Citat:
Ursprungligen postat av
Komment1
De är ca 14 och 3 år så nej, finns ingen anledning till det speciellt med tanke på att 14 åringen redan mår tillräckligt dåligt över situationen.
Hon är mamma till alla 3 ja, men har ett annat förnamn egentligen. Så jag har inte fattat om hon bara skrivit ett felaktigt namn i Sverige eller om pappan på "låtsas" är gift med en annan kvinna som påstås bo med honom, medan hans riktiga fru är skriven någon annanstans med sitt riktiga namn och de påstår att de är separerade. De har sysslat med mycket fiffel angående åldrar osv så jag vet faktiskt inte hur det kommer sig att namnet skiljer sig.
Tack för svaret! Slipper funfera över syskonen, om de är så unga då absolut inget behov av deras namn!
Resten låter väldigt intressant annars, fifflas det det ena eller andra då blir en utomståene onekligen samt ofivilligt/ per automatik en slags "hot" för fifflarna, eller deras ekonomi, tycker jag.
Menar att Wilma har fått kunskaper som int varit nyttiga för henne ifall hon tänkt lämna T. Eventuellt hotat att avslöja nåt? Behöver inte vart någon stor grej för att starta ordentlig gräl.