2019-11-22, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Yep, han la upp videon innan det var ens offentligt att det var Franky som dog, polisen kan använda det som bevis att DP utförde mordet eftersom att videon lades upp precis efter skjutningen när knappt någon visste vem offren var.
TRor ej de går att användas som bevis, då han endast har en låt i bakgrunden o gör ett pistoltecken
Citera
2019-11-29, 08:07
Medlem
Hur många sitter häktade för dubbelmordet i Herlev numera?

Som jag kommer ihåg har det varit fem personer. Har någon(ra) ev släppts eller kanske tillkommit? Vanligtvis utmärkta Svensson aka Zaramis Blogg skriver i sin senaste post (28 nov) om ett annat svenskgäng som häktats i Herlev i veckan. Han nämner i samma post dubbelmordet och menar att "...för det mordet sitter tre personer..." Detta kan naturligtvis vara ett slarvfel / bara obsoleta uppgifter. Men GP/Kvällsposten, som Svensson (om man ser till en del likheter i formuleringarna i övrigt) ev baserar sin post på, skriver inget om tre personer utan Svensson tycks ha ändrat antalet specifikt. Någon med lite input?

Svensson - 4 från Tynnered gripna i Danmark
(...) i samma kvarter där två personer från Stockholmsgänget Shottaz blev mördade i början av juli. För det mordet sitter tre personer kopplade till ett annat kriminellt nätverk i Stockholm, Dödspatrullen, häktade (...) LÄNK

GP/Kvällsposten - Ledande gängkriminella från Frölunda häktade i Danmark
(...) i ärendet sitter personer i den så kallade Dödspatrullen fortfarande häktade (...)
LÄNK (betalsida, så om du inte är prenumerant, läs på Pressreader istället) LÄNK

FB
Fem häktade i Danmark - förberedelse av värdetransportrån - 20191123
LÄNK
Senast redigerad av Gnrl.Clstr 2019-11-29 kl. 08:09.
Citera
2019-11-29, 19:36
Medlem
Eh... Tror att DUMLE fortfarande är aktuell, och inte har avskrivits som intressant gällande någon form av medhjälp till mordet på ROHZ. Eller var det någon som hade annan info? Att han dömts för det grova vapenbrottet innebär ju inte att ROHZutredningen inte skulle fortskrida i sitt eget slowmo tempo...

En numera lite gammal info gjorde gällande att nedanstående var de som häktades för ROHZ... Tror jag la jag upp den infon i ROHZtråden. Hur som helst vet jag varken om det stämde då, eller om dessa i så fall fortfarande är intressanta för utredninigen... Men om någon hört att något annat skulle vara fallet så hojta gärna till...

Tidigare ev häktade för inblandning i mordet på ROHZ:
DUMLE 4bdulmahdi B4ker H3di (lillebror till ZEEN, storebror till ALI)
MOHAMED Moh4med Must4fa N4sser (storebror till CAPONE + YASIR, bror till mördade NAS)
CAPONE Y0nis Must4fa N4sser (lillebror till MOHAMED + mördade NAS, storebror till YASIR)
FUAD Fu4d 4bdulkadir 4li (rätt okänd...)

CAPONEs och MOHAMEDs bror NAS N4sser Must4fa N4sser mördades ett par veckor efter ROHZ. Inte helt osannolikt att det finns en koppling. Misstänkt för det mordet ska vara AHMED 4hmed 4li Sh4h Sy3d som ev fortfarande även/primärt sitter frihetsberövad för människorov i Västerås...

FUP för ROHZärendet kommer sannolikt först om ett halvår, förutsatt att det går till åtal...
Citera
2019-11-29, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Eh... Tror att DUMLE fortfarande är aktuell, och inte har avskrivits som intressant gällande någon form av medhjälp till mordet på ROHZ. Eller var det någon som hade annan info? Att han dömts för det grova vapenbrottet innebär ju inte att ROHZutredningen inte skulle fortskrida i sitt eget slowmo tempo...

En numera lite gammal info gjorde gällande att nedanstående var de som häktades för ROHZ... Tror jag la jag upp den infon i ROHZtråden. Hur som helst vet jag varken om det stämde då, eller om dessa i så fall fortfarande är intressanta för utredninigen... Men om någon hört att något annat skulle vara fallet så hojta gärna till...

MOHAMED Moh4med Must4fa N4sser (storebror till CAPONE + YASIR, bror till mördade NAS)
CAPONE Y0nis Must4fa N4sser (lillebror till MOHAMED + mördade NAS, storebror till YASIR)

CAPONEs och MOHAMEDs bror NAS N4sser Must4fa N4sser mördades ett par veckor efter ROHZ. Inte helt osannolikt att det finns en koppling. Misstänkt för det mordet ska vara AHMED 4hmed 4li Sh4h Sy3d som ev fortfarande även/primärt sitter frihetsberövad för människorov i Västerås...

FUP för ROHZärendet kommer sannolikt först om ett halvår, förutsatt att det går till åtal...
ROZH!
Citera
2019-11-29, 20:57
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr

Ja samband finns det garanterat.
Citera
2019-11-29, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PepeTheDog
ROZH!
:-)
Citera
2019-12-03, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
TRor ej de går att användas som bevis, då han endast har en låt i bakgrunden o gör ett pistoltecken

Fet låt av Yasin, verkligen en fet låt. Har kollat runt lite och ser att kurden, ayye yasin och poy är ute! Nu väntar dom bara på jaffar farre .
Citera
2019-12-04, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Fet låt av Yasin, verkligen en fet låt. Har kollat runt lite och ser att kurden, ayye yasin och poy är ute! Nu väntar dom bara på jaffar farre .
I Yasins nya låt säger Yasin free the dogs and the demons, free JB , Free Farre, tränare och sky, hör jag rätt?

JB = Jaffar byn

vad är tränare och sky?

Farre hade väll släppts för längesen?

https://www.youtube.com/watch?v=W95b9vGMJ2c

Gillar att Yasin fortfarande är lojal mot Jaffar efter vad jaffar har råkat ut för. Lojal broder där.

Ska bli kul att se hur Farre kommer agera när han är fri , tror allt handlar om Farre hur han vill göra.
Senast redigerad av DonRonaldinho 2019-12-04 kl. 18:35.
Citera
2019-12-04, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
I Yasins nya låt säger Yasin free the dogs and the demons, free JB , Free Farre, tränare och sky, hör jag rätt?

JB = Jaffar byn

vad är tränare och sky?

Gillar att Yasin fortfarande är lojal mot Jaffar efter vad jaffar har råkat ut för. Lojal broder där.

Ska bli kul att se hur Farre kommer agera när han är fri , tror allt handlar om Farre hur han vill göra.
Yes du hör rätt verkar som Farre inte är fri än
Citera
2019-12-04, 19:16
Medlem
Citat:

JB = Jaffar byn

vad är tränare och sky?

Han säger tränaren och shik4r, inte sky.
Citera
2019-12-04, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Han säger tränaren och shik4r, inte sky.

Okej såg att shik4r sedan tidigare förekommer under 15 avsnitt i belastningsregistret. Är han med i shz elr ?
Citera
2019-12-04, 19:49
Medlem
Citat:
Okej såg att shik4r sedan tidigare förekommer under 15 avsnitt i belastningsregistret. Är han med i shz elr ?
Det var han ayye och jaffar som dömdes till vapenbrott tillsammans så jag antar det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in