Citat:
Ursprungligen postat av
Gulblendkarringen
Trodde ett tag att jag var lite av en mini-alfa, men är inget annat än en jävla pussy och toffelhjälte som de flesta andra män är, som kan kära ned mig i en kvinna och tappa alla pungkulor och bli en jävla mes som låter en stark och snygg brud leka runt med en. Slutar alltid med depression och inre raseriutbrott om "hur fan kunde jag sjunka så lågt och bli hunsad av en kvinna?". För snygga kvinnor gör mig deprimerad och man får prestationsångest runt dem. Jag är tuff annars, men runt snygga kvinnor, uppenbart en jävla gentleman, mes och fitta. Vill ändra på detta.
Hur fan blir man en stenhård alfa utan känslor och som driver med snygga kvinnor istället och sårar dem, samtidigt som de strömmar till och gör allt för en? Berätta, ni alfas på Flashback hur ni gör.
Jag ska ge dig ett tips, även om det kan låta kontraproduktivt. Men säg till tjejen du träffar ”my way or the high way”, sedan när hon går emot eller inte ställer upp på det, då lämnar du. Gör det några gånger, med några tjejer. Då kommer du tvinga din hjärna att bli kall och distanserad, dvs. Du gör av dig med betainstinkten.