2019-12-06, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Ja..kan ju vara såna som försöker avskriva de misstänkta..
uppfattar de tvärt om i detta fallet faktiskt, visst en och annan har fördökt uppenbarligen tatt missvisa tex ballobas eller va den hette men de sista nej tvärt om ..
och i wilmas namn kommer dessa göra det rätta får vi hoppas
Citera
2019-12-06, 22:10
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Där ser man, precis som jag anade. En ny rubricering på pappan som tidigare delgivits sannolika skäl för skyddande av brottsling. Den nya rubriceringen når endast upp till skäligen misstänkt.

Katt och råtta var ordet och vad det verkar ville polis göra husrannsakan ifred utan MGM2 och MGM3 flåsandes i ryggen.

Och givetvis ville man inte heller att pappan skulle få träffa sonen idag på omhäktningen, för att få den häktade kurdiska "pojkvännen" orolig och i gungning. "Har pappa svikit mig" lär kurden fundera på i kväll och hela natten.

MGM1 vet ju inte att pappa sitter i cellen brevid då MGM1s advokat har yppandeförbud. Blir säkert några sömnlösa nätter nu för kurden. Få se om förhörsledarna får ut något i denna juridiska katt och råtta lek.
MGM1 sitter på rättspsyk i gbg
Citera
2019-12-06, 22:11
Medlem
oscarabbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cocococo
Konstigt för " mamman" var inte i Sverige när detta skedde. Hon åkte utomlands före 14:e
När kom mamman tillbaka?
Har hon städat lägenheten?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thetruesayer
MGM2 var misstänkt på sannolika skäl från början och nu bara skäligen:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6jM6eQ/ytterligare-en-man-gripen-under-sokandet-efter-wilma-17--slapptes-fr

En ny brottsrubricering givetvis. Den "gamla" består.
Citera
Medlem
ThirdMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll

Hur går en häktningsförhandling till när mgm sitter på rättspsyk?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groucho-Marx
Fagerhult är områden runt Lane som ligger vid 172:an 8 km NO om Uddevalla. FIKK letade längs vägen uppe vid Lanevallen enligt källor, men samma källor har inte sett någon aktivitet runt i närheten av Lane direkt...

Stämmer att Fikk letade där. Men dom stötte på stora problem .
Att det var perfekta dumpningsområdet .
Men på tok för svårt att söka igenom. Att det mer eller mindre var en fara för dom.
Så det området var långt ifrån väl genomsökt.
Citera
2019-12-06, 22:12
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adoptivdottern
Exakt min tanke.. Hon vet nog mycket väl hur man ”städar” efter männen i familjen..
Det finns de som renoverat o målat om för att dölja mord men misslyckats ändå. Det är sällan det räcker att städa.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Groucho-Marx
Fagerhult är områden runt Lane som ligger vid 172:an 8 km NO om Uddevalla. FIKK letade längs vägen uppe vid Lanevallen enligt källor, men samma källor har inte sett någon aktivitet runt i närheten av Lane direkt...
känner till vägen från Kuröd till Färgelanda ganska väl...bodde där i mina ungdoms dagar ( tyvärr )
men att man hittar arm axel hand är å sen letar i bäveån.. även Orust närmare Svanesund säger en del,
kan man hittat mer än man säger? måtte tjejen få en begravning säger jag.. svinaktiga jävla idioter som bragde en söt vacker tjej om livet innan de hann börja.. fan säger jag idioter..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cocococo
Konstigt för " mamman" var inte i Sverige när detta skedde. Hon åkte utomlands före 14:e

Vet du om de yngre barnen var med henne då?? Tänkte om MGM2 hade hemmet ”för sig själv”?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parasolltroll

Var han inte på omhäktningsförhandlingen ?

Videolänk från rättspsyk?

Nä nu tror jag du busar med mig.
Citera
2019-12-06, 22:13
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThirdM
Hur går en häktningsförhandling till när mgm sitter på rättspsyk?
Via länk
Citera
2019-12-06, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oscarabbe
När kom mamman tillbaka?
Har hon städat lägenheten?

Hon har inte kunnat städa lägenheten så mycket kan ja säga. T var gripen och hunnit bli häktad. Så henne kan man nog räkna bort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in