2019-11-30, 22:50
Medlem
Sgt.Blands avatar
Hur är det med den uppgiften att man har sett BO lämna lägenheten sista gången hon sågs? Eller lutar tråden åt att hon är mördad i lägeheten? Styckningen tyder ju definitivt på att hon är mördad i lägenheten och sen styckad för att kunna transporteras ut utan att väcka för mycket uppmärksamhet.
Citera
2019-11-30, 22:50
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parongatan
Enligt tre oberoende av varandra källor här, så handlar det om huvudet man funnit. Mina källor har aldrig haft fel tidigare, så jag vore förvånad om de har fel den här gången. Men, jag reserverar mig givetvis och påstår absolut inte att mina uppgifter är 100 procent riktiga. Vi vet inte med säkerhet, förrän det blir bekräftat från offentligt håll.

Fruktansvärt tragiskt fall det här. Beklagar verkligen det inträffade...

Med tanke på din posthistorik så är du iallafall inte ett troll. Så jag tror att du kan ha rätt.
Citera
2019-11-30, 22:51
Medlem
Summer24s avatar
Är det någon människa här, med huvudet påskruvat ordentligt, som vet om man hittat flickans mobil? (är inte intresserad av att någon tror att en alien svalt den).
Citera
2019-11-30, 22:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
vem hittade kroppsdelen polisen eller missing people gänget eller en random folk ?
och vilken plats ?

Polisen hittade kroppsdelen. MPS var värdelöst som vanligt.
Citera
2019-11-30, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Är det någon människa här, med huvudet påskruvat ordentligt, som vet om man hittat flickans mobil? (är inte intresserad av att någon tror att en alien svalt den).
Det har inte bekräftats men teorin är att telefonen senaste position är i Ljungskile.
Citera
2019-11-30, 22:54
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontGetStuck
kan det var så enkelt att W's telefon låg kvar i lägenheten när familjen var och knacka på?
De ringer telefonen och hör signalerna bakom dörren.
mamman sa ju att de fatta misstankar redan då den dagen.
skillnad på inte svara telefon och inte svara när vederbörande står och hör att man inte svarar.
GM väntar ut dem tills de åker, och det är då han gör sig av med W's telefon någonstans i närheten av Ljungskile.
Åter från Ljungskile träffar han familj och de är då pappan får bara en massa spydiga kommentarer.
Därför polis sökte i Ljungskile.
känns normalt att söka effter en person där dennes telefon senast sågs, kan man tycka.

å nej efter förhör med mgm så fick polisen tips att söka i ljungskile
tycker ändo mgm vill ha ett öppet rättegång där alla kan få komma in . så det är spännande rättegång.
Citera
2019-11-30, 22:54
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Okej.., skall erkänna att jag inte är så påläst på fallet, men lurar över en sak :

Kroppsdelen som har blivit hittad.., har det framkommit något hur den blev funnen ?

Dvs, typ "inplastad" eller "naturell" ?

Eller har man inte sagt något alls.

Absolut ingenting vet vi. Inte var, hur, eller ens vad.

Det enda vi vet är att polisen hittade det.
Citera
2019-11-30, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24

Tror inte det kommit fram några uppgifter om det vilket är märkligt.
Brukar oftast vara så att polisen kollar mobilen det första dom gör, spårar den, pejlar m.m. för att se hur hon rört sig och när t.ex. mobilen blivit avstängd.
Citera
2019-11-30, 22:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
å nej efter förhör med mgm så fick polisen tips att söka i ljungskile.

Vi vet inte att det berodde på utsaga från MGM. Vi väntar alla på FUP.
Citera
2019-11-30, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Okej.., skall erkänna att jag inte är så påläst på fallet, men lurar över en sak :

Kroppsdelen som har blivit hittad.., har det framkommit något hur den blev funnen ?

Dvs, typ "inplastad" eller "naturell" ?

Eller har man inte sagt något alls.

Det enda man vet är att en kroppsdel har funnits av polis som utesluter att W kommer hittas vid liv och att med hänsyn till förundersökningen m.m. kommer polisen inte lämna några fler kommentarer beträffande vad som hittats och var fyndet skett.
Senast redigerad av nicememesbro 2019-11-30 kl. 23:04.
Citera
2019-11-30, 23:01
Medlem
57Emmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astrid.o
Då får du vänta tills någon annan lämnar en närmare källa, men kom ihåg var du hörde det först

Vet inte vem du riktar ditt inlägg till, kan bara säga att du är absolut inte först med din info. Flera har sagt det tidigare, samtliga vill inte uppge källa.

Polisen har funnit en kroppsdel av Wilma och offentligt sagt detta och att hon tyvärr inte längre är vid liv.

Sedan vilken kroppsdel som hittats har snart diskuterats i ett och halvt dygn. För min del så behöver jag inte heller veta, en FUP kommer att komma när detta går till åtal och jag hoppas mgm döms hårt.
Citera
2019-11-30, 23:02
Medlem
Det är så att jag inombords blir uppriven att MGM kusin var här på besök i rätt tidslinje , verkar segla rakt igenom polisförhör & er här.

Ingen har någonsin tagit upp kusinen.

Enligt folk som känner kusinen är det samma virke som MGM .

Här kan faktiskt den uteslutande delen för fadern vara. Att medhjälparen i detta är kusinen och inte fadern.

Men han har seglat förbi alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in