2019-12-01, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shponglad
Helt omöjligt att dölja en styckning i ett badkar plus rörläggnong, hon blev ej styckas hemma hos pojkvännen.
Hur kan du vara så säkert på det?
Citera
2019-12-01, 16:19
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAdolf
Går det verkligen att dölja en styckning helt och hållet? Det måste hamna blod där man minst anar.

En Blodspårningslampa ger utslag direkt, så det är omöjligt att dölja..
Citera
2019-12-01, 16:27
Medlem
monocerotiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Fast det där var ju inte rätt, Uddevalla ska det vara för varför skulle de annars lets efter resten i Uddevalla?
Läs tidigare i tråden. Jo vid Vräland Orust
Citera
2019-12-01, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tikimon
Tror ni att MGM har fått reda på att polisen hittat Wilma (kroppsdel)?
Hoppas inte. Jag hoppas de har tagit en bild på fyndet och lägger upp framför honom vid nästa förhör.
Citera
2019-12-01, 16:32
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Det hoppas jag att dom gjort
Citera
2019-12-01, 16:35
Medlem
certinaknoxs avatar
Citat:
Nej. Det är något man gör i desperat försök för att få MGM att prata. Sånt håller man helst inne på tills man inte kan vänta längre.
Citera
2019-12-01, 16:36
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monocerotis
Har läst tidigare i tråden men det togs tillbaka..kompisar körde den vägen igår och det var inte en enda polis där. Alla söker i bäveån
Citera
2019-12-01, 16:36
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Kan du visa en sådan bild, månne? Eller var hittar jag funktionsknapparna?

Kolla på denna skärmdump så ser du var båten är nu, Som du ser har jag markerat knappen ”Past Track” som visar så ser du hur dom kört. Du kan även välja vy i högerkanten, Satellit rekommenderas.
Skärmdump: https://forumbilder.com/i/rdXP

Här är en direktlänk till båten där du kan klicka på Past Track: https://www.marinetraffic.com/en/ais/home/shipid:327375/zoom:16
Senast redigerad av T34Panzer 2019-12-01 kl. 16:45.
Citera
2019-12-01, 16:37
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av certinaknox
Nej. Det är något man gör i desperat försök för att få MGM att prata. Sånt håller man helst inne på tills man inte kan vänta längre.

Man hade dock förhör med honom samma kväll som kroppsdelen hittades. Vad det förhöret handlade om vet jag ej. Efteråt har man inte förhört honom, hela helgen har varit "förhörsfri" som jag fattat.
Citera
2019-12-01, 16:41
Medlem
monocerotiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambambi
Har läst tidigare i tråden men det togs tillbaka..kompisar körde den vägen igår och det var inte en enda polis där. Alla söker i bäveån
Detta var i Torsdag em/kväll
Citera
2019-12-01, 16:42
Medlem
Turphiees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monocerotis

INTE BEKRÄFTAT!!

En annan individ har försvunnit på orust under samma tidsfönster som polisen var där (finns annan tråd om det). Kan lika gärna ha varit därför de var därute. Sluta sprida trådsanningar nu, du förstör mer än du tillför!

"Läs i tråden"... Tror du på allt som stått i tråden? Eller "källhänvisar" du bara till det du själv finner troligt?
Citera
2019-12-01, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulabilen
Oavsett lär det ha varit en slabbig historia, jag styckar mkt vilt men då har man först tömt på blod och sotat.. Svårt tänka mig att man lyckats dölja allaspår av styckning av w om det skett i lägenheten...
Drar in tjejen i badrummet, död, och ett par timmar senare såga itu henne. Därefter under natten flyttas kvarlevorna. Sen har han tre dygn på sig att städa. Så det är ju inga problem. Men han kommer aldrig undan att blod och annat fastnar i vattenlås och avlopp. Det GÅR inte att skölja bort under så kort tid som han haft på sig. Och man missar säkert en liten fläck. Sen handlar det ju hur noggranna man varit vid de två, tre, husisar som gjorts. Men som jag förstått har man varje gång kommit ut med ett gäng påsar med bevismaterial.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in