2019-12-04, 09:06
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Bara om man har livlig fantasi.
Talar mer för mord än självmord och då behöver man ingen livlig fantasi!
Citera
2019-12-04, 09:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
Sluta transa runt så mycket i tråden och försök hålla den till mordet

Så hade man hållet förhör med någon överhuvudtaget? Någon skrev att personen i grå täckjacka inte var misstänkt efter att ha blivit förhörd, nu verkar ingen ha förhört honom alls
Den som vet allt är nog denna R*mmin som hon hade skulder till, Polisen vet nog relativt väl hur detta gått till misstänker dem haft koll på ån hela tiden utan säga det utåt sett!
Citera
2019-12-04, 09:08
Medlem
CaLund89s avatar
https://minfil.com/DcyaqeD1n4/Screenshot_20191204-090711_Facebook_jpg

Här va en skum kommentar också, fast inte från danne
Citera
2019-12-04, 09:18
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaLund89
https://minfil.com/DcyaqeD1n4/Screenshot_20191204-090711_Facebook_jpg

Här va en skum kommentar också, fast inte från danne
Man undrar vem polisen då dragit upp ur ån månne??
Verkar inte vara en frisk herre det där heller...
Citera
2019-12-04, 09:26
Medlem
flashblakks avatar
Jag får säga, att efter att det sjunkit in att hon faktiskt är död, så skäms jag lite för att jag gått så hårt på.
Trodde faktiskt in i det sista att hon höll sig undan frivilligt i nån knarkarkvart eller var på nåt lång-gig.
Men nu när hon hittades några hundra meter från sitt eget hem, när släktingen tittade på från balkongen när hon traskade iväg med en potentiell kund , när jag tänker på det så inser jag hur tragisk hela situationen faktiskt är.

Bara det att hon sålde sig, och familjen visste men gjorde ingenting.
Hur värdelös måste hon inte känt sig pga det, som nåt objekt ingen brydde sig om.

Idag är jag faktiskt lite ledsen för hennes skull
Sorry att jag varit så fördömande

Vila i frid, hoppas du får ro Emilia <3
Senast redigerad av flashblakk 2019-12-04 kl. 09:33.
Citera
2019-12-04, 09:31
Medlem
CaLund89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Man undrar vem polisen då dragit upp ur ån månne??
Verkar inte vara en frisk herre det där heller...

Finns mycke sjukt folk därute verkar de som 😣
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashblakk
Jag får säga, att efter att det sjunkit in att hon faktiskt är död, så skäms jag lite för att jag gått så hårt på.
Trodde faktiskt in i det sista att hon höll sig undan frivilligt i nån knarkarkvart eller var på nåt lång-gig.
Men nu när hon hittades några hundra meter från sitt eget hem, när släktingen tittade på från balkongen när hon traskade iväg med en potentiell kund , när jag tänker på det så inser jag hur tragisk hela situationen faktiskt är.

Bara det att hon sålde sig, och familjen visste men gjorde ingenting.
Hur värdelös måste hon inte känt sig pga det, som nåt objekt ingen brydde sig om.

Idag är jag faktiskt lite ledsen för hennes skull
Sorry att jag varit så hård

Vila i frid, hoppas du får ro Emilia <3
Tror inte det var någon kund ärligt sagt verkar ut som att hon tog emot dem hemma i lägenheten enl hennes annonser, Känslan är inte ngr outcalls så att säga frågan är väl vad är orsaken till hon togs av daga!

Trodde som du men att hon var kidnappad pga drogskulderna hon har haft till denna R*mmin, Han är nog nyckeln till det mesta vad som hänt Emilia är gissningen och polisen har nog koll på han också!
Citera
Medlem
Stivalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nonickie
Kan inte riktigt släppa en grej. Hon har en facebookvän som i sin tur endast har 4 vänner. Den ena av hans vänner är en man som bott där i knappt 11 veckor bara. Dessutom bara nån minuts gångväg från hennes hem. Han har även ett kort med en grå kappa. Någon som vill försöka reda ut det?

Konstigt. De är borta från Facebook nu. Kanske stängt ner kontot då detta poppat upp. Nyligen såg jag dock Rommins bil parkerad precis där denne nyinflyttade rumän bor.
Citera
2019-12-04, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Delar helt din åsikt. GRåkappan är en bekant, och som borde finnas där i grannskapet.
Att gråkappan inte gett sig till känna tyder på att hon inte är en oskyldig vän.
Gråkappan borde inte vara svår att hitta, en stor, tjock? kvinna? el man?
Kanske har gråkappan söner, eller make som sökt E,s sällskap, och blivit upprörd över E,s verksamhet.

Man bör nog inte fästa för stor uppmärksamhet kring vittnesbeskrivningen. Om personen hade på sig ett vinterplagg kan den se betydligt kraftigare ut än vad som döljer sig under. Man vet inte alltid vad som döljer sig under bylsiga kläder (https://m.imgur.com/gallery/NPMBq).

Att vittnen minns saker felaktigt är väl etablerat. Ett tydligt exempel är när John Allen Muhammad och Lee Boyd Malvo åkte runt i Washington under några månader 2002 och sköt sammanlagt 17 personer i ett förvirrat försök att starta ett raskrig. Flera oberoende vittnen sade att gärningsmännen körde en vit skåpbil. När de väl greps visade det sig att de använt en mörkblå Chevrolet Caprice (en sedan) vid samtliga skjutningar.

Man kan inte helt avfärda vittnesbeskrivningen, men man bör heller inte fastna vid den. Enkla skäl till att personen inte gett sig till känna kan vara att personen rent fysiskt inte är kraftig eller att rocken/kappan/jackan faktiskt inte är grå.
Senast redigerad av Stefan S 2019-12-04 kl. 09:56.
Citera
2019-12-04, 09:34
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Konstigt. De är borta från Facebook nu. Kanske stängt ner kontot då detta poppat upp. Nyligen såg jag dock Rommins bil precis där denne nyinflyttade rumän bor.
Vad har dem för samröre eg R*mmin och denna rumän???
Är det klar lagt eller???
Sedan vad har denna SAABB med det hela att göra...
Har föraren till den bilen haft umgänge med Emilia eller....
Känslan är lösningen finns i den röran!
Citera
2019-12-04, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Vittnet släktingen sa att personen var stor och bar en grå-täckkappa. Kan väl tyda på att det är en kvinna, personen torkade av cykelsadeln, typiskt kvinnor, trots att hon satt inte upp på sadeln, utan torkade av den rutinmässigt.
Finns det täckkappor för män ? vittnet sa väl inte att den stora personen bar grå rock ?

Tror också personen i grå täckkappa kan vara en kvinna. Vittnet säger även det i denna interjuv.

https://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/302856
Citera
2019-12-04, 09:37
Medlem
JustLikeMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Svårt att begå självmord i en å?

Tror att han har tagit livet av sig. Är inte svårare än så.
Det är bara någon/några meter djupt, dykarna vadade på stora sträckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in