2019-12-08, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Så fruktansvärt !!

Kan förstå om en person är sjuk i huvudet . Men hur går det till när man är flera st med på att mörda och stycka en ung vacker flicka

precis som när de gruppvåldtar en svensk flicka/kvinna. Ingen som helst skam i kroppen
Citera
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Och vad i h...te gjorde hon då i hans lägenhet en vecka senare?
Ett flerårigt förhållande avslutas väl inte över en natt. Om man tänker att hans föräldrar/släkt försökt tvinga honom att få W att konvertera, så har MGM1 och W antagligen fortfarande känslor för varandra men hon gjorde valet att hellre göra slut än att konvertera.
I den situationen har man fortfarande mycket att prata om och det är inte konstigt att träffas och kanske försöka hitta en lösning till en framtid tillsammans.
OM ovanstående är fallet så är det kanske inte heller så konstigt om släkten har dåligt samvete när MGM1 råkat gå för långt, och att dom därför tar det dåliga beslutet att hjälpa honom att dölja brottet.
Citera
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoF8
Att han dödat henne inne på pizzerian får nog anses vara ganska osannolikt om han inte själv har ensam tillgång dit.

Att han skulle transporterat kroppen till pizzerian går emot logiken med styckningen då den högst sannolikt görs för att kunna transportera bort kroppen. Att döda henne på en plats för att flytta henne till en annan och där stycka henne för att kunna flytta henne? Det blir bara märkligt.

Sett till tidigare visad forskning från Polen i denna tråd så har styckningen med stor sannolikhet genomförts där hon dödades. Annan forskning säger att det mest troliga stället hon dödats på är i GM bostad. Åtminstone i hans eller hans föräldrars bostad kan man kanske sträcka sig till då.

Med stor sannolikhet har hund markerat på död person i GM bostad och man river genom avlopp och alla utrymmen. Om hon styckats dör har ju ca 4 liter blod runnit ur henne om hon inte var nedfryst så att de inte hittar stora mängder av markeringar efter blod är osannolikt.

Jag tänkte att de hade bättre verktyg där , ytor , väggar lättare att spola av . En stor vedeldad spis . .
Citera
2019-12-08, 13:00
Medlem
LaScalas avatar
Bara för att skapa lite spekulationer att snurra med i den spända förväntan på häktningsförhandlingen ska jag komma mer ett par sanna fall ur mitt eget lilla liv.

-Det händer att det är kurdpojken som gör slut med sin svenska flicka tvingad därtill av föräldrarna.
I kulisserna hemma i Sulimaniyya väntar hans barnbrud på att transporteras till Paradislandet och gifta sej med kurdpojken. Det viktigaste av allt - brudpenningen om 200 000 kr är redan avtalad.

Svenska flicka sätter sej på tvären. Det är ju hon som ska gifta sej med kurdpojken?
Svenska flicka blir utsatt för hot och blir misshandlad av kurdpojkens bror.

-Kurdpojke med svensk flickvän blir hotad till livet om han inte gör slut med svenska flicka.
Efter många turer försöker kurdpojken ta sitt liv för att slippa gifta sej med sin 14-åriga kusin.
Han tas om hand på sjukhus och får skyddat boende.

Vad jag vill säga med detta är att motivet till Wilmas död inte nödvändigtvis behöver vara att HON ville göra slut.
Citera
2019-12-08, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
Har du sett honom i det fria? eller är det inlägget som delades du hänvisar din vetskap om att denne inte är anhållen?
FB-inlägget talar väl starkt för det.

Ockhams rakblad säger också att en besökande kusin är mer trolig medhjälpare än en bekant till familjen.
Citera
2019-12-08, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Vi får alltså vet i morgon vem som är häktad sägs det.
dem måste inte ange ett namn.
Men man får en ålder på mgm och då kan man luska namn från det😏

Nja, de är alltså anhållna och inte häktade. I morgon får man veta om båda, en eller ingen blir häktad. Namnen kommer högst troligt att framgå av TR:s beslut att häkta eller släppa.
Citera
2019-12-08, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gleek
FB-inlägget talar väl starkt för det.

