2019-11-23, 20:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Mm, men MGM tillstår att W har varit hos honom under kvällen.
På dagtid för MGM litar jag inte på för 5 ruttna ören att hon ens har varit i LGH som han säger!
Citera
2019-11-23, 20:10
Medlem
monocerotiss avatar
Citat:
Sista kända plats är MGM lägenhet om jag har förstått rätt, det är polisens utgångspunkt.
Fått info att hon skulle till sin syster.
Vart hon bor vet jag inte
Citera
2019-11-23, 20:12
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
En viktig sak till om hans beteende är väl också underverk Wilmas föräldrar när de försökte ringa , sms och inte öppnade dörren när pappan knackade på hemma hos dem ? Redan där visar han att han hade något att dölja el inte ville konfronteras av pappan .
Kan Wilma varit i lägenheten då när pappan kom ? Död men ännu inte bortfraktad ?

Ja, man vill ju veta dag och tid för den där polishändelsen i Ljungskile.....

(du kan gå in och redigera ett inlägg i en timme)
Citera
2019-11-23, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peyz
Precis vad jag anar. Dom har egentligen ingenting annars hade detta varit uppklarat nu.
Polisen famlar i mörker och börjar bli desperata?
Citera
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
De flesta brukar väl klanta sig och lämna spår efter sig. Ibland DNA eller teknisk.

Sedan så brukar de skyldiga ha en förmåga att inte kunna hålla sig till samma berättelse.

Många blir nervösa, vissa bryter ihop, försäger sig.

Men, om MGM inte är riktigt frisk i huvudet, ja då blir det svårt. Jag hade en psykopat till chef och denne var obehaglig. Även när denne fick lämna arbetet p.g.a. misshandel och annat ofredande etc. så var den jäveln iskall.

Låt oss säga att MGM fått hjälp av någon närstående, denne/dessa kan dock gå i fällan på någon av de saker jag nämnt, även om nu det ska bevisas, så blir det svårt att hålla masken.
Citera
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monocerotis
Fått info att hon skulle till sin syster.
Vart hon bor vet jag inte
Då vänder det upp och ned på allt skulle jag säga för om hon skulle till syrran är man nyfiken kom hon fram eller gick hon någon annanstans???
Vart bor syrran månne???
Citera
2019-11-23, 20:14
Medlem
Det är en kvinna som har skrivit på en bild som har delats, den finnas på wilmas Facebook.
Kvinnans kommentar:

”har de kollat jättesås? En vän till mig som är medial fick fram det”

Intressant, undra om det finns några gröna garageportar i jättesås.. nej, allvarligt så är det värt att kolla upp!
Citera
2019-11-23, 20:15
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Var kommer uppgiften om tillställning eller fest ifrån?
En granne mötte henne i trappan och tyckte hon var uppklädd som t fest, vilket många unga tjejer ser ut idag. Finns inget som säger att hon var på fest kl 18-19 tiden. Bråk torsd kväll i lägenheten.
Citera
2019-11-23, 20:16
Medlem
Kattskatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HRT
Finns inget som säger att kroppen är väl gömd tvärtemot brukar de vara liggande i skog, i ett dike med skogs ris ovanpå.
Anledningen till att hon inte hittats är att de letar på fel ställe, se bara Marina fallet

Exakt! Det är som att leta efter en nål i en höstack. Tror hon hittas av en slump el efter att han berättat..
Citera
2019-11-23, 20:16
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Polisen famlar i mörker och börjar bli desperata?

Ja tyvärr är det nog så. Med vintern som är på g med så är även det en stor stress faktor.
Vi ska nog inte bli förvånade om pojkvännen går fri, får hjälp med att få ny identitet osv. Samtidigt kanske kanske tom ett fett skadestånd för det förtalsbrott han blivit utsatt för?
Citera
2019-11-23, 20:17
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
På dagtid för MGM litar jag inte på för 5 ruttna ören att hon ens har varit i LGH som han säger!

Mm, då var det nog MGM pappa och han själv som skrek och tjafsade i lägenheten så att det störde grannen.

Citera
2019-11-23, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrkaramell
Det är en kvinna som har skrivit på en bild som har delats, den finnas på wilmas Facebook.
Kvinnans kommentar:

”har de kollat jättesås? En vän till mig som är medial fick fram det”

Intressant, undra om det finns några gröna garageportar i jättesås.. nej, allvarligt så är det värt att kolla upp!

Känns bättre att fokusera på seriöst sökande, hokuspokus kan man ta när alla gett upp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in