2019-12-04, 21:07
Medlem
men vart är resten av Wilma då?
Citera
2019-12-04, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marsipananka
Jobbar du där, eller smäller? Jag tror inte alls att de intagna OCH de anställda tycker det är "himmelriket" Vi får väl fråga våra politiker, typ Henrik Ripa, ordförande i Sahlgrenska Universitetssjukhusets styrelse, om det möjligen kan vara så. Inte ska det väl vara ett marsipanliv att vara intagen där, eller vad säger du Henrik?!!! Kan någon anropa honom....please

Nej för helvete, aldrig. Känner en som jobbat där- Henrik Ripa är en KUK
Citera
2019-12-04, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katten37
Han må dåligt?? Bullshit allt han gör är skådespeleri! Hoppas han ruttnar i fängelset!!!

Ja de e klart han gör, och självklart är de ett skådespeleri
Citera
2019-12-04, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule

Det är nog många som undrar. Helt jävla sjukt
Citera
2019-12-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja de e klart han gör, och självklart är de ett skådespeleri

Då är vi två om det
Citera
2019-12-04, 21:13
Medlem
Citat:
Antagligen detta han ville prata om i omhäktningen på Fredag. Han mår lite dåligt, stackarn

Vi får väl se på fredag, brukar vara kl 12.00
Han har väl suttit häktad 14 dgr med fulla restriktioner det kan nog knäcka en ovan kille.
Citera
2019-12-04, 21:14
Medlem
Marsipanankas avatar
Citat:
Nej för helvete, aldrig. Känner en som jobbat där- Henrik Ripa är en KUK

Men herregud? Känner nån... Lägg ägg...

Jag jobbar på SU, känner ofantligt många...tror inte alls som du.
Henrik är seriös, jag har jobbat många år och jag röstar inte ens på hans parti.

Hur kan du påstå något sådant????

Vill gärna att du utvecklar detta utan att du riskerar nåt.
Senast redigerad av Marsipananka 2019-12-04 kl. 21:16. Anledning: fattas bokstäver..
Citera
2019-12-04, 21:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Flera i tråden är inne på att GM hade bra lokalkännedom om skogarna kring skjutbanan i Uddevalla. Bodde där omkring när han bodde hemma. Sedan att eldningsplatsen för glasögon och skor var på vägen vid bågskytteföreningen gör att skogarna ovanför skjutbanan är för mig ett hett tips. Dags att göra ett nytt sök med polishundar och personal där.
Citera
2019-12-04, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Vi får väl se på fredag, brukar vara kl 12.00
Han har väl suttit häktad 14 dgr med fulla restriktioner det kan nog knäcka en ovan kille.

Vi får vänta på fupen på vad han ville (Alla dörrar är stängda) Men de brukar vara runt den tiden.
Han kommer aldrig erkänna ett mord
Citera
2019-12-04, 21:19
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nlight
Fasiken vilket hemlighetsmakeri av vad han säger och gör.. Undra vad han gör som gjort att han behöver rättspsyk.

Tror han skadar sig själv. Tror han spelar ett nytt spel. En ny Bundy kanske
Citera
2019-12-04, 21:22
Medlem
spelberoendes avatar
Vet inte vad som skrivits det senaste i tråden men jag har info som jag blev ombedd att inte dela men för er skull.

Polisen hittade Wilmas huvud i en plastpåse i en ryggsäck som pojkvännen ägde i ett av källarföråden, vet inte om det var hans föråd eller någon grannes

Polisen bröt upp pojkvännens golv och hittade mängder av blod under brädorna

Detta är varför dom omhäktade honom

En stark teori är nu att han styckade henne i så små bitar att han lyckats spola ner henne i toaletten, det är då därför polisen sökt mycket i brunnar och avlopp etc. Dock känns det orimligt för han måste isåfall brytit alla hennes ben många gånger.

Pojkvännens pappa har flytt till hemlandet.

Detta är vad jag vet av någon som fått direkt info av polisen

Jag vet inget mer så iän så länge så inte lönt att fråga mig något.

Jag spekulerar att han inte hade möjlighet att krossa hennes huvud eller att han ville spara det som en trofé

Jag uppdaterar om jag får reda på mer.
Citera
2019-12-04, 21:24
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sohefall
En ny teori här då!
mgm har ihjäl w.. ringer pappsen som säger, åk hit lämna nyckel stanna här, jag tar hand om det där,
du jobbar som vanligt vi begraver henne.. mgm blir häktad och är säker på att pappsen stått för sitt ord och begravt, men inser när foto av fynd att det inte alls gått till som han blev lovad...
därmed bryter ihop, har en story att berätta att han kan gå med för vållande, griftefriden får pappsen ta.
bara en vild teori men..eftersom tvitter kontot även skrev where is she.. så kanske han faktiskt inte vet var hans flickvän ( I hans huvud ) är. Det kanske kommer fram att han ville ringa polisen men inte fick, et beror på vem som är den mest psykiskt störda i den familjen.. som sagt spånar lite teorier bara.

Fast av det jag förstod är det svåra att förstå vad hans motiv till mordet var.
Och det kanske inte kom huxflux att han blev kokosnöt 🥥
Familjen talade ju om svart sida senaste tiden som skrämde dem.
En del psykiska sjukdomar kommer i hans ålder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in