2019-12-04, 17:02
Medlem
Emilias "kusin" från Mjällby var också man från början, Re*ecca Lund*erg . Också död sen några månader tillbaka. Självmord. En annan Lund*erg Ale*ander körde ihjäl sin egen pappa Krist*er, tidigare i höstas. Så många tragiska saker i denna familj/släkt.
Citera
2019-12-04, 17:03
Medlem
Grovsnusss avatar
ALLT Dani*l lundb*rg skriver är lögn. Van härstammar från min hemstad och är en utvecklingsstörd alkoholiserad mytoman. Inget han säger ska tas seriöst! Mvh.
Citera
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagmottelassie
Hörde idag att E kusin som också var ev transa blev mördad, död i sölversborg förra året. Nån som vet mer?

Mer info om detta, tack.

Jag ska försöka gräva också.

Ditt påstående verkar vara ganska intressant i sammanhanget.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Ok, det skulle kunna vara D*nnis T också?

Men herregud berätta vad ni vet ni två!!
Citera
2019-12-04, 17:04
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleudhesten
Citering Aft.bladet:

”Under onsdagen fortsatte polisens dykare att jobba i ån.
– Vi letar efter föremål som kan vara intressanta för vår förundersökning”

Den här uppgiften får mig att tänka på att en kniv eventuellt kan ha använts

Ja jag tror på kniv och inte på nåt skjutvapen. Dels för tidigare uppgifter om kolsyrepistol och att detta är Tollarp och inte Rinkeby/Tensta där skjutvapen finns på varje fritidsgård. Sen verkar resandekusinerna inte vara de tyngst kriminella med vapenkontakter, utan mer särskolebusar med hävdelsebehov.
Sen borde skottlossning ha uppmärksammats. Det verkar ju vara rätt nära samhället.
Citera
2019-12-04, 17:05
Medlem
Pastakryddas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Här har det rasslat till rejält.

La tidigare märke till den där D.L som påstår att han är släkt med BO och en mängd udda kommentarer/inlägg han lagt upp.
Hur han tackade för kondoleanserna för hans älskade kusin på hennes sida,förmodligen bara för att jaga likes. Och de var inte ens vänner på fb.

Såg också i en annan tråd att han inte bara påstod att han kände och var släkt med detta offer utan även kände 17-åriga W.A som det hittades delar av nyligen "väldigt väl".

https://minfil.com/HbOcl4Ddne/77B241EC-23AC-4370-94C5-47A93DBD49C7_png

Ska bli spännande och se var detta tar vägen nu.

Jag är inte vän med alla i min släkt/familj på facebook heller. Det betyder inte alls att jag inte älskar dom eller inte har kontakt med dom på andra sätt. Jag förstår inte varför det bara är Facebook som räknas som det ultimata beviset på att man älskar/känner någon väl.
Jag har inte ens mitt barn på facebook, vi pratar med varandra ändå och jag älskar honom över allt annat.
Citera
2019-12-04, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustLikeMoney
Ok, det skulle kunna vara D*nnis T också?
Helt rätt! Det är det..
Citera
2019-12-04, 17:10
Medlem
L.Kollbergs avatar
Är mannen med det konstiga namnet R*mm#n J#mmy Johnny J*hanss*n den personen som sitter på sannolika skäl häktad?
Citera
2019-12-04, 17:11
Medlem
K.Blomkvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagmottelassie
Hörde idag att E kusin som också var ev transa blev mördad, död i sölversborg förra året. Nån som vet mer?

Det enda jag har hittills hittat är detta:

http://www.blt.se/nyheter/mordade-kvinnan-vaxte-upp-i-solvesborg/

https://nxt.sydostran.se/solvesborg/polisen-fortsatt-fortegen-om-mordet-pa-28-aringen/

https://nxt.sydostran.se/solvesborg/mordmisstankt-18-aring-slappt/

Fyll gärna på med mer FAKTA.
Citera
2019-12-04, 17:14
Medlem
Kusinen hette Re*ecca Lund*erg.
Citera
2019-12-04, 17:14
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.Kollberg
Är mannen med det konstiga namnet R*mm#n J#mmy Johnny J*hanss*n den personen som sitter på sannolika skäl häktad?
Det vet vi inte, det är sannolikt, men det finns andra, mindre möjliga, personer.
Citera
2019-12-04, 17:15
Medlem
Det är inte MK som brukar plocka upp RJ med en Saab på torget.
Det är DT och bilen är en Ford Mondeo, mörkgrå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in