2019-11-29, 21:57
Medlem
Det enda positiva i det här fallet är att det sannolikt kommer att bli uppklarat.
Citera
2019-11-29, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0gKolhydrater
Vem fan tänker så, är du från vettet?

en mördare, man vill bli av med kroppen så fort som möjligt, inte så nära bostaden för de kan föra misstankar emot en, men ändå inte så långt ifrån så man lätt kan ta sig hem
Citera
2019-11-29, 21:58
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAdolf
Eller enbart brott mot griftefriden.

Jag kan tänka mig att försvarsadvokaten kommer argumentera för ”vållande”, men tror inte det kommer att ha någon framgång.
Citera
2019-11-29, 21:59
Medlem
Det är många som bär skulden i Wilmas tragiska öde.
Tyvärr även hon själv som valt att vara tillsammans med en svartsjuk och aggressiv kurd.
Även Wilmas familj som tillåtit sin dotter att träffa en sån person.
Även Sveriges politiker som tillåtit allt och alla att ta sig in i landet (undra hur många mord de har på sitt samvete egentligen)
Också majoriteten av svenska folket som röstat fel under många år.

Men det största felet ligger givetvis hos gärningsmannens föräldrar som uppfostrat ett sånt monster och pappan har säkerligen hjälpt till. En 20 åring klarar inte av att stycka sin flickvän och dumpa henne på egen hand.
Säkerligen hela familjen blatte som ligger bakom mordet.
Citera
2019-11-29, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kjelle83
Bra då kan vi släppa det och sluta oss till bäveån.

Var det där fyndet gjordes?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zadnahoj
Aah ok, har vi källa på hans religion eller sitter vi bara och antar saker fortf?

Ahm"d (pojkvännens andranamn) är väl ett muslimskt namn?
"=e
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Som jag har skrivit flera gånger tidigare i den här tråden, det är så de vill att det ska gå till. Den sortens människor vill att hon ska komma till hans familj med sina problem, om han misshandlar henne m.m. inte till hennes och absolut inte till polisen för när de är ihop så tillhör hon hans familj. Så går det till bland den sortens människor.
Han sa nog så för att deras förhållande skulle verka normalt.
Aah, nu är jag med på vad du menar, håller med
Citera
2019-11-29, 22:01
Medlem
SnilleFixs avatar
Var hittades huvudet?
Citera
Medlem
Nån härinne som ska på minnesstunden imorgon?
Citera
Medlem
BeataVonYxkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dendaralasse
Du vet väl att även om man bara hittat ett finger, så kan man se om det avlägsnades från en kropp som var levande eller död. Snälla säg att du förstår det?

JA det vet jag!!!

Du menar alltså att de efter fyndet sent igår kväll skulle ha blixtanalyserat lilla vickevire på rättsmedicin för att kl 14:42 idag kunna gå ut och meddela hela Sverige att Wilma är definitivt och tveklöst död? Det menar du?
Senast redigerad av BeataVonYxkull 2019-11-29 kl. 22:03.
Citera
Medlem
perVers2.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Du kan inte dödsförklara någon bara pga av hand. Att man ska behöva förklara något så självklart.

En rättsläkare kan se om offret var vid liv vid stympningen.
Citera
2019-11-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svana
Bra skrivet. Så är jag också uppfostrad.
Gör man nåt bra ska man stå för det. Gör man fel ska man erkänna och stå för det, lika rakryggad och ärlig.

Jävla kebabsvin som alltid skyller ifrån sig, spelar järndöda eller är så satans korkade på riktigt. Fyyfaan vad vi hatar såna som er!

RIP Wilma.. vi tänder ljus för dig här ikväll.
Jag också är uppfostrad så, hade inte blivit försvarad av nära släkten om jag bett ett brott.
Men kan man inte vinkla litet och tänka att pappan hade nog inte väntat sig detta av sin son.
När han sa att hans son inte kan ha gjort detta så var det ju i ett tidigt skede.
Kanske jag missat något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in