Bob Willis, legendarisk fast bowler i cricket för England, och sedermera TV-kommentator, har avlidit i cancer 70 år gammal. Willis största stund var i "miraklet i Headingley 1981", när Ian Bothams batting och Willis bowling vände ett synbarligen helt hopplöst underläge mot Australien i det årets tredje testmatch.
Den 4:e av den sorten på kort tid om jag förstod saken rätt. Men textTV namngav bara
2 av de 3 tidigare som jag läste det igår. Hur många K-popstjärnor kan det finnas ?
Senast redigerad av litesliten 2019-12-05 kl. 14:53.
Den 4:e av den sorten på kort tid om jag förstod saken rätt. Men textTV namngav bara
2 av de 3 tidigare som jag läste det igår. Hur många K-popstjärnor kan det finnas ?
Det finns väldigt många. Just Korea och Japan har ett enormt antal popstjärnor. Väldigt få av dem blir kända i västvärlden.
Prins Mutaib bin Abdulaziz Al Saud är död. Han var bror till kungen. Han var även den äldste överlevande sonen till Ib Saud, tillika Saudiarabiens grundare.
Amerikanske krigsveteranen Roderick Strohl har dött 97 år gammal. Han var främst känd some en av de "riktiga" "Band of Brothers", som vi känner genom tv-serien med samma namn. Osäker på hur många som finns kvar i livet idag.