2019-11-23, 23:43
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KumlaSugerKuk
Korrekt, tror källan sade att han endast haft bil i ca 3 veckor eller något,
Kan ju stämma rätt bra. Senaste ägarbyte 2019-10-01.
Pappan har varit ägare kort tid.

Edit: Länk till bilen. https://biluppgifter.se/brukare/person/ojA5NXRwjp/5OWRoEzQj0?utm_source=ratsit&utm_medium=web&utm_ca mpaign=vehicle&utm_term=person
Senast redigerad av Timeout 2019-11-23 kl. 23:45.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreekWolf
Jag lider så oerhört mkt med W föräldrar. Att hela tiden leva på hoppet att hon ska komma hem oskadd. Kan inte kurdjäveln bara öppna käften och berätta vad som hänt. Nu har det gått väldigt lång tid och känns som att polisen inte riktigt kommer någon vart..

Man måste börja kolla pappan sjukt noggrant. Kolla närmsta släkt. Inneboende hos farsan. Något måste börja hända! Känns inte som att det kommer dyka upp någon kropp tyvärr så länge inte någon pratar
Min gissning är att GM kanske inte ens vet exakt var släkten har dumpat kroppen.
Waterboarding är tyvärr inte tillåtet så man får väl hoppas på att någon försäger sig.
Citera
Medlem
LeeVans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweetmissyM
Lördagen...

Nu börjar det bli intressant.. Det där kan vara väldigt värdefull information.

I det här sammanhanget säger det mig att det kan ha funnits skäl att svabba ned stora mängder vatten. Sen förefaller då en torkfläkt ha använts (däran elförbrukningen) för att återställa sakernas tillstånd.

Det skall du absolut föra vidare till polisen.
Citera
2019-11-23, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lampnlake
Tänker lite på det här med elförbrukningen.. Kan MGM tänkt så pass långt att han lagt eventuell kropp i stängt rum och dragit igång en AC i lite drygt ett dygn för att hålla den kall tills det är dags att dumpa den?
Garanterar dig att denna människa inte har gjort något klyftigt med eventuell kropp, nästan säker på att han handlat i ren panik. Kan även vara så att han har total jävla blackout timmarna efter det jag misstänker är ett mord.
Usch vad jag vill in i hans häktesrum och försöka få ur han saker.
Jävla äckel är vad han är.
Citera
2019-11-23, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGreekWolf
Jag lider så oerhört mkt med W föräldrar. Att hela tiden leva på hoppet att hon ska komma hem oskadd. Kan inte kurdjäveln bara öppna käften och berätta vad som hänt. Nu har det gått väldigt lång tid och känns som att polisen inte riktigt kommer någon vart..

Man måste börja kolla pappan sjukt noggrant. Kolla närmsta släkt. Inneboende hos farsan. Något måste börja hända! Känns inte som att det kommer dyka upp någon kropp tyvärr så länge inte någon pratar
Ja de ska synas i sömmarna, passa på att kolla allt annat fuffens de kan ha för sig med bidragsfusk och liknande.
Citera
2019-11-23, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Den tunna besvisningen och avsaknad av kropp.

Vad har du för information om bevisningen? Redogör gärna för den så man får en inblick i vad polis och åklagare har på mannen. Sannolika skäl är inte att förakta så det känns inte som han är oskyldig direkt.
Men han anses oskyldig tills han döms. Kroppen är givetvis viktig men den har han väl gömt såpass att man har svårt att hitta den, men det är i sig inget tecken på att han är oskyldig till mord.
Citera
2019-11-23, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Kan ju stämma rätt bra. Senaste ägarbyte 2019-10-01.
Pappan har varit ägare kort tid.

Edit: Länk till bilen. https://biluppgifter.se/brukare/person/ojA5NXRwjp/5OWRoEzQj0?utm_source=ratsit&utm_medium=web&utm_ca mpaign=vehicle&utm_term=person
Alright, dåså.
Då kan man ju eventuellt tänka sig att det är den bilen då.
Citera
2019-11-23, 23:46
Medlem
monocerotiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
En tvätt i 60 grader drar ca 1 - 1,5 kwh. Så 20 tvättar ska han ha gjort då. Extra. Kanske är kombinerat med massa dammsugning eller något. Men hur har han hunnit det om han jobbat på lördag? Skumt. Tror inte det är bekräftat att han jobbat dock.

Kan dunsarna i trappen varit något stort redskap som togs upp? Något som ska dra typ 3000W. Det borde grannen kanske sett.

Blir inte klok på detta fall. Jävla märklig elförbrukning det där. Som sagt jag bor i en liknande lgh, kommer inte över 12kwh.
3kw i en lgh går bort. Max 10amp 220v
Citera
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KumlaSugerKuk
Han hade enligt väldigt säker källa till mig en Ford Focus.

Har man hittat nåt i den, säg i det bakre utrymmet, då finns det väl skäl för att bli anhållen. Kanske blod t.ex.
Citera
Medlem
GodModes avatar
Kurder fungerar ju bäst i klansamhälle. Om W har blivit mördad har nog nätverket haft en stor del i med att göra sig av med kroppen.
Citera
Medlem
TheGreekWolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lampnlake
Tänker lite på det här med elförbrukningen.. Kan MGM tänkt så pass långt att han lagt eventuell kropp i stängt rum och dragit igång en AC i lite drygt ett dygn för att hålla den kall tills det är dags att dumpa den?

Det känns långsökt. Det är ingen iskall seriemördare vi pratar om. Om mordet skedde i lägenheten har kroppen även lämnat lägenheten Max 1 timme efter att hon dödats. Tror absolut inte kurden hade haft nerverna att låta henne ligga där.

Alternativet ska vara om MGM åkt hem till sin far Direkt och låtit pappan med hjälp fixa resten.
Citera
2019-11-23, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Har man hittat nåt i den, säg i det bakre utrymmet, då finns det väl skäl för att bli anhållen. Kanske blod t.ex.
Man kan ju hoppas att det är så bra att dem säkrat bevis i denna bil om den nu är hans.
HOPPAS DETTA FÅR ETT SLUT SNART, för wilmas anhöriga osv.
Lider verkligen med dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in