2019-11-21, 07:56
Medlem
Trodde ett tag att jag var lite av en mini-alfa, men är inget annat än en jävla pussy och toffelhjälte som de flesta andra män är, som kan kära ned mig i en kvinna och tappa alla pungkulor och bli en jävla mes som låter en stark och snygg brud leka runt med en. Slutar alltid med depression och inre raseriutbrott om "hur fan kunde jag sjunka så lågt och bli hunsad av en kvinna?". För snygga kvinnor gör mig deprimerad och man får prestationsångest runt dem. Jag är tuff annars, men runt snygga kvinnor, uppenbart en jävla gentleman, mes och fitta. Vill ändra på detta.

Hur fan blir man en stenhård alfa utan känslor och som driver med snygga kvinnor istället och sårar dem, samtidigt som de strömmar till och gör allt för en? Berätta, ni alfas på Flashback hur ni gör.
Senast redigerad av Gulblendkarringen 2019-11-21 kl. 08:02.
Citera
2019-11-21, 08:03
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Hur fan blir man en stenhård alfa utan känslor och som driver med snygga kvinnor istället och sårar dem, samtidigt som de strömmar till och gör allt för en? Berätta, ni alfas på Flashback hur ni gör.
Du föds till det, jag beklagar men det är inget du kan göra. Möjligtvis börja ta steroider och börja träna, men då får du ju andra konsekvenser som håravfall, testiklar små som kikärtor etc etc
Citera
2019-11-21, 08:08
Medlem
Vem är den främsta ALFA-hanen i världen som kan vara förebild?

För mig är en aflahane, en riktig hård och brutal jävel utan känslor, som är totalt dominant och kan göra vad han vill med alla kvinnor. Han kan även få fula sura feminister att gå ner på knäna och suga hans penis och kalla dem för sina lydande bitches.

En alafhane är en manlig, stor och snygg man, inget babyface som Brad Pitt. Han kan bete sig hur fan han vill och alla kvinnor strömmar till ändå.

Som vem enligt er, är den främsta alafamannen i världen som alla kvinnor hade underkastat sig direkt?
Citera
2019-11-21, 08:11
Medlem
scoremaxs avatar
Det du beskriver är en seriefigur.
Citera
2019-11-21, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XX-Ambar
Du föds till det, jag beklagar men det är inget du kan göra. Möjligtvis börja ta steroider och börja träna, men då får du ju andra konsekvenser som håravfall, testiklar små som kikärtor etc etc

Alfa handlar om en kombination av yttre och inre attribut. Steroider tar dig sannerligen inte dit gener, uppfostran och erfarenhet däremot.
Citera
2019-11-21, 08:16
Avslutad
Var försiktig med vad du önskar dig. Du lär inte bli lycklig någon längre stund med en brud som tillåter sådan behandling då de enda som accepterar en sådan behandling är omogna fjortisar eller skadade kvinnor.
Citera
2019-11-21, 08:16
Avstängd
XX-Ambars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
Alfa handlar om en kombination av yttre och inre attribut. Steroider tar dig sannerligen inte dit gener, uppfostran och erfarenhet däremot.
Delvis men föreställ dig TS som en bibliotikarie vs 15 kg tyngre rippad. Dessutom så inger testosteronet han pumpar i sig en viss självsäkerhet. Jag hävdar att han då blir en aning mer Alfa ur denna synpunkt.
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
en brud som tillåter sådan behandling då de enda som accepterar en sådan behandling är skadade kvinnor.
Vilket över 90% av dagens Svenska kvinnor är?
Citera
2019-11-21, 08:17
Medlem
yz44s avatar
Begreppet alfahanne myntades vid forskning på vargar, det har sedan dess visat sig att det enbart gällde vargar som var frihetsberövade. Vargar i frihet har ingen alfahanne som ledare.
Citera
2019-11-21, 08:25
Medlem
CyberIngmars avatar
Var inte Dan Bilzerian poppis ett tag Feministerna avskyr honom.
Citera
2019-11-21, 08:28
Medlem
Borde ju va Donald Trump som är den ultimata.
Citera
2019-11-21, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Trodde ett tag att jag var lite av en mini-alfa, men är inget annat än en jävla pussy och toffelhjälte som de flesta andra män är, som kan kära ned mig i en kvinna och tappa alla pungkulor och bli en jävla mes som låter en stark och snygg brud leka runt med en. Slutar alltid med depression och inre raseriutbrott om "hur fan kunde jag sjunka så lågt och bli hunsad av en kvinna?". För snygga kvinnor gör mig deprimerad och man får prestationsångest runt dem. Jag är tuff annars, men runt snygga kvinnor, uppenbart en jävla gentleman, mes och fitta. Vill ändra på detta.

Jag ska ge dig ett tips, även om det kan låta kontraproduktivt. Men säg till tjejen du träffar ”my way or the high way”, sedan när hon går emot eller inte ställer upp på det, då lämnar du. Gör det några gånger, med några tjejer. Då kommer du tvinga din hjärna att bli kall och distanserad, dvs. Du gör av dig med betainstinkten.
Citera
2019-11-21, 08:32
Medlem
jocko Willink. FD sealteam befäl, numera ledarskapskonsult, 4 barnsfar, Googla honom och lyssna på hans podd. läs hans böcker, bara gör som han säger så blir allt bra.

Dicipline equals Freedom.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in