2019-12-06, 10:37
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makramento
Borde inte Kristerssons fru lämnat honom för länge sedan då?
Hon är ju präst.

Trodde det va Ebba vi snackade om här & hennes ex man...

Du får nog vända dig till tråden om Kristersson å ställa den frågan.
Citera
2019-12-06, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Sögs till glansen? Hon växte väl upp i församlingen och är hälften så gammal som Runar, typ. En barnunge på den tiden.

Jassaa, aer hennes foeraeldrar fortfarande med i livets ord ?
Citera
2019-12-06, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foppa100
Kan det ha hänt något när hon var på bindefeldts fest i tre dagar i Israel?
Kanske fick tassa genom någon korridor med klackarna i näven

bindefelts fester binder nog maangen politruk/makthavare till mossad
Citera
2019-12-06, 12:30
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stiftsadjunkten
bindefelts fester binder nog maangen politruk/makthavare till mossad

Är Ebba Mossad-agent? Det är ju skitbra, då blir det slut på saft och bulle till stenkastande araber 👍.
Citera
2019-12-06, 12:49
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Är Ebba Mossad-agent? Det är ju skitbra, då blir det slut på saft och bulle till stenkastande araber 👍.
Hon vore ju perfekt! Ganska attraktiv, maktposition - en politikens motsvarighet till Hamilton (Coq Rouge). Flashback har sina ljusa stunder ;-)
Citera
2019-12-06, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Detta är vad det handlar om. Har sett detta
gång på gång i mina kretsar.
Kvinnor byter aldrig ”ner sig” utan alltid upp. En man med högre status än dem själva.
Män gör likadant men då byter man ut sin äldre fru mot en yngre förmåga.

Det stämmer till 100%

Jag är en person som alltid är realistiskt.

Alla fina ord som kommer ur folks munnar skiter jag blanka fan i.

Går alltid på folks handlingar. Hur hanterar dom sina pengar? Vilka partners väljer dom?

Det säger så mycket mer om personer än allt annat.

---

Se tex en kändis, tex en artist i USA. Som kan blomma upp på 6 månader, från ingenting till det största. Hur många stannar kvar med sin partner? Ingen.

Vet för många år sen när "extreme makeover" fanns. Där man gjorde en kvinna eller en man extremt mycket snyggare. Dessa relationer bröts alltid, då man nu kunde få så mycket mer. Männen vart mer självsäkra. Kvinnorna drog till sig fler män.

---

Personligen när man träffar tjejer så stämmer det du säger också. När jag träffade en tjej som var 12 år yngre än mig, jag är 36 år. Så var reaktioner från tjejer i min ålder, helt absurd. Det var grov ångest i deras hemska åsikter om mig.

"Det kunde vara din dotter!"
"Fan vad äckligt, vad kan ni prata om ens"
"Det är ingen riktig kvinna i den åldern!"

Vad är systerskapet där? Påpekas att jag har god ekonomi och egenskaper jag vet vissa tjejer uppskattar. Det är då man verkligen kan se saker, det blir så genomskinligt med tiden.

Men Ebba, känner folk i hennes närhet. Det är EXAKT så jag sa i mitt föregående inlägg. Hon ser ner på sin man. Det är som att han vart 163 cm lång helt plötsligt.
Senast redigerad av stampentrekant 2019-12-06 kl. 13:10.
Citera
2019-12-06, 13:17
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stampentrekant
Det stämmer till 100%

Jag är en person som alltid är realistiskt.

Alla fina ord som kommer ur folks munnar skiter jag blanka fan i.

Går alltid på folks handlingar. Hur hanterar dom sina pengar? Vilka partners väljer dom?

Det säger så mycket mer om personer än allt annat.

---

Se tex en kändis, tex en artist i USA. Som kan blomma upp på 6 månader, från ingenting till det största. Hur många stannar kvar med sin partner? Ingen.

