2019-11-24, 16:58
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag skulle tro att 1-2 ytterligare personer på något vis varit inblandade & har hjälp till.

Det är ju ganska jävla synd att det tog över en vecka.

Fatta vad tid det har funnits till att städa bil, städa lägenheten så in i helvete (30 kwh extra).

Nu är det bara skicka pappans mobiltelefon för tömning. Alla samtal och meddelanden. Från alla jävla appar som finns. Och sedan tolka dessa till svenska.

Jag kan tänka mig att man fått telefonlista från operatören där det finns mycket kontakt mellan anhållne och den häktade, säkert på konstiga tider. Mitt i natten under dagarna hon försvann osv.
Citera
2019-11-24, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Komment1
Var flera polisbilar för inte så länge sedan vid pappans ena jobb, kan det vara han som är anhållen tro???

Kan det mycket väl vara!
Citera
2019-11-24, 16:59
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrScenjy97
Skönt att något har hänt i alla fall, antar att de är farsan som blivit tagen. De känns väl också som att vår käre MGM inte kommer orka så länge till. Min gissning är att vi får en lösning på fallet inom relativt snar framtid.
GM har antagligen hållit käft för att skydda sin farsa, någon slags heder inblandat.
Nu kanske det lossnar.
Citera
Medlem
rotesaus avatar
Citat:
Var flera polisbilar för inte så länge sedan vid pappans ena jobb, kan det vara han som är anhållen tro???

Berätta gärna var detta är någonstans?
Utan att veta är det nog många som gissar på pappan, med tanke på vad han varit ute i massmedia och sagt.
Citera
Medlem
https://m.facebook.com/pshtewankaos?fref=nf

Den här personen känner både MGM, offret och pappan. Har kommenterat bilder på Wilma & MGM samt pappans profilbild
Citera
2019-11-24, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TubbyTommy
Faderns mobil har förmodligen pejlats.
Det där med att han 'brukade skjutsa henne' låter som en förhandsförklaring till eventuella tekniska bevis i HANS bil.

Säger bara fy f.... om farsan m ungen har gjort detta mot en ung försvarslös tjej ! Sparka ut dessa i såfall till sitt eget ursprung land 😡😡😡
Citera
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Var jobbar pappan?
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Det är ju ganska jävla synd att det tog över en vecka.

Fatta vad tid det har funnits till att städa bil, städa lägenheten så in i helvete (30 kwh extra).

Nu är det bara skicka pappans mobiltelefon för tömning. Alla samtal och meddelanden. Från alla jävla appar som finns. Och sedan tolka dessa till svenska.

Jag kan tänka mig att man fått telefonlista från operatören där det finns mycket kontakt mellan anhållne och den häktade, säkert på konstiga tider. Mitt i natten under dagarna hon försvann osv.
Jepp, jag kulle också gissa på att det är telefondata som ligger bakom det nya anhållandet. Alternativt att dom haft span på gubben & att han betett sig misstänkt.
Citera
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherrBerry4s
Jag vet inte vem som är mest pucko, jag svarade på ett inlägg där man skrev att T omöjligt kan vara 22, han är minst 30!!
Då detta vore helt orimligt så är det nog inte jag som är puckot utan den som inte fattat att han de fakto är 22 o hans pappa 44. Han är inget ”ensamkommande” som kom 2015.
Ska jag förklara mer om min kommentar eller räcker det, pucko!

Du verkar rent otroligt korkad. Bortom pucko tom. Jag havdade att deras aldersuppgifter baseras pa osanna uppgifter fran borjan, dvs du far helt enkelt forsoka att battra pa lasforstaelsen. Han ser ju ut att vara runt 30 bast. Att du har en annan uppfattning skiter jag i. Du later dessutom som en frustrerad 5 aring. Men du kanske inte ar 5 ar, vad vet jag?
Citera
Medlem
Kattskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mleh
Har du adressen ?

Friarleksvägen 3
Citera
2019-11-24, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsdetective
https://m.facebook.com/pshtewankaos?fref=nf

Den här personen känner både MGM, offret och pappan. Har kommenterat bilder på Wilma & MGM samt pappans profilbild

Syster Emilia har kommenterat hans bild med flera hjärtan. Märkligt? Har de en relation?
Citera
2019-11-24, 17:01
Medlem
Citat:

Enligt GP är det en släkting så ja Pappan till 99.99%
Han har ju dessutom sagt att sonen lovat att han inte gjort något.
Nu har de båda skitit i det blå skåpet om man säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in