2019-11-25, 18:51
Medlem
gastriddares avatar
Hejsan, har följt detta ämne måttligt, men undrar var det är man har mot den här expojkvännen? Vad vet vi? Vilka skäl är han misstänkt på?
Citera
2019-11-25, 18:52
Medlem
Tammers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Jag menar att det är jävligt knepigt för GM att gräva ner någon i skogen. Man hör ofta det uttrycket "gräva ner i skogen". Det är rötter och sten precis överallt i en skog.
Ja, skogen är hopplös. Det ska vara om man hittar en äng eller glänta någonstans, där borde man kunna gräva. Men några hundra personer från "Missing People" med hundar borde kunna hitta en kropp.
För min del skulle jag satsa på att sänka kroppen i sjön, om jag hade tagit kål på någon. Inlindad i kättingar så inte kroppen flyter upp. Ingen risk att någon jägare eller svampplockare hittar den av en slump, och spårhundar kan inte heller klara saken. Vatten förstör också allt DNA.
Om det nu skulle vara så illa, vi får väl hoppas att stackars Wilma är i livet.
Citera
2019-11-25, 18:53
Medlem
Någon som vet exakt var på kartan dom är i Ljungskile och letar
Citera
Medlem
Varför står det plötsligt noll bilar kopplade till MGM’s fars adress på ratsit ?
Citera
Medlem
Vad kan det vara som gör att polisen så tidigt gick ut med mordteori? Normalt brukar det väl bara bli människorov tills att kroppen hittats eller att man funnit väldigt mkt blod eller liknande?
Citera
2019-11-25, 18:54
Medlem
Bild på pojkvännen för de som missat.

https://i.imgur.com/G3qt6iT.jpg

Citera inlägget och sprid vidare!
Senast redigerad av pladd3r 2019-11-25 kl. 18:57.
Citera
2019-11-25, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gastriddare
Hejsan, har följt detta ämne måttligt, men undrar var det är man har mot den här expojkvännen? Vad vet vi? Vilka skäl är han misstänkt på?

Förundersökningssekretess. Men uppenbart finns det någon form av uppgift och/eller bevis som gör honom på sannolika skäl misstänkt för mord.
Senast redigerad av Thetruesayer 2019-11-25 kl. 18:56. Anledning: Missade ett ord!!
Citera
2019-11-25, 18:55
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer
Ja, skogen är hopplös. Det ska vara om man hittar en äng eller glänta någonstans, där borde man kunna gräva. Men några hundra personer från "Missing People" med hundar borde kunna hitta en kropp.
För min del skulle jag satsa på att sänka kroppen i sjön, om jag hade tagit kål på någon. Inlindad i kättingar så inte kroppen flyter upp. Ingen risk att någon jägare eller svampplockare hittar den av en slump, och spårhundar kan inte heller klara saken. Vatten förstör också allt DNA.

Det finns likhundar som kan spåra lik under vattnet.
Citera
2019-11-25, 18:55
Medlem
Förstår inte varför utredarna inte söker i sjön ?
Citera
2019-11-25, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pladd3r
Bild på pojkvännen för de som missat.

https://i.imgur.com/G3qt6iT.jpg
Snygg. Han hittar nog en ny tjej om dom inte hittar den gamla.
Citera
2019-11-25, 18:56
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebop
Varför står det plötsligt noll bilar kopplade till MGM’s fars adress på ratsit ?
Dom står kvar. Du får scrolla längre ner för bilarna visas en bit ner på sidan.
Citera
2019-11-25, 18:57
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tammer

Men var det inte så att inte svampplockare eller jägare, men en dykare av en slump hittade ett nedsänkt lik på västkusten för något år sedan?

Var det inte så att, inte spårhundar, men likhundar, hittade KW kvarlevor på botten i södra Öresund för något år sedan?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in