2019-11-22, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wipto
Jag säljer alla mina Zignsec inför måndag! Vill varken avråda eller råda er att göra något speciellt, men har fått nys om riktigt dåliga nyheter om företaget, tyvärr.
Dela med dig av vad du vet??
Citera
2019-11-22, 18:42
Medlem
fejsetnr1s avatar
Köpte för 6 sålde för 9 så jag e gör nöjd,,, tack igen för tipset,,,,,
Citera
2019-11-22, 19:09
Medlem
fejsetnr1s avatar
Nåja här kommer mitt tips. H&D WIRELESS SWEDEN HOLDING B
Tror på denna gör ja.. har även en bubblare men vill suga på den lite till,,,
Senast redigerad av fejsetnr1 2019-11-22 kl. 19:23.
Citera
2019-11-22, 21:49
Medlem
Rocketmanns avatar
Witpo, öppna upp nu
Citera
2019-11-22, 22:38
Medlem
Kan ni inte skilja på Witpo och wipto ?
Citera
2019-11-22, 22:50
Medlem
Ja. Någon dåre som vill åt era aktier antagligen.
Kollar man hans historik reggades han den 13e och gjort enbart detta inlägg.

Jag ligger kvar med mina 45-50 k aktier.
såg det nu att wipto antagligen har tråkift o vill göra er osäkra.
kul att en av er snappade upp det
Jag har handlat via swedbank o inga planer på o sälja efter dessa 2 veckor av osäkerhet.
Känts som många andra heta aktier har legat i pipen.
Har inte vågat o sälja då jag tror att köparna kommer tillbaka.
Det märkliga är att Ava ligger på nettosälj, o ändå ökar antalet ava ägare .
nåväl.
Kommande vecka blir intressant och rapporten ser förmodligen bra ut sett till utvecklingen bolaget går igenom

Trevlig helg
Ps
Ska nypa en liten rökig wirre
Senast redigerad av Witpo 2019-11-22 kl. 23:00.
Citera
2019-11-22, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Witpo
Ja. Någon dåre som vill åt era aktier antagligen.
Kollar man hans historik reggades han den 13e och gjort enbart detta inlägg.

Jag ligger kvar med mina 45-50 k aktier.
såg det nu att wipto antagligen har tråkift o vill göra er osäkra.
kul att en av er snappade upp det
Jag har handlat via swedbank o inga planer på o sälja efter dessa 2 veckor av osäkerhet.
Känts som många andra heta aktier har legat i pipen.
Har inte vågat o sälja då jag tror att köparna kommer tillbaka.
Det märkliga är att Ava ligger på nettosälj, o ändå ökar antalet ava ägare .
nåväl.
Kommande vecka blir intressant och rapporten ser förmodligen bra ut sett till utvecklingen bolaget går igenom

Trevlig helg
Ps
Ska nypa en liten rökig wirre

De e bra!
Har och en skaplig bunt.🤙
Citera
2019-11-22, 23:08
Medlem
Härligt
Citera
2019-11-22, 23:41
Medlem
Snart 10 000 st inlägg i Veckans Aktietips!
Citera
2019-11-23, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venturer
Scandion Oncology (SCOL). 2st fullt finansierade FAS2 inom Oncology och fortfarande under radaren med just nu 100 miljoner i BV (kassan borträknat).
Första FAS2an börjar nu I december den andra Q1 2020, där kommer Scandion Oncologys SCO-101 kombineras med Folfiri och Irinotecan vilken är ägd av Pfizer, dock deras patenter går ut nästa år.
Scandion Oncology kommer ha första effektivitetsdata redan Q2 2020, right on the buzzer for Pfizer att förlänga deras patenter i kombination med SCO-101. Lyckats Scandion Oncology att bevisa effektivitet, då pratar vi mångdubblering inom kort tid.

(FB) Scandion Oncology - SCOL
https://www.redeye.se/arena/posts/scandion-oncology-goemda-paerlan

Scandion Oncology ready for phase II with SCO-101
https://www.biostock.se/2019/11/scandion-oncology-ready-for-phase-ii-with-sco-101/

PM om godkänt CTA förväntas i veckan.
Nils Brünner, VD, har också meddelat i veckan att vi får en till FAS2 för totalt 3 fullt finansierade studier som börjar mellan December och senaste Q2 2020.

Dessutom, är "big pharma" intresse större och börjat trilla in tidigare än förväntat. Därför ska Scandion Oncology börja prata med big pharma om licensavtal/partnerskap/försäljning redan Januari 2020 - med möjlighet till partnerskap redan under FAS2an, mer än ett år tidigare än business plan!

Scandion Oncology CEO: SCO-101 promises blockbuster potential
https://www.biostock.se/2019/11/scandion-oncology-ceo-sco-101-promises-blockbuster-potential/

Q: "The original plan was to initiate negotiations with major pharma partners after completion of phase II, however, this timeline was recently updated. Can you tell us more about your new plans and why negotiations will start earlier than previously communicated?"

A: "We have already seen significant interest from potential pharma partners, and this has led us to change our business development strategy. The change is that we will initiate the dialog with potential future partners immediately, instead of waiting. As a consequence, we will participate at the JP Morgan meeting in San Francisco in January 2020."

"Scandion Oncology presenterar delvis ny information idag. Vi tycker caset stärks och ökar innehavet. Kortsiktig målkurs höjs till 30-40 kr."
https://www.redeye.se/arena/posts/scandion-oncology-haaller-tidplanen-ny-presentation-av-vd-vi-oekar-innehavet-och-raeknar-med-kurs-oe ver-20-kr-inom-kort

Aktiekursen stigit till 8,66kr sedan trådstarten (7kr då, ca. 25% upp) men resan är långt från börjat! BV just nu är på 165mkr, fortfarande kraftigt undervärderat.

Med pengar i kassan fram till 2022, stark ledningen (Peter Høngaard Andersen t.ex. som redan gjort några exit på över 1 miljard USD/), 3 styck FAS2 inom oncology och PM blitz som ska börja redan nästa vecka... Scandion Oncology är årets 2020 raket! inte för sen att köpa.
Citera
2019-11-23, 10:30
Medlem
Vad tror ni om Systemair? spontanköpte lite för ett tag sedan, men den har inte lyft. När jag tittar på nyckeltalen så är den rätt dyr. Kanske läge att sälja?
Citera
2019-11-23, 10:37
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expired
Vad tror ni om Systemair? spontanköpte lite för ett tag sedan, men den har inte lyft. När jag tittar på nyckeltalen så är den rätt dyr. Kanske läge att sälja?
Verkar vara en bra investering, står i det högre läget historiskt, låg avkastning, handlas i liten omfattning, kan nog vara bra att sälja och återkomma i svackan, men vad vet jag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in