2019-11-25, 05:56
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knullkungen
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/50vGR1/uppgifter-om-ofredande-blev-kvar-inom-c

"Centerledningen trodde att en stark varning skulle räcka och den kvinna som utsatts ville inte polisanmäla.

Därför dröjde det över ett år innan Eskil Erlandssons misstänkta ofredande blev känt utanför en mindre krets i C."

"Själv nekar han till att ha gjort något brottsligt. Han säger, enligt förundersökningen, att han kan ha kommit åt dem av misstag eftersom han ofta måste röra på sina stela fingrar. Och en fysisk åkomma gör att han ibland måste sitta bredbent."

"Erlandsson säger i förhören att han inte utesluter att det skulle ligga politiska motiv bakom anklagelserna från M mot honom. Under regeringsbildningen var känslorna kyliga mellan M och C."

Fast polisanmäla att någon tagit en på låret..? Polisen har väl viktigare brott att utreda, som alla riktiga, råa våldtäkter begångna av araber och negrer. Tycker att kvinnorna överreagerar. Däremot borde han ju ha fått en varning av partiledaren, och fått sparken om det fortgått. Men det borde ha skötts internt.
Citera
2019-11-25, 11:00
Medlem
Går ju även rykten om att Eskil ska ha grabbat tag i Annie Lööfs gigantiska mjölkannor till bröst.

https://img36.pixhost.to/images/257/127069359_ezgif-4-2dd408ccc285.gif

Vilket jag kan förstår varför, även om det är högst opassande.
Citera
2019-11-25, 11:05
Medlem
scaredguys avatar
Är Eskilsson medlem i centerpartiet fortfarande?

Vad gör han annars förutom att antasta kvinnor?

Fast an kanske kan leva på sin riksdagspension resten av livet?
Citera
2019-11-25, 11:17
Medlem
Mullrets avatar
#meetoo vansinne. Snart räcker det med att man glor på en person för åka dit.

Om nu Eskil tog en kärring på låret så borde inte åklagaren ens bemöda sig med åtal. Vad blir nästa grej?

Någon rör dig på bussen, rulltrappan eller sitter för nära i tunnelbanan?

Heja Sverige. Det går bra nu.
Citera
2019-11-25, 12:03
Medlem
Beatriceaurores avatar
Sliriga slemmiga gubbar som vill klämma och känna finns det gott om.
Men löjligt att polisanmäla fylltratten tycker jag. Polisen har verkligen annat att göra.

Damerna skulle ha skrikigt HÖGT: Vad gör du, äckliga snuskgubbe!
Citera
2019-11-25, 12:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Så han skyller på "Vikingasjukan" att han ofta masserar sina egna lår och av misstag kan ha kommit över till bordskamratens lår. Ja lär ju inte funka som försvar. Även om man tycker rätten borde ha mer viktigare saker än det här att utreda. Gud han tog mig på låret! och han bad inte ens om ursäkt efter det! Det var ju inga direkt Timells-move han gjorde. Ena donnan är ju nära 50 också. En hand på låret är alltså det värsta hon varit med om?
Senast redigerad av Zaedrews 2019-11-25 kl. 12:09.
Citera
2019-11-25, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Så han skyller på "Vikingasjukan" att han ofta masserar sina egna lår och av misstag kan ha kommit över till bordskamratens lår. Ja lär ju inte funka som försvar. Även om man tycker rätten borde ha mer viktigare saker än det här att utreda. Gud han tog mig på låret! och han bad inte ens om ursäkt efter det! Det var ju inga direkt Timells-move han gjorde. Ena donnan är ju nära 50 också. En hand på låret är alltså det värsta hon varit med om?

Vänta nu! Med största sannolikhet bör det i så fall också finnas män som har drabbats av hans fingrar. Han kan väl inte bara ha suttit bredvid kvinnor vid varje middag? Är vikingasjukans skov möjligen selektiva? Fingrarna kommer således bara igång när man har en kvinna sittande bredvid sig?

Den här sjukdomen är inte utredd fullt ut menar jag.
Citera
2019-11-25, 12:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Vänta nu! Med största sannolikhet bör det i så fall också finnas män som har drabbats av hans fingrar. Han kan väl inte bara ha suttit bredvid kvinnor vid varje middag? Är vikingasjukans skov möjligen selektiva? Fingrarna kommer således bara igång när man har en kvinna sittande bredvid sig?

Den här sjukdomen är inte utredd fullt ut menar jag.

Jo det är ju rimligt. Om det är just en sjukdom så måste han ju av misstag kommit över till manliga lår också. För han måste ju ha suttit bredvid män också vid otaliga tillfällen. Vi får se om han kanske kallar in Gustav Fridolin som kommer hävda att Eskil rört hans lån också. Om så kanske det finns en chans till frikännande
Citera
2019-11-25, 13:44
Medlem
Drullknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Men löjligt att polisanmäla fylltratten tycker jag. Polisen har verkligen annat att göra.

Jag håller givetvis med dig, kvinnor måste visa förståelse för mäns lustar, sedvanerätten att kladda på damerna när lusten blivit för stor är ingen nyhet, det är svensk kultur. Det var bättre för, dagens feminazipolitik förstör mer än gör nytta, dessutom lär Eskil vara välutrustad, bara en sådan sak ursäktar hans trevande fingrar efter fuktan.
Citera
2019-11-25, 15:32
Medlem
Är det samma kvinnor som senare åker ner till Afrika för att massera gigantisk neger kuk? Inge fel med gigantisk neger kuk däremot MeToo genus korrekta liberal globalist kommunist hyckleriet.
Citera
2019-11-25, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
#meetoo vansinne. Snart räcker det med att man glor på en person för åka dit.

Om nu Eskil tog en kärring på låret så borde inte åklagaren ens bemöda sig med åtal. Vad blir nästa grej?

Någon rör dig på bussen, rulltrappan eller sitter för nära i tunnelbanan?

Heja Sverige. Det går bra nu.
Om du inte förstår skillnaden på att råka röra vid någon på t banan/bussen eller medvetet tafsa på någon annans kropp så stanna hemma resten av ditt liv så kommer det gå bra för sverige
Citera
2019-11-25, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore

Ska då männen göra liknande när kvinnor tvingar sig på dem med kramar istället för att hälsa med handen eller att de alltid måste ta på dem när de pratar för att inte säga att de alltid ska plocka hårstrå och liknande? Sen alla kommentarer de gärna yttrar om män när de är några kvinnor ihop!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in