Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
När du erkänner att du är pedofil så drunknar liksom det övriga du skriver.
That's when you allow your emotions to overrun your intellect.
Your emotions are so strong that your intellect goes numb and stops you from allowing your intellect to take charge of the situation.
In short, you become an Islamist, without even realizing it.
Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Du vill inte riktigt besvara min fråga märker jag
Vad
är din fråga?
Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Men min fråga är relevant eftersom du erkände att du som pedofil ständigt utsätts för lockelser. Så vadan ditt motstånd mot skampatrullens försök till avlägsnande av dessa lockelser?
Jag kan bara relatera till min egen realitet, och utifrån min egen realitet, så vore den enda chansen för avlägsnande av lockelser handlar om att begränsa våra barns rörelsefrihet, samt portförbjuda dem från alla aktiviteter som har Sport som signum.
Would that be fair to the Kids?
Skall vi gå med på att begränsa barns rörelsefrihet i samhället enbart p.g.a att en liten procent av folket i samhället har så svårt att kontrollera sina inhemska kåt-vibbar att de finner denna fria rörlighet som ett hot emot deras egna förmåga att kontrollera sig själva från att "Bli Apa"?
Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Förövrigt har vi historiskt aldrig haft några problem att kontrollera våra kvinnor alldeles utan Islam.
1600-talet springs to mind... Tiden då Väst var precis likadanda som Islamismen är Idag.
Your point?
Citat:
Ursprungligen postat av
Iradeorum
Vi behöver bara återupprätta det vita patriarkatet.
Hur många hundra år tillbaks i tiden är du villig att ta evolutionen för att låta den bli synkron med Din Verklighetsuppfattning?
Hur många miljoner är du villig att slakta för att nå detta mål?