Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
Ser man originaldokumentet med försättsblad etc så står det i förklaringen av vad dokumentet är - memorandum
Du vägrar svara på frågan eftersom du inte är man nog att erkänna att du ljög.
Låt mig åtminstonde dra ner brallorna på dig inför trådens alla betraktare. Det har du gjort dig förtjänt av.
Jennifer Williams och Alexander Vindman
vittnade under ed i kongressen att memorandumet för samtalet den 25/7 (samtalet du hänvisar till) både är
korrekt och i sin helhet:
Steve Castor: "The call transcript as published on September 25th is complete and accurate. Will both of you attest to that? Ms. Williams?"
Jennifer Williams: "When I first saw the publicly released version, it looks substantively correct to me."
Alexander Vindman: "I certainly would describe it as a substantively correct."
Steve Castor: "I think in your testimony, your deposition, you said, “very accurate?”
Alexander Vindman: "Correct."
Källa: https://www.rev.com/blog/impeachment-hearing-day-3-transcript-alexander-vindman-jennifer-williams-testify
Vilket klart och tydligt avslöjar din lögn:
Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
Och en korrupt president säger "perfekt samtal" men väljer att inte ge ut hela samtalet...
Eftersom min källa är en anteckning av kongressförhöret, som du troligtvis kommer hävda inte är korrekt antecknad, rekommenderar jag dig verifiera innehållet mot förhöret. Förhöret finns att se i sin oscensurerade helhet på JewTube.