2019-12-07, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mainfurer
Min polare
Se**o Ha*ala
**p *k

Beklagar, han var en vän till oss med. Hade daglig kontakt. Förstod när han inte hört av sig att något hänt. Jag pratade med han igår på fm, träffade du han något under kvällen?
Citera
2019-12-07, 12:27
Medlem
foppa555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna6830
Beklagar, han var en vän till oss med. Hade daglig kontakt. Förstod när han inte hört av sig att något hänt. Jag pratade med han igår på fm, träffade du han något under kvällen?

Kan han haft något ouppgjort med någon? Skulder? Någon som var efter honom? Kan han suttit på rixi och råkar i luven med någon annan?

Eller kan det helt enkelt vara en smitningsolycka?
Citera
2019-12-07, 12:32
Medlem
mainfurers avatar
Citat:
Nej tyvärr, Jag kom hem sent, en timme efter händelsen ungefär. Pratade med honom senast i Söndags, sen har jag knappt varit hemma mer än nån liten sväng
Citera
2019-12-07, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foppa555
Kan han haft något ouppgjort med någon? Skulder? Någon som var efter honom? Kan han suttit på rixi och råkar i luven med någon annan?

Det är frågan, inget jag kan komma på alls eller som han berättat. Han hade ju pengar, så skulder tror jag inte.

Vet någon vart på parkeringen han hittats? Nära porten in eller ute bland bilarna?
Citera
2019-12-07, 12:33
Medlem
Citat:
Japp, han krökade kvällen innan också o körde iväg, jag anmälde o två patruller var hit o letade men hittade honom inte.
Oj jäklar! Konstigt att han ändå ser så fräsch ut på bilderna på fb? Tycker inte man kan se spår av grav alkoholism där! Tragiskt det som hände!
Citera
2019-12-07, 12:35
Medlem
mainfurers avatar
Citat:

Han är inte personen som brukar hamna i trubbel och bråk så jag börjar också luta åt smitning och påkörning. :-/ Börjar han bli för jobbig så lyssnar han alltid när man säger ifrån. Aldrig varit några sådana problem. Polisen inspekterade bilarna grundligt igår så det kan kanske varit efter skador.
Citera
2019-12-07, 12:37
Medlem
mainfurers avatar
Citat:
Det är frågan, inget jag kan komma på alls eller som han berättat. Han hade ju pengar, så skulder tror jag inte.

Vet någon vart på parkeringen han hittats? Nära porten in eller ute bland bilarna?

Pengar var ett nytaget lån på 100 papp, han blev av med jobbet för några månader sedan men fick tre månadslöner.
Edit: Ordnad ekonomi och inga skulder
Ungefär mitt på parkeringen, mitt emot stora trädet på gräset mellan vägen/parkering
Citera
2019-12-07, 12:42
Medlem
Citat:
Pengar var ett nytaget lån på 100 papp, han blev av med jobbet för några månader sedan men fick tre månadslöner.
Edit: Ordnad ekonomi och inga skulder
Ungefär mitt på parkeringen, mitt emot stora trädet på gräset mellan vägen/parkering

Jag vet om pengarna och lånet, det tog han innan han blev utköpt från jobbet.
Därför jag inte kan se att han har skulder till någon.
Han var en väldigt snäll och ärlig människa.
Citera
2019-12-07, 12:47
Medlem
foppa555s avatar
Citat:

En kompis åkte förbi och skrev så här tidigare idag. ” Jag åkte förbi 22.29 å 22.35 dom slet å pumpa med han som fan då! Mellan hyreshuset å kiosken mitt i mot bankomaten!”
Citera
2019-12-07, 12:51
Medlem
mainfurers avatar
Citat:
En kompis åkte förbi och skrev så här tidigare idag. ” Jag åkte förbi 22.29 å 22.35 dom slet å pumpa med han som fan då! Mellan hyreshuset å kiosken mitt i mot bankomaten!”
Ja, han hittades tydligen livlös enligt en boende här
Citera
2019-12-07, 12:55
Medlem
mainfurers avatar
Vad jag fått reda på så har den person som hittat honom och ringt in larmet bara gått förbi istället för att stanna till och ge första hjälpen eller livsuppehållande. Snacka om förutfattade meningar om alkoliserade personer Vill ni ha namnet på inringaren?
Citera
2019-12-07, 12:59
Medlem
Citat:
Vad jag fått reda på så har den person som hittat honom och ringt in larmet bara gått förbi istället för att stanna till och ge första hjälpen eller livsuppehållande. Snacka om förutfattade meningar om alkoliserade personer Vill ni ha namnet på inringaren?

Fyfan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in