Citat:
Ursprungligen postat av
GlennvonGoteborg
Detta är vad det handlar om. Har sett detta
gång på gång i mina kretsar.
Kvinnor byter aldrig ”ner sig” utan alltid upp. En man med högre status än dem själva.
Män gör likadant men då byter man ut sin äldre fru mot en yngre förmåga.
Det stämmer till 100%
Jag är en person som alltid är realistiskt.
Alla fina ord som kommer ur folks munnar skiter jag blanka fan i.
Går alltid på folks handlingar. Hur hanterar dom sina pengar? Vilka partners väljer dom?
Det säger så mycket mer om personer än allt annat.
---
Se tex en kändis, tex en artist i USA. Som kan blomma upp på 6 månader, från ingenting till det största. Hur många stannar kvar med sin partner? Ingen.
Vet för många år sen när "extreme makeover" fanns. Där man gjorde en kvinna eller en man extremt mycket snyggare. Dessa relationer bröts alltid, då man nu kunde få så mycket mer. Männen vart mer självsäkra. Kvinnorna drog till sig fler män.
---
Personligen när man träffar tjejer så stämmer det du säger också. När jag träffade en tjej som var 12 år yngre än mig, jag är 36 år. Så var reaktioner från tjejer i min ålder, helt absurd. Det var grov ångest i deras hemska åsikter om mig.
"Det kunde vara din dotter!"
"Fan vad äckligt, vad kan ni prata om ens"
"Det är ingen riktig kvinna i den åldern!"
Vad är systerskapet där? Påpekas att jag har god ekonomi och egenskaper jag vet vissa tjejer uppskattar. Det är då man verkligen kan se saker, det blir så genomskinligt med tiden.
Men Ebba, känner folk i hennes närhet. Det är EXAKT så jag sa i mitt föregående inlägg. Hon ser ner på sin man. Det är som att han vart 163 cm lång helt plötsligt.