Ockhams rakblad säger också att en besökande kusin är mer trolig medhjälpare än en bekant till familjen.
Nej... de talar inte alls för det, jag har tillgång till makens om jag vill, han till min om han vill.. osv..
flickvännen/ frun kan ha postat för att INTE dra uppmärksamhet till sig.
Citera
2019-12-08, 13:04
Medlem
Citat:
Till fördel, ingen av kräken har vågat göra ett skit nu.. "pappan" om det är han som vi misstänker har ju inte ens vart hemma enligt folk här i tråden. att han släpptes och kallades fri som en fågel av Advokaten Tommy Nilsson är inte direkt samma sak som att man inte har span på honom.. nej en HR nu kan ge minst lika mkt som tidigare, den tiden de hade var från det hon dog till det att hon blev anmäld försvunnen, och här har de enligt mig inte kunnat veta hur mkt tid de har.. visst snackat ihop sig har de haft världens tid på att göra! Men INGEN av dem kunde veta att W familj inte skulle anmäla henne snabbare, MGM visste troligtvis att W skulle övningsköra med sin pappa, därmed kunde de räkna med att någon efterlyser henne ganska snabbt, de hade tiden från dödsfall fram till gryningen att göra sig av med kroppen. Sen om man spånar lite till.. kan styckningen faktiskt ha utförts efter MGM anhållits då vet man med 100% att någon mer ligger bakom detta. Kanske lovade man MGM att vi begraver henne.. men sen blev det för " hett" man var tvungen att förminska ner kroppen till mer flyttbara delar för grannar osv..

Blod i lägenheten kan det ju finnas utan att en styckning ägt rum? slagsmål osv.. dock fortfarande nyfiken på den ökade elen om det finns bevis för detta? är detta sant så har man troligtvis använt sig av något för att ta bort spår blod dna osv.., tex en ångmaskin vilket MGM pappa troligtvis har att tillgå då han jobbar med bilar, används till rekond på bilar..
sen till saken man kanske har lyckats städa bort de mesta? men elen har ökat, man har hittat en ångtvätt.. finns så många teorier. dessutom kanske lägenheten är så väl städad att inte ens normala spår av w funnits vilket kan vara svårt att förklara om hon bodde där till och från..
Finns ju luftrenare också. Kan en sådan påverka förekomsten av DNA? Är det någon som vet? Tillverkarna av dessa borde ju veta det möjligen. Men det är ju inte heller säkert att dom vet.
Citera
2019-12-08, 13:05
Medlem
boskapsgardens avatar
finns det möjlighet att MGM kommer undan med 18 års fängelse iom han ligger ganska nära 21 års strecket eller kan man blir dömd till livstid vid 22 års åldern ?
Citera
2019-12-08, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromyko-666
Hon bor där hos pappan men är inte skriven där? Detta är tydliga tecken på bidragsbrott.

Det vanliga är då att hon hyr väl ut sin lägenhet hon fått av socialen i andra hand, och cashar in underhållsstöd från försäkringskassan också?
Dessa slantar från svenska skattebetalare är nog förklaringen till att de äger flera dyra bilar.

Har kanske mamman dessutom två olika namn och så kan ju detta även betyda hon har två identiteter och då går det ju i princip att lura till sig rätt mycket bidrag

Underhållsstöd, bostadsbidrag - you name it.

Om Iraks försvarsminister klarade av att lyfta bidrag i Sverige samtidigt som han jobbade som general i Irak då är det ingenting kvar som skulle förvåna mig angående bidragsbedrägeri.

Svenska skattebetalare är nog de mest tuktade i hela världen.

Samtidigt "har vi inte råd" att ta hand om våra egna gamla och sjuka.. :-(
Citera
2019-12-08, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Tyvärr känner jag inte till namnet.
Men ett tips är att inte leta efter någon med samma efternamn som MGM och hans pappa.

Citat:
du råkar ite ha ett namn att söka på om man ber snällt, ?
Namnet har varit uppe flera gånger Pshtew*n S*eed eller Peshtiu*n B*ban (*=a). Alingsås.
Citera
2019-12-08, 13:08
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Ja det var en bra start på söndagen!

Nu är dom väl verkligen ute i kylan...och det ska dom fanimej ha efter att ha betett sig så skändligt och styckat en ung kvinnas kropp och bara gjort sig av med kroppsdelarna ungefär som det vore slaktrester. Och inte ens ha kurage nog att se till att kroppen kan återfinnas så att Wilmas föräldrar kan begrava sitt barn.

Måtte dom bli utfrysta av hela sin släkt och klan och att nyheterna når ända ner till den bergsby de troligen kommer ifrån. Och måtte vilken jävla gud de än tror på se till att straffa dom såväl i detta liv och nästa (Karma)

”Min son skulle aldrig göra nåt sånt här. Aldrig. Jag lovar. ”
Säger kurdpappan Saed Shabaz
Bild 1. https://forumbilder.com/i/rdkp
Bild 2. https://forumbilder.com/i/rdkS

FY FAN säger jag bara- så inihelvete utstuderat att stå och gnälla i en snyftartikel.

Dessvärre är nog det enda misstaget de gjort i släktens ögon: Att de åkte dit. Klanen är troligen bara stolt att det finns en kafir mindre.

Och vad det gäller "jag lovar". Den som liksom jag bott hela sitt liv eller stora delar av sitt liv i Malmö vet att det finns två saker som är vanliga att säga än "falafel" och "kebab". Och det är: "Jag lovar". "Jag svär".

De orden betyder till ungefär 100% att det är en lögn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in