2019-12-07, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Kan inte hen köra själv, eller bli upphämtad? Varför måste någon skjutsa

Jag fundera mest om det kanske är någon/några i fyrklövern som kör/körde runt dem.
Citera
2019-12-07, 00:48
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crawly
När man tittar på den här kartan: Hitta.se så ser det ut att gå en gångstig under bron. Är det någon bro under bron eller hur ser det ut?

Det är en gångbro vid sidan om bilbron som är lite lägre ned. Finns foto på Sveriges radio när folk söker efter Emilia.
Citera
2019-12-07, 00:49
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilyflower90
Jag fundera mest om det kanske är någon/några i fyrklövern som kör/körde runt dem.

Men vilka konstiga teorier folk har. Det är inte som på film att en hallick kör runt dem. Emilia hade eget körkort.
Citera
2019-12-07, 00:56
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Tror faktiskt ngn transvän typ otto som lurat ut henne sen har A.A väntat runt hörnet o skött resten
De går inte att utesluta, speciellt inte med tanke på D/O's beteende dagarna efter hens bästa vän blivit mördad.
Citera
2019-12-07, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Jag vet att det är Otto, det står t.om.

Jag menar att det kanske inte är så långsökt att Otto är gråkappan precis så som han ser ut i TV-inslaget, med den jackan/hoodien.

Fastern har kanske bara sett Diana men inte alter egot.

Du vet?
Kan garantera dig att jag vet att du har fel 😁
Citera
2019-12-07, 01:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingorbit
Du gör det ja men talar du för alla killar i hela världen? Finns många många som skulle dra hem en transa för ett snabbt skjut och många gånger lär dom inte ens veta om att personen är en. Så vad ska bilder m.m på könskorrigeringar bevisa? Inte direkt så att alla byter kön. Och ärligt så hade du säkert inte märkt att det va en transa om du t ex träffa någon som såg ut som Emilia på krogen på fyllan. Kan ju säga att 90% trodde det va en tjej när man såg bilderna.

Kan bara svara för mig själv men åsynen av en killkropp med smala höfter och bred bringa och silikontuttar finner jag bisarr och allt annat än sexig. Även en feminin kille har HELT andra proportioner än en attraktiv kvinnokropp.

Då ska vi inte tala om de nedre regionerna. Pre-op eller post-op - sak samma - det får helt enkelt min mage att vända sig ut och in.

För att tycka något annat måste man vara homosexuell eller TOTALT urskillningslös och bra störd.
Citera
2019-12-07, 01:12
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tollarp86
Det är bara jag som utgår från tiderna efter sista obs och när hennes lur dog. Jag tror det är så enkelt

Precis så. Man lägger ut alla fakta på bordet och börjar med det enkla och uppenbara. Drogskulder är det inte heller fråga om.
Citera
2019-12-07, 01:12
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Kanske mår rent fruktansvärt som nykter.

Att såväl mannen på bilden som hans döde prostitutionskollega i ån inte har mått riktigt rätt på många år är väl allom uppenbart. De tror att de är kvinnor, de tror att omvärlden skall anamma deras vanföreställningar, de missbrukar, de prostituerar sig till andra psykiskt sjuka människor. Att tramsa vidare på Idiotbook efter den enes hädanfärd hör nog till det minst sjuka i den här cirkusen.

Enligt Emil Lundbergs blogg från hans barndom var han själv BUP-patient sedan åtminstone 11-12 års ålder:
https://emillundbergg.blogg.se/2011/march/shue.html

(Ser förresten inte att någon postat Emils fullständiga namn än. Emil Ronni Krister Lundberg. Så, nu är det sökbart ifall världen någon gång skulle vakna ur den massmediainducerade psykosen och vilja minnas honom under hans riktiga namn.)
Citera
2019-12-07, 01:13
Medlem
Vart hittar jag klipper med D*ana/O**o?
Har letat och letat men finner det ej, lite nyfiken på hur den här individen ser ut.
Citera
2019-12-07, 01:13
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarmedagg
Du vet?

Vem är gråkappan? Är det AA som är gråkappan?
Citera
2019-12-07, 01:15
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarmedagg
Du vet?
Finns massvis med bilder på denna Otto Gustafsson och man behöver inte vara optiker för att kunna se att de e hen. Dessutom är denna "Otto" och "Dianna" skrivna på samma adress, och "Dianna" är jurdiskt man enligt Ratsit mfl, så sluta komma med ditt skitsnack och bidra med något istället till tråden.
Citera
2019-12-07, 01:19
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Vem är gråkappan? Är det AA som är gråkappan?
Teori, Otto som är gråkappan då de stämmer överens med "kraftigt" byggd och även i Tv har han på sig samma kappa. Otto har kanske lurat ut Emilia åt A.A för som jag nämnde tidigare Emilia va inte bara hennes "bästa vän" utan också hennes konkurrent. Definitivt något lurt med den där Dianna/Otto, vemfan går ut och suger pillefjong och ser helt oberörd ut dagar efter hennes bästis hittats mördad?
Senast redigerad av Kedoslav 2019-12-07 kl. 01:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in