2019-12-04, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Men MK har en grå Saab, det stämmer eller hur?
Bilen RJ och TD brukar köra tillhör MK ja
Citera
2019-12-04, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dollymolly8
Gå in och läs igen.....

Jag gjorde samma misstag
Citera
2019-12-04, 18:29
Medlem
Cinnis avatar
Citat:
För er lata:
https://minfil.com/p5o1t3Ddnb/Screenshot_20191204-141417_Instagram_jpg

Följt detta sen trådstart.. såg nu att R*mmins instagram är privat!
Citera
2019-12-04, 18:32
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cinni
Den blev det strax efter min skärmdump, något som tyder på att han har sin telefon och troligtvis inte anhållen. Alt. Advokaten har hjälpt till (rimligt?).
Citera
2019-12-04, 18:33
Medlem
Fast denna Al*xand*r skrev på hennes sida för 3 timmar sedan. Då satt väl den misstänkte anhållen redan?
🤔
Citera
2019-12-04, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Konstigt. Jag såg på hennes Facebook att den du nämner har skrivit så här:

Postat för två timmar sedan, enligt Facebook.

Såg fel såg bara kommentaren under men nu fattar jag. Idiotförklarar mig själv
Citera
2019-12-04, 18:35
Medlem
Cinnis avatar
Citat:
Den blev det strax efter min skärmdump, något som tyder på att han har sin telefon och troligtvis inte anhållen. Alt. Advokaten har hjälpt till (rimligt?).

Tveksam. Om han varit anhållen skulle det nog vara orimligt för advokaten att aktivt scrolla igenom fb för en skärmdump.
Citera
2019-12-04, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cinni

Jag har följt rommin på insta ett bra tag..Men idag blev jag utkastad och kan inte längre se hans inlägg. Så någon sitter på hans insta och gör saker .
Citera
2019-12-04, 18:43
Medlem
ATLAS64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Detta var inget mord utan ett självmord. 18-åringen som.anhölls släpptes och är inte längre misstänkt. Helena Haak begick självmord och hon var varken trans eller släkt med Emilia.
instämmer detta var inte R*b*cka Lundb*rg
Citera
2019-12-04, 18:43
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan S
Tack! Extra kul att höra det från en person här på Flashback som jag uppskattar.

I övrigt kan jag informera om att det fortfarande, föga förvånande, råder sekretess på vem som sitter anhållen.

Den misstänkte greps 10:01 idag och förhör med honom var inplanerat klockan 13:30 på polishuset i Kristianstad.

Ska bli intressant att se vem det är. Det stod i Kristianstadsbladet att han anhölls redan ett par timmar efter hon hittats!

Mannen anhölls i sin frånvaro klockan 18.25 på tisdagskvällen, några timmar efter att den döda kvinnan hittats av sjöpolisens dykare i Vramsån i Tollarp.

http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/en-gripen-misstankt-for-mord-pa-emilia/

Då måste polisens haft nåt att gå på redan då. Digitala spår? Det måste väl finnas molnbackup oavsett mobil, tex iCloud hos Apple. Masttömning, för att se mobiler aktiva inom aktuellt område och tid?
Citera
2019-12-04, 18:44
Medlem
Det ryktas bland de som känner R*mmin att det är han som sitter anhållen.
Citera
2019-12-04, 18:44
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Hon var prostituerad redan 2011 då hon var 12 år gammal? Vi borde inte smutskasta offret här, det kan finnas anhöriga och väner som läser detta och som berörs väldigt illa.

Nej, bara nej på den frågan. Stort, varning, återigen nej.

Det jag menade är att hon fortfarande hade bilder publicerade från 2011 på sin facebook och där måste man vara blind om man inte ser att det är en ”pojk kropp” även om det full emo-stil. Inte jätteförvånad att hon var transsexuell med tanke på hur hon länge ”dansat på snöret” mellan könen så att säga.

Det jag ville säga var att jag inte tror på ”oj, du har en penis”-historien för att hon upplevts som väldigt öppen om sin sexualitet/identitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in