det var 7-8 dagar kvar. Fixade det, men fick nöta på... Men klarade det + äventyrsspelarens objektives.

Denna säsong är jag klar redan nu + klarat även objektives!
Citera
2019-12-08, 17:06
Medlem
needAlifes avatar
Yes, fick just en spelare jag verkligen vill ha. 88 IF Immobile, untradable dock men ändå. Ska bli skoj att testa.
Citera
2019-12-08, 20:02
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Familjenhasselblad
Jag var ca 30.000-40.000xp ifrån klara förra säsongen när det var 7-8 dagar kvar. Fixade det, men fick nöta på... Men klarade det + äventyrsspelarens objektives.

Denna säsong är jag klar redan nu + klarat även objektives!
Jäklar! Hur har du lyckats med det? Ligger på 70k och tycker ändå att jag har klarat av det mesta så långt förutom en del omöjliga guld-utmaningar.
Citera
2019-12-08, 21:38
Medlem
Citat:
Jäklar! Hur har du lyckats med det? Ligger på 70k och tycker ändå att jag har klarat av det mesta så långt förutom en del omöjliga guld-utmaningar.

Har bara grindat objektives, tror inte jag har missat något! Har bara Squad battles 2 kvar i stort sett!
Citera
2019-12-09, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stoichkov8
Vart kan man sälja kontot?

Börjar tröttna på skiten.. har ett lag för ca 5-6 milj coins. Hur mycket kan jag få för det?

Sök på Facebook, finns en grupp.
Tyvärr så får du nog inte så mycket, jag hade ren flax.
Citera
2019-12-09, 02:37
Medlem
ItsmeGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Sådär sålde mitt konto för 6500, detta röv spelet får inte mer av mina pengar.
Köper jag nästa år är det 100% utan fp.
Nu ska jag bara försöka sälja skivan för någon hundring också.

Dags att testa nya cod istället 😊

6500!? hur fan lyckades du sälja det så dyrt? fanns det flera intresserade eller hur ser det ut? kan man köpa ut sig för 6 lax är jag redo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in