2019-12-08, 18:35
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Du lägger farm teorin inte jag. Jag frågade dig hur du kunde avfärda det som kuriosa?.
Ok. Rakare språk gäller tydligen för dig. Mgms biologiska mor har inget med det här ämnet att göra. Därför är det bara nyfikenhet (curiosity, kuriosa) att undra vem den biologiska mamman är och var hon är nu.
Polisen har anhållit pappan och den 39 åriga kvinna som han är gift med. De är misstänkta.
Visst tomten finns och allt kan hända. Men jag tror inte på spöken från Nederländerna.
Citera
2019-12-08, 18:36
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle19
Finns inget som säger att det är ett låst läge.

Polis och åklagare har precis begärt två personer häktade för sannolika skäl.
Plus att de ha en person häktad med samma misstankegrad, sedan tidigare.

Utredningen rör på sig hela tiden och har aldrig stått still.

Kanske valde jag fel ord, dock nekar de misstänkta till brott såvitt jag känner till, låst eller inte, och kroppen är inte funnen i sin helhet vad jag vet.
Citera
2019-12-08, 18:37
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Bigami är nog inte ovanligt. Men då måste de gjort giftet i ett land som tillåter det.
Och jag tror inte sådana äktenskap är giltigt om bägge ör svenska medborgare.
Då kan ena parten få det annullerat.
Är inte hundra hundra

Hela Sverige är fullt med muslimer som är gifta med 1-4 fruar. Ibland fler. Kommunerna/politikerna (7-klövern) använder gladeligen våra skattemedel till att köpa dem miljonvillor eller flera lägenheter i ett hus, så de kan fortsätta att leva ihop. Skatteverket reagerar inte, för de har inga lagar att stötta sig på. Vi har nämligen inte som vanligt fått tummen ur och ändrat lagen, för de som kommer hit och är gifta med flera eller med barn.

Sen är det förbjudet att gifta sig med flera i Sverige, det löser de lätt genom att gifta sig, skilja sig, gifta sig skilja sig - enligt svensk lag. Sen kan de vara gifta med EN enligt svensk lag med kanske tre till enligt islamsk lag. I vissa fall har de fler fruar än så.

De kan också skilja sig under några minuter för att ha sex med någon annan och sen fortsätta att vara gifta.

NI behöver inte lita på mig. Googla själva om tror jag ljuger.
Citera
2019-12-08, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Det är nog påfrestande som du säger. Det kommer nog även in tankar om att hon inte vill vara inblandad och sjunger ut för att det ska skada henne så lite som möjligt. Utredningen har nog givit så pass mycket att de kan skruva upp trycket ordentligt mot dessa tre misstänkta.
Det sas ju att hon varit bortrest under händelsen. Eller så skickade han iväg henne? Hon vet garanterat rätt mycket men jag skulle bli förvånad om hon är direkt delaktig. Hon kanske misstänker vad han gjort med Wilma även före??
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll
Ok. Rakare språk gäller tydligen för dig. Mgms biologiska mor har inget med det här ämnet att göra. Därför är det bara nyfikenhet (curiosity, kuriosa) att undra vem den biologiska mamman är och var hon är nu.
Polisen har anhållit pappan och den 39 åriga kvinna som han är gift med. De är misstänkta.
Visst tomten finns och allt kan hända. Men jag tror inte på spöken från Nederländerna.
Vad är det som gör att du utesluter att det är mamman som MGM3?
Citera
Medlem
Problemet med kvinnan är att de troligen inte har så mycket på henne. Hennes advokat kan ju råda till att hålla tyst och ta en lindrig dom. Hon har troligen tväöttat blodiga kläder. Eller hjälpt till att städa lägenheten, inte mer.
Citera
2019-12-08, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sherlocksnake
Vad är det som gör att du utesluter att det är mamman som MGM3?

Ang Tiskhos mor så finns hon inte i landet. Han kom hit ensam med sin far om jag inte missminner mig helt. Ts biologiska mor var oförmögen att ta hand om honom så han fick leva med pappan
Citera
2019-12-08, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Nej nu får du läsa på. Hon hade ett boende och var inte inneboende hos honom.
Uppgifterna är från bo syster

Det har ju inte alls systern gått ut med?

Hon bodde hos honom!

Det enda systern har sagt är att hon har boende i Uddevalla, GISSA själv vart det var?
Citera
2019-12-08, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargis
Jag måste faktiskt ge en eloge till Polisen som lyckats hålla så tät på läckor med info, som de gjort i detta fallet 😊
Haha- ja, visst, men varför? Och hur? Vet dom inte mer än vad vi gör, kanske?
Citera
2019-12-08, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Ja, bland annat en syster..

Som bor på Kyrkstensvägen i Alingsås?
Citera
2019-12-08, 18:42
Medlem
blodgivarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Hela Sverige är fullt med muslimer som är gifta med 1-4 fruar. Ibland fler. Kommunerna/politikerna (7-klövern) använder gladeligen våra skattemedel till att köpa dem miljonvillor eller flera lägenheter i ett hus, så de kan fortsätta att leva ihop. Skatteverket reagerar inte, för de har inga lagar att stötta sig på. Vi har nämligen inte som vanligt fått tummen ur och ändrat lagen, för de som kommer hit och är gifta med flera eller med barn.

Sen är det förbjudet att gifta sig med flera i Sverige, det löser de lätt genom att gifta sig, skilja sig, gifta sig skilja sig - enligt svensk lag. Sen kan de vara gifta med EN enligt svensk lag med kanske tre till enligt islamsk lag. I vissa fall har de fler fruar än så.

De kan också skilja sig under några minuter för att ha sex med någon annan och sen fortsätta att vara gifta.

NI behöver inte lita på mig. Googla själva om tror jag ljuger.
Därför blir det svårt att hålla koll på inavel. Jag undrar om GM hade ont någonstans, led av smärta, och möjligen självmedicinerade eftersom t.ex. smärtsam aortism kan vara en följd av inavel.
Citera
2019-12-08, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Ratsit visar inte att han äger en bil alls?

Merainfo visar vem ägaren är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in