2019-11-21, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av of.the.South
Dagen innan, grannen mötte henne i trappen på onsdagskvällen på väg till festligheter.

..
Aah ...Hm ... Ja och sedan hördes skrik och ljud som om någon slängde "grejer i golvet" på torsdagen.
Hm .. svartsjukedrama börjar det ju luta åt och ... med dramatiskt slut kanske.
Citera
2019-11-21, 23:03
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Även i pressen, brukar ju alltid vara fd klasskamrater som oftast säger helt olika saker och det gäller även offret. Nu verkar media inte hitta någon alls mer än släkt.
En tanke bara...kan det vara så att media inte hittat någon gammal klasskompis eller polare som säger rätt saker? Helt enkelt inget som ger bilden av en oskyldig hyvens kurd.
Citera
2019-11-21, 23:03
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Dagen innan, grannen mötte henne i trappen på onsdagskvällen på väg till festligheter.

Frågade grannen då ifall hon skulle på fest eller hur visste grannen det? Det där med fest låter väldigt vagt. Vettefan om vi kan fastslå det som ett faktum.
Citera
2019-11-21, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavaek
Måste man skriva i tråden?!
Personen i fråga undrade om jag hade konto på fb och ville lägga ut detta.

Du bor i uddevalla och känner till den misstänkte ?
Om du nu fick ett pm, varför ville då personen inte skriva själv istället för via dig ?
Citera
2019-11-21, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lamplight99
Sant. Vad använder ungdomar idag? Förutom snap?

Instagram, dom allra yngsta även TikTok.
Citera
2019-11-21, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av justina
Emelie S är pappans nya fru, alltså är Wilma storasyster (halvsyster) till Emelies barn.

Mamman heter väl Lin*a Anderss*n (d och o) baserat på inlägg på BO Facebooksida. Eller?
Citera
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ukklavaek
Måste man skriva i tråden?!
Personen i fråga undrade om jag hade konto på fb och ville lägga ut detta.
Denne person, är det någon du känner?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Om hon är mördad så skulle jag säga 100% pojkvän men hon kan också ha försvunnit frivilligt, men jag har en känsla att polisen vet något och som gör att de anhåller pojkvännen relativt snabbt. Men som vanligt så är det svårt att få någon fälld utan kropp.

Jag tycker det är ovanligt att de plockar in någon så fort utan att någon kropp hittats men jag kan ha fel.

Ja. Om hon är mördad så åtminstone 95% pojkvän säger jag då. Självmord eller rymt är fortfarande möjliga också.
Jag kan inte statistiken men anar att självmord är vanligare än mord bland unga tjejer. Någon kanske kan svara sakligt på det.

Även om dom inte har nåt konkret på honom så är han nog såpass misstänkt att de vill utreda så gott det går. Självklart att ta in honom snabbt.
Citera
2019-11-21, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marielo
..
Aah ...Hm ... Ja och sedan hördes skrik och ljud som om någon slängde "grejer i golvet" på torsdagen.
Hm .. svartsjukedrama börjar det ju luta åt och ... med dramatiskt slut kanske.

Märkligt att ingen nämnt och hört kvinnoskrik.
Citera
2019-11-21, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloumi
Att elda glasögon och skor måste väl ändå höra till ovanligheterna. Nu vet jag inte vad för campingar du besöker men jag har aldrig sett folk stå och elda sådant.

I utkanten av många städer finns det idag små campingar där de som på dagtid jobbar vid entrén på Ica bor. Kan vara ganska skräpigt
Citera
2019-11-21, 23:08
Medlem
T34Panzers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartheden
Nej jag tycker bara att Werupmannen har kommit med en hel del apologetiska inlägg som försöker skydda MGM och framställa BO i en dålig dager. Så jag tycker det låter nästan som att han känner MGM. Så mitt inlägg var bara ironiskt mot den postaren.

Ok :-) Ursäkta, det är lätt att bli upprörd i denna tråd.
Klockan tickar. Jobbig väntan.
Citera
2019-11-21, 23:09
Medlem
Citat:
Instagram, dom allra yngsta även TikTok.

Hon verkar ju varken ha många följare eller inlägg på Instagram heller. Väldigt olikt de flesta 17-åringar i min närhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in