2019-11-30, 21:36
Medlem
Diabeteskomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anel11
Jag har inte varit med hela tråden. Men har direktacces till skatteverkets registrera. O, jag får Vilmas efternamn eller födelsestad eller pojkvännens fullständiga namn adress eller födelsedata så kan jag kolla på måndag e.m.
Bra att veta, jag skall se till att kolla vilka idioter som sitter och söker på henne ett tag framöver då. tack för tipset, idiot.
Du har INGET att göra med de uppgifterna och kommer få svara för det om du försöker.
Citera
2019-11-30, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Willow1
Lägg av. Det där köper jag inte

Eftersom polisen läser här och det är ytterst begränat antal poliser som har tillgång till denna extremt känsliga utredning så har du isåfall redan outat din källa.
Din vän är nog isåfall jätteglad nu din idiot.
Citera
2019-11-30, 21:39
Medlem
Citat:
Jag har inte varit med hela tråden. Men har direktacces till skatteverkets registrera. O, jag får Vilmas efternamn eller födelsestad eller pojkvännens fullständiga namn adress eller födelsedata så kan jag kolla på måndag e.m.
Ärligt talat så bryr jag mig inte vilka som är skrivna var. Det enda jag bryr mig om är att gärningsmannen sys in på tid och evighet för det här mordet. Vem som nu är GM. Om det är den som är nu häktat bör han aldrig se solen igen. För att inte tala om den anhöriga som skyddat brottslingen (pappan?). Båda bör sys in. Eventuella barn behöver man inte rota i. De ska inte hängas ut här.
Citera
2019-11-30, 21:39
Medlem
Nu vet jag inte exakt plats där kroppsdelar anträffats, men det tar 2 minuter från Göteborgsvgen ned till Södra Hamnen och till Bäveån. En sträcka på 750 meter.

Jag vet inte hur strömt det är i ån eller från vilken plats den MT kastat kroppsdelarna ifrån, utan konstaterar enbart att mördare i allmänhet gärna inte transporterar en kropp någon längre sträcka.
Citera
2019-11-30, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelle83
Hur vet du att det är på olika ställen. Har inte hört något som pekar på det? Slänger man dem i vatten så kan de efter 2 veckor vara på olika ställen om du förstår?
Vad jag vet har de bara gjort ett fynd och eftersom nyheten presenterades med ett klipp från en avspärrning på land, så trodde jag att ett enskilt fynd hade gjorts där. Det är irrationellt att sprida ut kroppsdelar.

Om fyndplatsen var i eller nära vatten så är det en annan sak
Citera
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Eftersom polisen läser här och det är ytterst begränat antal poliser som har tillgång till denna extremt känsliga utredning så har du isåfall redan outat din källa.
Din vän är nog isåfall jätteglad nu din idiot.

Öh! Vilken källa?
Tror du svara till fel person
Citera
Medlem
Ingen som vet ifall de hittat fler kroppsdelar nu under Lördagen? Säger du ja så visa källa också tack istället för ”min polis kompis säger ja” 🙂
Citera
2019-11-30, 21:53
Medlem
DjPuttes avatar
Har man hittat ngt mer av Wilma i vattnet eller???
Citera
2019-11-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av certinaknox
Ganska svårt att gå ut med källa när FUP ej är färdigställd.
Vill helst inte röja personer som arbetar med FU.

Kan säga att det är raderad data som IT-forensiker vid NFC grävt fram!

Svaret ovan var till dig!

Eftersom begränsat antal poliser har tillgång till utredningen så har du nog redan avslöjat din källa eftersom polisen läser här.
Den polisen som pratat brevid munnen lär ju inte bli jätteglad på dig om det du säger stämmer vilken jag starkt betvivlar.
Citera
2019-11-30, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shookers
Haha så skatteverket gör inte slumpmässiga kontroller på er anställda? Vilka som sökt på namn som de inte ska osv...

Du outar dig själv här nästan.

Man kan som privatperson ringa skatteverket och få info om det man vill ha så jag hopps det är offentliga uppgifter du ska snoka om.
Jag är inte anställd på Skatteverket. Vi är många som har en näringsverksamhet som gör att vi behöver kolla upp personer. Finns massor med sådana databaser. Men om ni inte vill ha hjälp så förlåt att jag erbjöd min hjälp.
Citera
2019-11-30, 21:58
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Har man hittat ngt mer av Wilma i vattnet eller???

Inget ännu! Dyk lade ned sök runt 16
Citera
2019-11-30, 21:58
Medlem
Citat:
Jag är inte anställd på Skatteverket. Vi är många som har en näringsverksamhet som gör att vi behöver kolla upp personer. Finns massor med sådana databaser. Men om ni inte vill ha hjälp så förlåt att jag erbjöd min hjälp.

Man kan iaf kolla vilka som sökt på vilka namn.
Om du vill kolla så finner du wilmas efternamn, MGM namn så finns det i tråden redan samt allt annat du frågade efter.

Men jag tycker det är otroligt korkat att kolla sekretess uppgifter. Är det något du vill veta så ringer du dit och får svar per telefonen och får du inget svar så är det sekretess och då bör du det vara så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in