2019-11-21, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobpancakes
måste ha missat det.

Iofs kanske just ordet kvinnokläder inte har använts innan, bara att det hittats jacka och skor.
Citera
2019-11-21, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Klart det är spekulationer.
Fest onsdag. Bråk torsdag. Död torsdag natt. Har du nån bättre spekulation? Fram till facit har vi inget annat.
Mitt inlägg är baserat på den information som är offentligt och som alla kan ta del av. Varför spekulera med så tunt material?

Det som är mest häpnadsväckande i tråden är att INGEN kompis eller kompis kompis har lagt ut något om MGM. I alla fall inte som varit direkt negativt om MGM. Uddevalla har ju ca 40 000 invånare. Någon måste ju tycka illa om honom tycker jag och passa på att häva ur sig det i tråden. Eller är han ett helgon rakt igenom?
Citera
2019-11-21, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hon hade varit borta i 5 dagar. Gärningsmannen/männen kan ha fört kroppen hur långt som helst.

Senast man såg henne var väl förra torsdagen?
Citera
Medlem
Jag läste att senast imorgon kl 12:00 kommer ett beslut om han ska hållas kvar i häktet. Förhoppningsvis har polisen tillräckliga skäl för att hålla honom kvar.
Citera
Medlem
monocerotiss avatar
Vilma kanske gick mot Kampenhof där det finns en busscentral. Hon var på väg till sin syster enl uppgifter. Någon som vet var Villmas syster bor? Bussar har väl kameror? OM hon tog hon bussen vart gick hon av?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Vad baserar du det på? En bild på fejjan?
Att INGEN har skrivit något direkt negativt som berör MGM personligen.
Citera
Medlem
Liiitens avatar
Vet inte vart det sökts ännu men övre delen av Bäveån måste ju vara intressant. Lätt tillgängligt med bil via vägen som går förbi Nisses växter. Kolsvart kvälls- och nattetid, strömt vatten, extremt mycket rötter under ytan, överhäng av träd och dessutom hinder att fastna i vid Fossums Kvarn osv osv. Inte så långt från Dynamitbacken. Hörde att polisen varit i ett par delar av Bäveån med båt idag men inte hur högt upp.
Citera
2019-11-21, 21:04
Medlem
different_trips avatar
Får kraftiga vibbar av Elin Krantz-fallet. Frågan är om kroppen hittas, det får man hoppas.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MollyCule
Borde väl hittats efter en vecka?
Jo de kan tyckas. Men hon kan ju säkert staden och vet var och hur man kan undkomma att bli hittad på ett tag. Pojkvännen kanske hjälpte henne.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Mitt inlägg är baserat på den information som är offentligt och som alla kan ta del av. Varför spekulera med så tunt material?

Det som är mest häpnadsväckande i tråden är att INGEN kompis eller kompis kompis har lagt ut något om MGM. I alla fall inte som varit direkt negativt om MGM. Uddevalla har ju ca 40 000 invånare. Någon måste ju tycka illa om honom tycker jag och passa på att häva ur sig det i tråden. Eller är han ett helgon rakt igenom?
Som du märker består tråden mest av hjärndöda spekulationer och okvädningsord riktade mot BO:s anhöriga, inte direkt en grogrund för initierade källor.
Citera
Medlem
welcometorealitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyllidyv
Iofs kanske just ordet kvinnokläder inte har använts innan, bara att det hittats jacka och skor.

Jo kvinnokläder användes redan igår, eller de kanske uppdaterade infot idag om igår...

https://www.gp.se/nyheter/v%C3%A4stsverige/fler-br%C3%A4nda-kl%C3%A4der-hittade-i-s%C3%B6kandet-efter-wilma-17-1.20596179

Citat:
Senast på onsdagen kom uppgifter om att brända kvinnokläder har hittats i sökområdet
Citera
2019-11-21, 21:05
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Att INGEN har skrivit något direkt negativt som berör MGM personligen.

Även jag finner det lite underligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in