2019-11-29, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogis66
Hur menar du nu? Var W känd av polisen sen tidigare eller....🤔?
Sminkburk, laptop etc.
Citera
2019-11-29, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
vilka är dom tre skrotarna?

Vet inte vad dem heter, sök i tråden så kanske du hittar namnen!

Men en var i Färgelanda och en ovanför Glimmingen och sedan på Orust
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grey.suggan
Om han får livsstid så är han väl ute efter 8 år och han ångrar ingenting, det är normalt i hans hemland. Blir han utvisad så är det ingen big deal där han kommer ifrån. Men utvisa aset och ta inte in fler från mellanöstern, asiater och afrikaner funkar bra. Men de från mellanösten vill inte lära sig nåt.
Du vet inte mycket om svensk lagstiftning. Det absolut tidigaste man kan komma ut efter en livstidsdom är 18 år, förutsatt att man får straffet tidsbestämt.
Citera
Medlem
Bambambis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogis66
Enligt kvällstidningarna hittades fyndet redan igår. Men det är osvuret tills polisen meddelar när
Polisen avbokade medverka i efterlyst igår och uppgifter om att något hittades pratades det om
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Eller så var det inte alls i sonens lägenhet utan i kurdpappans bostad som hon miste livet. Om våldtäktsanmälningen är korrekt så har ju han mycket större motiv. Både tysta ner henne samt skydda hedern för sonen och sig själv och troligen familjens och hela klanens heder. Många kan ha var med och utfört mordet och transporter etc.

Ta in alla men de har naturligtvis prata ihop sig. Lovat vid sin döda kropp att inte röja klanens grova brott.

Det är inte korrekt fattar ju vem som helst
Citera
2019-11-29, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ploppbrorsan
Hur kan mamman sitta inne på facebook hela tiden när hennes dotter är borta? fattar inte

Det är nog så att de fått råd eller rent av blivit ombedda att inte delta i söken ifall det dyker upp fynd som nu, kroppsdelar.
Citera
2019-11-29, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander
Har ngn vägarna förbi Uffes bilskrot Orust kan vi se om det är där .. jag är tyvärr inte i krokarna idag

Jag åker strax förbi där, ska se om det är avspärrat osv.
Har väldigt svårt att tro att det skulle vara där utan att jag redan hade hört det i så fall.

Återkommer om en stund!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KSP
Håller på och läser ikapp igen, men måste säga att jag blev väldigt förvånad över att han styckat henne. Det trodde jag inte alls på. Nu i efterhand förstår man varför FUL fick den MT häktad på sannolika skäl. Bostaden är antagligen full med spår från styckning.

Ja har han varit så dum att han styckat henne i bostaden så e han rökt, själv tror jag hon transportstyckats utomhus.
Vi får helt enkelt vänta på fupen innan man vet med säkerhet vad för bevis m.m. som finns.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmskisen
Visste var MGM över 21 år väl? Isåfall kan det bli livstid.

Alltid något att trösta sig med i denna tunga stund.

Utvisning på livstid kan man nog utesluta med tanke på hur det här landet fungerar, blir troligen straffrabatter om han nu döms
Citera
2019-11-29, 17:25
Medlem
Fikk avslutar insatsen enligt p4 väst
Citera
Medlem
Parasolltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Lane utanför Uddevalla ligger inte på Orust och det var troligen där kroppsdelen hittades.

FÖR 22 MINUTER SEDAN
En av frivilligorganisationerna, FIKK, har fått besked av polisen att de ska fortsätta sökandet i Lane, utanför Uddevalla.
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=125&artikel=7347756
Ok tack för info. Har letat polisavspärrningar runt i stan men inget hittat. Lane ligger strax norrom, vägen mot Färgelanda.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det kräver ju att de har ett av hennes fingeravtryck att jämföra med ... och för det skulle det finnas i registret redan.
Troligen hade BO ett pass och i det lagras fingeravtryck från pekfingrar. Därav ett snabbt avgörande.

(Om det nu är det som hittat vill säga)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in