Citat:
Ursprungligen postat av
Gertrud1
Jag blir inte dum för att du kallar mig dum
Det är allmänt konsensus att skam inte är en bra uppfostringsmetod.
Nej det är inte saknaden av skam, även om det ser ut så.
Freud har ingenting med modern psykologi att göra.
Du är bara djupt okunnig, och det är ni allihop, om ni ville förändra världen och var mer än omogna så skulle ni skaffa bra strategier. Det här är uppenbart att ni gör det av känslomässiga skäl.
Era tillkortakomanden och eran skam över bristande manlighet skyfflar ni över - istället för att göra något åt er egen bristande manlighet.
Sedär nu skammade jag dig- kommer det hjälpa- nej.
Appropå kristna värderingar. Matt 7:1 Luk 6:36-37 Joh 8:7
Du kan ju också dra dig till minnes hur Jesus förhöll sig till Maria Magdalena.
Nej du är dum för att du generellt skriver dumma saker..
"Allmänt konsensus" älskar dessa floskler, när jag var ung och jag gjorde något som drog skam över min far så var det inte straffet jag fick som gick rakt in i hjärtat, det var skammen över att ha gjort detta mot min far och i längden min familj. Detta självreflekterande saknar väldigt många idag, märker att du saknar den förmågan, även många unga gör det, våran konsensus är att socialamedier + porr + dopamin = skadligt. Men det är ju "whatever goes" för sådana som dig
Modern psykologi är Freud upp och ner, det är Judiska perversa tolkningar och avsaknad av Kristendom som vi år 2019 är helt apatiska till att pedofiler, homosexuella och degenerat pack får gå med småbarn i PRIDE-tåg. Och sådana som _DU_ har mage att kritisera oss? Haha tillåt mig skratta din dumma jävla idiot.
"Jasså, ni vill förändra världen?? Skaffa bra strategier dååå! ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖnfffffff" Dumma idiot, japp, vi behöver bara bygga upp ett nytt facebook, skaffa lite politiker i våra fickor och ha alla top 20 företag i världen bakom oss så kan vi också sprida vårat budskap, dumma jävla idiot.
Och där kom det "era tillkortakommanden" HAHA. Jag är en stolt jävla INCEL, ingen frågade mig om jag var okej med att ta någon kvinna som haft Gud vet hur många andra män i sig innan mig, jag och många andra män som mig vill ha en orörd _kvinna_ som är feminin och förstår sin plats i familjen.
Jag har knullat runt och Gud är mitt vittne ångrar jag det idag för jag fick lära mig kvinnans natur på nära håll och min själ är förevigt nersmutsad, likt många många andra idag. Vi hatar detta system och vi har ingenting att förlora.
Och vi börjar bli många.