2019-12-05, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Jo det är ett lugnt område. Akram och Maysem var antingen ditlurade el skulle sälja droger när de sköts på Kronetorpsgatan. Ingen av dem hade med området att göra. Maysem, som överlevde, har blivit skjuten i många olika områden i Malmö.

Maysem har aldrig beskjutits på Kronetorpsgatan. Vad snackar du om?! Där är en pizzeria som är bland stans bästa. Hans bror kanske var där och såldes av någon som visste att han skulle dit eller var där.
Citera
2019-12-05, 21:30
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Lite så jag tänker också, det ringer en klocka i mitt huvud. När odågan Jacob (yngste Drivhall-brodern) åkte fast för mordförsöket på vaktmästaren försökte han skaffa sig alibi genom att hävda att han var hos en kompis på Segevång och jag har nåt minne av att den killen hette Robin. Men, kan ha fel...letar bland mina anteckningar men hittar inget direkt än så länge.

Exaaakt 😊
Citera
2019-12-05, 21:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Piggekott
Läkare ska utfärda dödsattest om det skulle kunna finnas minsta tvivel om att personen är död. I princip måste huvudet vara av eller kroppen död sedan länge för att inte passera ambulansintaget.
Det skall tydligen vara rationaliserat till en Al robot som bara scannar av å printar dödsattest.
Citera
2019-12-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Det stämmer!!! Helt rätt

Jag tror hans kompis bodde med sin mamma på Kronetorpsgatan 39.
Citera
2019-12-05, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakfront
En till på Hallandsåsen nu....statistiken bättrar sig

Ja alltså vad händer i Skåne?! Helt sjukt.

R*bins pappa lade upp en bild på Jesus med blodigt ansikte och törnekrona med tillhörande text.
Citera
2019-12-05, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Ja

Tack
Citera
2019-12-05, 21:34
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FalconChaser
Namn på MBO: R*bbin S*k*vic

Umgicks med många kriminella från södra Malmö. Samt andra tungt kriminella från Segevång/Kirseberg. Kanske nån affär som gått snett? MBO dömdes även nyligen för ett rån i Rosengård på en familj tillsammans med flera andra.

Om du maskar så skriv efter vad * står för. Vad är MBO?
Citera
2019-12-05, 21:36
Medlem
Ska vara denna person som är BO

https://www.facebook.com/r*bbin.sokovic040

*O
Citera
2019-12-05, 21:37
Medlem
Det e inte Robin.
Sluta trolla.
Känner Malle
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Om du maskar så skriv efter vad * står för. Vad är MBO?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Management_by_objectives

Eller möjlig brottsoffer. Du väljer.
Citera
Medlem
AmirMekkys avatar
Heter grabbens fassa Pre*rag? Den snubben har stökat i sina dagar ska ni veta. Han var frekvent besökare på Norra Gränges för 10-15 år sedan.
Citera
2019-12-05, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.order
Snarare väldigt idiotiskt att som svensk i Malmö INTE gå runt med en pistol eller annat försvarsmedel
Precis man behöver inte vara kriminell för man har ett vapen,man kan ha ett vapen för att skydda sig själv/familj.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in