Citat:
Ursprungligen postat av
hippili
Äntigen! Dammen är lätt att komma till? Den vägen med en bom går den alltså så man kan komna under bron och till vattnet?
Dammen är lätt att komma till, staketet till inhängnaden är olåst. Det är bara hoppa ur, dumpa och köra iväg. Förstår inte varför inte polisen kollat här. Dammen syns inte heller för södergående bilar på bron eftersom den ligger så nära. Ja vägen går hela vägen ner till sista brostolpen innan pylonen, då är man nästan nere vid vattnet men det är extremt långgrunt där, här fiskar man efter öring och jag själv har gått ut till södra pylonen och även längre än så.
Om du däremot tittar väster om bron och dammen så går en skogsväg in i skogen till en annan strand, här har jag kollat över lite snabbt sådär men även här tänkbart ställe. Fanns färska hjulspår i leran (mycket blöt väg).
Jag vet inte hur aktivt mgm praktiserar sin tro men vidare i skogen österut från bron ligger en kristen lägergård. Har han vart där bör han känna till området väl. Finns många skjul och bodar på lägergården. Eh jag får nog ut idag....