2019-11-22, 15:50
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Är det?

Ponera att samma tjej gått in på samma toa, en svensk bankar på, går in och kommer ut. Efteråt anklagar kvinnan mannen för våldtäkt.

Jag misstänker att uthängningen inte varit lika ivrig.

Även om jag själv tror att kvinnan inte ljuger så spelar det ingen roll. Det ska bevisas att han är skyldig till det påstådda brottet.

Ska vi leka dum, dummare, dummast leken nu?

Han är en smutsig äckellodare som begått en vedervärdig handling mot en svenska, trots allt han fått från det här landet. Ska vi tycka synd om honom? Alla vet att han gjort det som beskrivs. Vi behöver inte leka några dummerjöns lekar. Eller du kan göra det om du vill, men låt oss andra vara tack.
Citera
2019-11-22, 15:50
Medlem
glajarns avatar
Man undrar hur det är fatt med vissa människor här inne som anklagar tjejen för vissa saker.
All eloge till henne som vågar ställa upp på intervju och berätta om det hon utsattes för så kräket åker fast. Ni andra här inne som skriver en massa skit...ni är så vidriga att ni är inte ett dugg bättre än kräket som gjorde detta mot henne. Ni är bara en hög avskum som inte är värda att kallas människor. Förstår inte hur det står till hos vissa av er. Ni har allvarliga problem tyvärr.
Citera
2019-11-22, 15:51
Medlem
KUSEs avatar
[/quote]
Citat:
Haha ja!

Tänk att vara chef och se en av sina anställda uttala grova hot på Facebook.
Istället kan du pröva tänka dig att vara kvinna och bli våldtagen när du bara vill gå ut med dina vänner till Burger King och krubba.
Citera
2019-11-22, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
det ska man nog
Han är iaf identifierad, för nu har Efterlyst blurrat ansiktet
Citera
2019-11-22, 15:53
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Han är iaf identifierad, för nu har Efterlyst blurrat ansiktet

Bra. Detta visar hur effektivt övervakningssystemet är. Kan vi tredubbla antalet kameror och samtidigt vara snabbare/effektivare med att sända ut bilderna i media som man gör i utlandet, så kan vi snart bygga ut 2-3 nya anstalter. Finns mängder med brott i Sverige som kunde lösts lika enkelt som detta.
Citera
2019-11-22, 15:54
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungarolf
Ska vi leka dum, dummare, dummast leken nu?

Han är en smutsig äckellodare som begått en vedervärdig handling mot en svenska, trots allt han fått från det här landet. Ska vi tycka synd om honom? Alla vet att han gjort det som beskrivs. Vi behöver inte leka några dummerjöns lekar. Eller du kan göra det om du vill, men låt oss andra vara tack.

Är svenska rättsväsendet alltså slaget ur spel för att du ogillar en misstänkt förövare?

Tyvärr förespråkar du ju samma jävla dumheter som dom här länderna du avskyr praktiserar.
Citera
2019-11-22, 15:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Man undrar hur det är fatt med vissa människor här inne som anklagar tjejen för vissa saker.
All eloge till henne som vågar ställa upp på intervju och berätta om det hon utsattes för så kräket åker fast. Ni andra här inne som skriver en massa skit...ni är så vidriga att ni är inte ett dugg bättre än kräket som gjorde detta mot henne. Ni är bara en hög avskum som inte är värda att kallas människor. Förstår inte hur det står till hos vissa av er. Ni har allvarliga problem tyvärr.
Att du inte ens fattar att du låter exakt som de du spyr galla över är ta mig fan ett mysterium.
Citera
2019-11-22, 15:58
Medlem
kungarolfs avatar
Citat:
Är svenska rättsväsendet alltså slaget ur spel för att du ogillar en misstänkt förövare?

Tyvärr förespråkar du ju samma jävla dumheter som dom här länderna du avskyr praktiserar.

Vi har inte ett svensk rättssystem. Vi har delar av ett rättssystem. Vi har ett vänsterglobalistiskt rättssystem. Vi är flera miljoner som inte känner en tilltro till det vänsterkonstruerade rättssystemet.

Har man brutalt våldtagit en annan person, så kan man gott få hotas. Ärligt talat, jag bryr mig inte. Alla vet vad han har gjort, han är en vidrig äckellodare och inget annat.
Citera
2019-11-22, 16:00
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Är det?

Ponera att samma tjej gått in på samma toa, en svensk bankar på, går in och kommer ut. Efteråt anklagar kvinnan mannen för våldtäkt.

Jag misstänker att uthängningen inte varit lika ivrig.

Även om jag själv tror att kvinnan inte ljuger så spelar det ingen roll. Det ska bevisas att han är skyldig till det påstådda brottet.

Handlar om fördommar. Som vi alla bär på. Vi vet alla att man tycker det är mer troligt när det handlar om en kulturberikare. Med det sagt så ska alla givetvis endå utredas.
Citera
Medlem
mg57s avatar
Jävligt underhållande att läsa kommentarerna på våldtäktsmannen vid namn Jacfar Wardi facebooksida.

https://www.facebook.com/jacfar.wardi
Citera
Medlem
Andhogst38s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segergudinnan
Hoppas nån spöar upp han och gräver ner han innan polisen tar han.
Håller med! Finns inga bevis på vad som hände inne på toan. Han nekar och släpps direkt. Bättre om nån ser honom att avverka han. En mindre att försörja.
Citera
2019-11-22, 16:03
Medlem
Jag hittar ingen J*acfar W*rdi på Ratsit, så detta lär inte vara hans riktiga namn.
Men: Det finns en annan J*cfar som har väldigt många beröringspunkter med W*ard, nämligen J*cfar *bdulaziz Moh*mmed. Bor båda i Biskopsgården, anknytning till Lundby, är båda i ett förhållande etc. Och med tanke på att han är den enda J*acfar som är folkbokförd i Göteborg (tillsammans med sju andra personer i en lägenhet på 69 kvm) så lär oddsen vara ganska låga på att detta är MGM. Han har även ett taxibolag… Hemska tanke!
*=a
https://www.ratsit.se/19941222-J*cfar_*bdulaziz_Moh*mmed_Goteborg/8hVuEfEcWEzaBKEd3lwZ2a_MuK6IPIo4Klwy8qNmEFo
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in