2019-04-21, 19:10
Medlem
Sitter i viasatstudion idag tillsammans med Bojan. Verkligen en utsökt tårtbit denne Therese.
Citera
2019-10-31, 14:13
Medlem
anuspontens avatar
Bättre hon satsat på att bli typ utvikningsbrud eller nåt. Som fotboll"expert" är hon nämligen totalt oduglig. Snacka om att låta munnen gå utan att ha någonting vettigt att säga.
Citera
2019-12-01, 05:07
Medlem
Är hon i Bali och får stock av Brwa Nouri just nu?
Citera
2020-01-02, 08:55
Medlem
Generalanderssons avatar
Tycker att Therese verkar vara en äkta feminist och en könskvoterad journalist med noll koll på fotboll.
Citera
2020-01-02, 12:25
Medlem
Tycker hon verkar vara en riktigt skarp tjej. Ger ett kunnigt intryck
Citera
2020-06-12, 11:19
Medlem
Såg denna jänta på SVT morgon idag.Ännu en kvotering gjord av SVT. Visst, utseendemässigt så duger hon i krig. Såg ut som en mediakåt litet luder. Hon var dock ganska okunnig och sprutludrets käft gick och gick utan att något vettigt kom ut. ( okunnig när det gäller sport, hon är säkert bättre på andra saker)
Citera
2020-07-09, 15:17
Medlem
BarryHeros avatar
I senaste avsnittet av Fotbollsstudion (6 juli 2020, SVT) avslöjade Therese Strömberg att hon tog studenten blott 17 år gammal. Är hon något slags underbarn?
Citera
2020-08-10, 21:41
Medlem
zebra121s avatar
Är denna fina tös singel?

Är hon rent av oskuld? Nej det är väl självklart att hon inte är men jag blev bara jävligt bitter.

Någon?
Citera
2020-08-21, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
I senaste avsnittet av Fotbollsstudion (6 juli 2020, SVT) avslöjade Therese Strömberg att hon tog studenten blott 17 år gammal. Är hon något slags underbarn?
Hon kanske började ett år tidigare alt gick en tvåårig utbildning kanske? Ingen annan som har nåt skvaller om denna donna? Nån klassfest där hon sög av tre på rad typ? Brösten ser stenhårda ut så ja, visst är det silikon där. Vad hon egentligen har för fotbollsbakgrund vet jag inte, men tycker det hon säger sällan är unikt. I dag kommenterar hon Henkes jobb i Barca och vad han kan bidra med, vad vet hon om det liksom?
Citera
2020-10-29, 19:58
Medlem
Bapelsins avatar
Är väl tilsammans med Diljen Otlu, även han från SVT?
Citera
2020-11-08, 14:15
Medlem
Tyvärr har hon gjort att jag slutat titta på fotbollskväll/fotbollsstudion. Orsaken är främst hennes mycket osympatiska framtoning. Hårdsminkad, lägger ut massor av selfies på Instagram, inklusive omogna bilder där hon räcker ut tungan. Kylig uppsyn, bistert minspel, dvs både där och på tv. Känns mest kall, hård och humor- och charmlös. Dessutom som en surpuppa.

Hur sjutton kunde hon hamna i Fotbollsstudion? Har hon alltså kontakter som fått in henne där?
Rörande hennes fotbollskunskaper och bidrar så brukar jag som sagt inte titta på program som hon medverkar i. De gånger jag ändå hört henne har hon inte tillfört något särskilt, utan mest just framstått som osympatisk.

Nannskog brukar vara sympatisk, ha humor och positivt engagemang och energi. Men jag tycker han också ger ett sämre intryck med henne vid sin sida.

Tanken att ta in en tjej är kanhända bra. Men nog måste det väl finnas tjejer som kan bidra med både fotbollskunnande, verbal förmåga och humor, charm och trevlighet?

Eftersom det här är en skvallertråd undrar jag om andra här kan bekräfta eller dementera ovanstående intryck av henne. Nån som vet mer?
Citera
2021-06-12, 20:20
Medlem
Jag tycker hon är riktigt het nu i EM-studion!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in