Vet för många år sen när "extreme makeover" fanns. Där man gjorde en kvinna eller en man extremt mycket snyggare. Dessa relationer bröts alltid, då man nu kunde få så mycket mer. Männen vart mer självsäkra. Kvinnorna drog till sig fler män.

---

Personligen när man träffar tjejer så stämmer det du säger också. När jag träffade en tjej som var 12 år yngre än mig, jag är 36 år. Så var reaktioner från tjejer i min ålder, helt absurd. Det var grov ångest i deras hemska åsikter om mig.

"Det kunde vara din dotter!"
"Fan vad äckligt, vad kan ni prata om ens"
"Det är ingen riktig kvinna i den åldern!"

Vad är systerskapet där? Påpekas att jag har god ekonomi och egenskaper jag vet vissa tjejer uppskattar. Det är då man verkligen kan se saker, det blir så genomskinligt med tiden.

Men Ebba, känner folk i hennes närhet. Det är EXAKT så jag sa i mitt föregående inlägg. Hon ser ner på sin man. Det är som att han vart 163 cm lång helt plötsligt.

Vilket sammanträffande min fru är betydligt yngre än mig också. Fick exakt samma respons, speciellt från äldre kvinnor 30+.

Åter till Ebba. Jag vet inte, men av någon anleding gick jag in på hennes Instagram för ca 2 veckor sedan och såg ett foto med Ebba, sin man och sina två barn med texten: "Det är på grund av denna underbara man som ställer upp med barnen och gör allt detta möjligt." Något i den stil. Inte ett exakt citat.

Men just då tänkte jag att detta kommer aldrig hålla.

Ingen kvinna vill ha en man som tar hand hennes barn och definitivt inte en kvinna som är betydligt högre status än sin man samt som fortfarande är i fertil ålder.
Ebba kommer skaffa barn med en högstatus man inom 5 år. Hon är 33 år nu och då hon redan fått barn har hon som äldre kvinna lättare att bli gravid efter 30+. Som sagt, gift med ny man och havande inom 5 år. Det är en sak som säker.
Citera
2019-12-06, 13:26
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Jag tror det hände nåt mellan Ebba och Carola på festen i Israel. Larvigt i så fall av Ebbas snubbe att inte kunna ta det. Alla normala tjejer har några lesbiska procent i sig. Det är bara mysigt.

Carola har ju också nyligen separerat. Som av en händelse?
Citera
2019-12-06, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Trodde det va Ebba vi snackade om här & hennes ex man...

Du får nog vända dig till tråden om Kristersson å ställa den frågan.

Ezman? Har man minderåriga barn följs väl skilsmässoansökan av 6 månaders betänketid?
Citera
2019-12-06, 13:48
Medlem
vidrikfittanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Carola har ju också nyligen separerat. Som av en händelse?

Ja, det hänger ihop. Men svårt för dessa kristna tjejer att gå ut offentligt med sitt förhållande. Men jag tror det är oundvikligt på sikt. Ganska rejäl åldersskillnad som gör det hela lite extra kinky.
Citera
2019-12-06, 14:01
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vidrikfittanen
Ja, det hänger ihop. Men svårt för dessa kristna tjejer att gå ut offentligt med sitt förhållande. Men jag tror det är oundvikligt på sikt. Ganska rejäl åldersskillnad som gör det hela lite extra kinky.

Det är en spännande tanke. Bägge kvinnorna är ju mer eller mindre kanoniserade av den samlade homofoba frikyrkorörelsen. (Vi har inget emot homosexuella som personer, men Bibeln är väldigt tydlig med att det ska vara en man och en kvinna i en familj...)
Kanske kommer de leva tillsammans i ett heligt celibat medan de kristna vännerna plötsligt inte vet vilket ben de ska stå på. Först blir Uffe Ekman katolik, nu detta... kommer det att bli ett manfall till svenska kyrkan nu?
Citera
2019-12-06, 14:17
Medlem
Enmansdemos avatar
Roligt att folk på sociala medier ser den här skilsmässan
som om någon eller något skulle ha dött

Jag ser den här skilsmässans som ett politiska ställningstagande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto