2019-12-05, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cashiskung
Reaktionerna i denna tråd och på Twitter visar verkligen hur sjukt skadlig kontrajihadism är för västerlänningar. Kontrajihadismen får västerlänningar att motarbeta allt som är traditionellt, sunt och bra för sitt eget folk eftersom "man vill ju inte vara som en islamist". Samtidigt som kontrajihadismen får västerlänningar att bli extrem-sionister. Två flugor i en smäll för den som kontrollerar oppositionen.

Det är kontrajihadismen som gör att "nationalism" idag mest går ut på att försvara "västerländska värderingar" (Gay-pride, slut walk och genusdagis) mot de hemska muuuuuslimerna.

Nästa steg är väl att "Sverigevännerna" börjar låna ut sina fruar och flickvänner till andra män. "För man vill ju inte vara som en muslim".

Måste lyfta fram detta kloka inlägg. Vid det här laget är man skapligt less på alla SD-hanrejer och övriga "white knights" som konstant ska likställa alla nationalister med islamister, bara för att de är emot detta degenererade skitsamhälle.

Bra inlägg.
Citera
2019-12-05, 22:56
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iradeorum
När du erkänner att du är pedofil så drunknar liksom det övriga du skriver.

That's when you allow your emotions to overrun your intellect.
Your emotions are so strong that your intellect goes numb and stops you from allowing your intellect to take charge of the situation.

In short, you become an Islamist, without even realizing it.

Citat:
Du vill inte riktigt besvara min fråga märker jag

Vad är din fråga?

Citat:
Men min fråga är relevant eftersom du erkände att du som pedofil ständigt utsätts för lockelser. Så vadan ditt motstånd mot skampatrullens försök till avlägsnande av dessa lockelser?

Jag kan bara relatera till min egen realitet, och utifrån min egen realitet, så vore den enda chansen för avlägsnande av lockelser handlar om att begränsa våra barns rörelsefrihet, samt portförbjuda dem från alla aktiviteter som har Sport som signum.

Would that be fair to the Kids?

Skall vi gå med på att begränsa barns rörelsefrihet i samhället enbart p.g.a att en liten procent av folket i samhället har så svårt att kontrollera sina inhemska kåt-vibbar att de finner denna fria rörlighet som ett hot emot deras egna förmåga att kontrollera sig själva från att "Bli Apa"?

Citat:
Förövrigt har vi historiskt aldrig haft några problem att kontrollera våra kvinnor alldeles utan Islam.

1600-talet springs to mind... Tiden då Väst var precis likadanda som Islamismen är Idag.
Your point?

Citat:
Vi behöver bara återupprätta det vita patriarkatet.

Hur många hundra år tillbaks i tiden är du villig att ta evolutionen för att låta den bli synkron med Din Verklighetsuppfattning?

Hur många miljoner är du villig att slakta för att nå detta mål?
Senast redigerad av Trolltestet 2019-12-05 kl. 23:29.
Citera
2019-12-05, 23:01
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
That's when you allow your emotions to overrun your intellect.
Your emotions are so strong that your intellect does numb and stops you from allowing your intellect to take charge of the situation.

In short, you become an Islamist, without even realizing it.

Vad är din fråga?

Jag kan bara relatera till min egen realitet, och utifrån min egen realitet, så vore den enda chansen för avlägsnande av lockelser handlar om att begränsa våra barns rörelsefrihet, samt portförbjuda dem från alla aktiviteter som har Sport som signum.

Would that be fair to the Kids?

Skall vi gå med på att begränsa barns rörelsefrihet i samhället enbart p.g.a att en liten procent av folket i samhället har så svårt att kontrollera sina inhemska kåt-vibbar att de finner denna fria rörlighet som ett hot emot deras egna förmåga att kontrollera sig själva från att "Bli Apa"?

1600-talet springs to mind... Tiden då Väst var precis likadanda som Islamismen är Idag.
Your point?

Hur många hundra år tillbaks i tiden är du villig att ta evolutionen för att låta den bli synkron med Din Verklighetsuppfattning?

Hur många miljoner är du villig att slakta för att nå detta mål?

Vi hade full kontroll ända fram till slutet av 1960-talet. Utan Islam. Svara på min fråga nu istället, ditt svamlande vänstertroll.
Citera
2019-12-05, 23:06
Medlem
Ornus avatar
Citat:
Your point?
Presis likedan er vel ikke helt riktig. På 1600-tallet var vi akkurat ferdig med renessansen og på full vei inn i opplysningstiden. Har aldri hørt om noen Islamsk opplysningstid.
Citera
2019-12-05, 23:11
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Vi hade full kontroll ända fram till slutet av 1960-talet.

Därefter kom LSD-revolutionen, Fritänkande, Spiritualitet mm in i bilden, emot vilket Brunhögern vart chanslös eftersom dess ideologi totalt emotsatte sig Mental Evolution, vilket 60-talet främjade till fullo.

Citat:
Svara på min fråga nu istället

Under allt mitt vimlande så har jag tappat bort vad din fråga var. Lust att färska upp mitt minne om vad din fråga var?
Citera
2019-12-05, 23:13
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ornu
Presis likedan er vel ikke helt riktig. På 1600-tallet var vi akkurat ferdig med renessansen og på full vei inn i opplysningstiden. Har aldri hørt om noen Islamsk opplysningstid.

I don't really care about how Islamic reality have evolved.. Jag vet till dags dato att den är EXTREMT dekadent, och att Vita Nazlamister av idag gör sitt bästa för att efterlikna den.
Citera
2019-12-05, 23:15
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Därefter kom LSD-revolutionen, Fritänkande, Spiritualitet mm in i bilden, emot vilket Brunhögern vart chanslös eftersom dess ideologi totalt emotsatte sig Mental Evolution, vilket 60-talet främjade till fullo.

Under allt mitt vimlande så har jag tappat bort vad din fråga var. Lust att färska upp mitt minne om vad din fråga var?

Pröva att dra ned på ditt ordbajseri så kanske du minns frågorna. Vad har du emot att skampatrullen avlägsnar de lockelser du påstod dig lida av?
Citera
Medlem
Clawdices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Vilken lag menar du och hur ska dom här tomtarna förändra den menar du?
Slarvigt uttryckt. Lagar kan förändras.

Rimligen kommer vi få mer utstuderade parallellsamhällen än idag, då svenskarna flyr mångkulturen. I flera av dessa kommer man nog skita fullständigt i om någon betacuck fortfarande lever och påpekar att i lagboken står det bannimej att man inte får hetsa mot folkgrupp etc.
Citera
Medlem
Gertrud1s avatar
Kan någon vara vänlig och förklara för mig varför det här inte är idiotiskt?
Citera
2019-12-05, 23:18
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Vad har du emot att skampatrullen avlägsnar de lockelser du påstod dig lida av?

Så vitt jag minns, så har Skampatrullen inte adresserat problemet "Rampant Pedofili" ännu.
Let me know when the have.
Citera
2019-12-05, 23:21
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Så vitt jag minns, så har Skampatrullen inte adresserat problemet "Rampant Pedofili" ännu.
Let me know when the have.

Ok. Du slingrar dig bara. Jag tror vi avslutar matandet där, vänstertroll. Tack och hej.
Citera
2019-12-05, 23:22
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Kan någon vara vänlig och förklara för mig varför det här inte är idiotiskt?

We're working on it.

De hittillsvarande Nazlamisterna har givit förklaringar som är lika lama som de förklaringar deras bröder Islamisterna ger, men efter lite diskussion så kanske vi kan förmå våra vita bröder att lämna mer evolverade förklaringar på det hela.

Kanske. De opererar trots allt utifrån Religiösa doktriner.
Thule-sällskapets bibel.
Senast redigerad av Trolltestet 2019-12-05 kl. 23:27.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in