2019-11-24, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monocerotis
Okey... Men om inte jag är ute och cyklar i mossan är det landsbygd där

Jo det är landsbygd

Men alltså det är inte många minuter ifrån stadskärnan!

Och Bäveån ringlar sig ju hela vägen upp dit!

Det finnes en skrot där också!

Samt ligger på samma väg som bilbranden!

Så om gårdagens rykte stämmer är det ju helt klart intressant?
Citera
Bannlyst
Osökt kommer man att tänkas på mordet i spekeröd, hon hittades ju ganska nära en väg i närheten....
Även mordet på hon i Trollhättan där "Morot" fick sina kompisar att köra undan kroppen... Även den kroppen bars inte så långt.
Nu kan det vara två som bär och då orkar de väl bära längre in i en skog, frågan är om de klarar av att gräva djupt nog. Eller har de varit lata och dumpat henne i vattnet...

Hur som, kan man se om de kört längre än vanligt med hans farsas bil, typ om han tankar med kort.
De hade ju ett par dagar på sig att "städa" undan spår, så hur långt iväg kan de ha förflyttat kroppen?

Kurder är knepiga och de har en våldsam natur (har ju haft hand om såna på frigång och fotbojade), svårt att se att de har ånger i sitt handlande med våld mot kvinnor.
Citera
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajaj.3
Jag har en fundering som kanske någon tagit upp i tråden tidigare men har inte orkat följa alla inlägg slaviskt..
Men min väninna som bor en bit in i skogen precis mitt emellan Uddevalla och Ljungskile har en Svart Mercedes SUV och blev på hemvägen stoppad av en kvinnlig polis som fick total panik när hon insåg att hon följt efter fel bil. Hon sprang fort tillbaka och åkte därifrån i ilfart. Jag har inte kunnat släppa detta då det inte finns ngn svart Mercedes skriven hos pappan. Jag var för ca 15 minuter sedan utanför pappas hus och där stod en svart Mercedes SUV. Och det måste ju vara så att polisen trodde det var denna bil som hon väntade på och som hon följde efter ut i skogen. Men vem äger bilen? Varför inväntade dom den? OM dom nu inväntade den. Kan dom ha avlyssnat telefoner och förväntat sig ett visst fordon? Kanske knäppt och långsökt men jag vill gärna veta vem som äger bilen..😬

Om du hade tagit reg. numret så hade det varit lätt att se.

Du såg ingen röd Ford Focus utanför pappan?
Citera
2019-11-24, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Sluta tro vad media skriver. Sanningen är att Wilma var ett hot , punkt slut
Mycket möjligt att du har rätt. Å andra sidan är media och polisens hemsida allt vi har. Du behöver inte rasa och skrika för att folk diskuterar vad media skrivit. Det är det som tråden handlar om: att folk diskuterar vad som hänt och varför samt vem som kan vara skyldig. Du kan inte förbjuda folk att diskutera.

Vad då #punkt slut"? Får vi inte diskutera i tråden mer eller vad menar du?

Det är två personer som är anhållna. En för mord och en för skyddande av brottsling. Om du inte tål att det diskuteras så föreslår jag att du skrollar förbi alla inläggen.
Citera
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monocerotis
Bilden är borttagen från Ua rescue bara det luktar att det är den bilen.
Då är denna klan inte guds mest begåvade

Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Fast om det finns spår/blod/dna i bilen så är det ju ur klanens vinkel kanske bättre att bränna upp den (innan den undersöks noggrannare).
Misstänkt givetvis men att föredra framför att få hårda bevis mot sig.

Varför skulle de väntat ända tills igår till att tända på bilen?
Citera
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Jag är utbildad elektriker och det är ganska enkelt att kringgå säkringar.

Det är serietidningshittepå med brödrost i badkar. Det borde du veta som elektriker. Att kringgå en lägenhetssäkring är hyggligt enkelt, men det räcker inte med det.

Sluta snacka skit.
Citera
2019-11-24, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ajaj.3
Jag har en fundering som kanske någon tagit upp i tråden tidigare men har inte orkat följa alla inlägg slaviskt..
Men min väninna som bor en bit in i skogen precis mitt emellan Uddevalla och Ljungskile har en Svart Mercedes SUV och blev på hemvägen stoppad av en kvinnlig polis som fick total panik när hon insåg att hon följt efter fel bil. Hon sprang fort tillbaka och åkte därifrån i ilfart. Jag har inte kunnat släppa detta då det inte finns ngn svart Mercedes skriven hos pappan. Jag var för ca 15 minuter sedan utanför pappas hus och där stod en svart Mercedes SUV. Och det måste ju vara så att polisen trodde det var denna bil som hon väntade på och som hon följde efter ut i skogen. Men vem äger bilen? Varför inväntade dom den? OM dom nu inväntade den. Kan dom ha avlyssnat telefoner och förväntat sig ett visst fordon? Kanske knäppt och långsökt men jag vill gärna veta vem som äger bilen..😬
Regnr på bilen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ateistallan
Tror du att de har stått och tappat syra ur tusen batterier för att försänka kroppen i? Släpp detta spåret nu. Är någon form av bilverkstad eller annat inblandat så har de stått och styckat kroppen där och inget annat.
1000 skojar du.Det räcker med 100.Sen så tappar vissa skrotar batterierna på fat så vätskan finns redan.bara pumpa ut lägga i kroppen.
Citera
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
De kanske använde en elektrisk såg för att dela kroppen så hon fick plats i väskan.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Varför tog du inte reg nr?

Fyfan vad dumt. Ja. Varför.. Skyller på att jag var ensam och sjukt stressad. Ville mest kolla om det var avspärrat eller annan aktivitet där.
Citera
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Det är serietidningshittepå med brödrost i badkar. Det borde du veta som elektriker. Att kringgå en lägenhetssäkring är hyggligt enkelt, men det räcker inte med det.

Sluta snacka skit.

Det enda jag har sagt är att det är lätt att kringgå säkringar och absolut inget annat.
Ni lägger ord i munnen på mig.
Lägg av!
Citera
Medlem
Willow1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
Hur mycket syra behövs för att fräta en hel kropp? Hur mycket syra brukar verkstäder som hans ha?
Någon kunnig?

Inte en chans. Det är jätte tidsödande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in