Citat:
Ursprungligen postat av
Bestiallatest
TWITTER!!!!
säger bara att det e något som e jävligt skumt!
Det finns ett konto som heter @tishkosh*b*z som är borttaget. Kollar man på gamla tweets som han är taggad i finns det en hel del Donald trump relaterade.
NU TILL DET VIKTIGA!
Ett Twitter konto med namn @wilm*nouvelle som skapades OKT 2019, första tweet 23 okt.
Ett annat Twitter konto med namn @96yose**
Skapades OKT 2019, första tweet 22 okt.
Dessa konton har väldigt mycket relaterat till Donald trump,
DOM RETWEETAR VARANDRAS INLÄGG OCH SKRIVER EN HEL DEL SNÄLLA SAKER TILL VARANDRA.
Det som jag tycker är absolut skummast är att kontot @wilm*nouvelle, delar en hel del bilder ang. Förhållande, kärlek, otrohet, lojalitet mot sin partner 13NOV! Därefter kommer det inget mer från detta konto och såna här bilder har inte kommit tidigare än just denna dag.
På näst sista delade bilden står det en text "remain loyal until death"
Där @wilm*nouvelle som jag tror är TISHK (som skapat fejkkonto)
skriver som beskrivning till bilden "he know what he taking about".
12 NOV retweetade detta kontot en text "with discipline everything is possible"
Det måste ligga något i dessa konton för det är väldigt skumt.. Allt är screenshotat så skulle någon som vill röja undan se detta och försöka radera så är det ingen idé.
*a *f
Jättebra! Bra att fler skribenter gräver och sparar bevis. Man vet aldrig...
Jag vill minnas att i fallet Lisa Holm fanns en postare, GoogleSEO, som hann ta en massa skärmdumpar från mördarens Facebook, inlägg som sen försvann (kan ha varit hustrun som rensade) och som gjorde en blogg ”(Urbotainskränkthet”)
Vissa av dom skärmdumparna dök upp i FUP.
Även om detta här ovan kan tyckas OT så menar jag att skärmdumpar tagna av Flashbackare faktiskt kan visa sig vara viktiga.