Citat:
Ursprungligen postat av
Sandbagged
Jag håller med dig till 100%, min åsikt har ingenting med det här brottet att göra. Emil har blivit mördad, vi behöver lista ut varför denna man blev mördad.
Hade folk
inte varit irrationella trendslavande hjon under journaktivisters tävlan med varandra om att vara mest radikala, och
inte jamsat med i hans psykosexuella störning och därpå följande högst personliga och subjektiva vanföreställningar (så som vissa i tråden envisas att göra, genom att kalla honom "henne" et c), och han istället fått adekvat behandling för komorbiditet till könsdysforin, så hade han dessutom antagligen varit i livet idag. Hans psykiska problem löses ju inte av att omgivningen låtsas att han är frisk och bara behöver få några yttre attribut ändrade, som resten av världen sedan skall tvingas låtsas vara normala. Han var som sagt psykiatripatient redan som barn, hade han riktig jävla otur då så stötte han på någon "progressiv" psykolog som uppmuntrade honom och de antagligen rådlösa föräldrarna att bejaka vansinnet.
Jag hör till de som misstänker att Emil Lundbergs död antingen har med hans sjukliga och självskadande leverne att göra, och/eller med den livsstilskriminella tattarmiljön. Hade hans kvinnosimulering redan från ett tidigt stadium inte tolererats så hade han åtminstone inte ägnat sig åt prostitution, åtminstone inte sådan som direkt och avsiktligen är riktad mot psykiskt sjuka kunder.
(Skall detta nu bokföras i kriminalstatistiken som ett "kvinnomord" så skall det även stå "kejsarmord" i rullorna när någon som tror att han är Napoleon - kortopererade ben eller ej - mördas, och "jaktbrott" när ett barn som tror han är en björn - ansiktsmålning eller ej - blir skjutet. Konsekvens i Clownvärlden, tack!)