2019-11-26, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrfix
Merca-märke på ratt och fälg....
Kan det vara t ? Om inte vem? Som jag skrivit förut det är något mysko med mercan .... med tanke på det någon sa att en civil snut ville stoppa en sån och sedan står det en utanför mgm pappas dörr... hoppas civil snuten lyckas hitta den personen / bilen dom sökte...
Citera
2019-11-26, 22:42
Medlem
kanske Wilma är i frysen eller kalt kylskåp till nästa år
Citera
2019-11-26, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foreknowledge
Bilder du kan efterfråga?

Nyfiken på vad som hittats i pappans bil.
Senast redigerad av Pelepelle 2019-11-26 kl. 22:46.
Citera
2019-11-26, 22:43
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Genom att pressa honom på svaga punkter och ställa ledande frågor, inte bara ja och nej-frågor.
Varför stängs mobilen av hos dig? Varför städar du och släpper inte in någon? Varför hörs bråk och dunsar? Ett vittne har sett en bil som tillhör din far vid tidpunkten för W's försvinnande i närheten av din lägenhet.

Och sen lite provocerande frågor, din kompis X har sagt i förhör att du kan vara en skitstövel mot kvinnor. Det har också dina arbetskamrater sagt.
Jag vet inte ...blir nog svaren på de frågorna....

Förhör är ju inte som i amerikanska filmer - utan det handlar om att nöta nöta nöta och låta den misstänkte svara på nötning .. osv....

Att ge öppna frågor till någon som inte vill svara fungerar inte ... utan då är tvärtom bättre.
Citera
2019-11-26, 22:44
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHmn
kanske Wilma är i frysen eller kalt kylskåp till nästa år
Jag gissar att hon redan är avliden och då spelar inte förvaringsplatsen någon roll för henne ... för hon är inte där.
Citera
Medlem
Funderar väldigt mycket kring det Twitter kontot.
Känns som ett fake konto som ändrat namn och @ till hennes konto.
Kontot kom upp den 20 oktober, inte speciellt många tweets utan retweets
och mycket USA inspirerade bilder. Något känns inte rätt där.
Citera
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Genom att pressa honom på svaga punkter och ställa ledande frågor, inte bara ja och nej-frågor.
Varför stängs mobilen av hos dig? Varför städar du och släpper inte in någon? Varför hörs bråk och dunsar? Ett vittne har sett en bil som tillhör din far vid tidpunkten för W's försvinnande i närheten av din lägenhet.

Och sen lite provocerande frågor, din kompis X har sagt i förhör att du kan vara en skitstövel mot kvinnor. Det har också dina arbetskamrater sagt.

Precis. Sen tror jag att det kan vara så att de väntar på analyser, dna och sånt kan ta några dagar...så nästa gång han förhörs kommer han få det jobbigt.
Citera
2019-11-26, 22:45
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelepelle
Vet inte om det framgått på tråden men den mannen som i söndags blev anhållen är troligen pappan till T***o Sh***z. Känner grannar till pappan och det har varit full trafik med polisbilar på F********vägen i uddevalla.

Precis. Det man kunde sluta sig till av GPs video om misslyckat intervjuförsök på nämnda gata. Vänligt att du maskar men alla namn och adresser ligger upplagda omaskade många gånger i tråden.
Citera
2019-11-26, 22:45
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
Har nog bott i 15 hyresrätter genom åren. Ingen fast elräkning på något av ställena. De flesta mätare har jag haft i min lägenhet. Någon enstaka i källaren. Alla har gått att avläsa.

Jag har oxå bott i det. Då har vi olika erfarenheter.
Citera
2019-11-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkaniio
Funderar väldigt mycket kring det Twitter kontot.
Känns som ett fake konto som ändrat namn och @ till hennes konto.
Kontot kom upp den 20 oktober, inte speciellt många tweets utan retweets
och mycket USA inspirerade bilder. Något känns inte rätt där.

exakt! har väldigt svårt att tro att en tonåring i sverige har det kontot.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
DEFINITIVT märkliga tweets, i ljuset av vad som skett. Alla inlagda den 13 november. Gillar bilder med text lojalitet och trohet.

”If you cheat on someone you don’t love them”

”Remain loyal until death”

https://forumbilder.com/i/rd5t
https://forumbilder.com/i/rd5h

Han var ju mycket svartsjuk. Har hon försökt övertyga T om att hon var trogen?
Kontot startat i oktober. Kan nog vara den svartsjuka MGM som startat det. En liten hälsning till Wilma om hur man uppför sig.
Citera
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzcool
jaha trodde det fungerade som i andra länder så oavsett ålder på den över 18 så är åldersgränsen över 15? bortse från mitt föra inlägg då tyckte det var konstigt att ingen nämnde det men nu vet jag
Jag förstår ... själv vill jag ha en lag som liknar det amerikanska systemet -- men så är det inte i Sverige tyvärr.

Är offret däremot i beroendeställning till GM så gäller andra regler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in