2019-11-19, 00:29
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M Nordström
Hon verkar nu att återhämta sig efter den hänsynslösa misshandeln hon utsatts för:

https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/ljusning-for-kvinnan-som-misshandlades-med-planka-/
Fantastiska nyheter ju!
Citera
2019-11-19, 05:33
Medlem
Får jag nu höra var alla tomtar här inne som påstått deras sk poliskällor sagt hon var död, hjärndöd mm.
Visst svinet ska straffas rejält i alla fall.
Jag har vetat hela tiden hon varken var hjärndöd eller död.

Flashback är bra på många vis men det finnd för många tomtar som sprider lögner o rykten utan minsta belägg.

https://www.expressen.se/kvallsposten/krim/ljusning-for-kvinnan-som-misshandlades-med-planka-/
Senast redigerad av Chrille1976 2019-11-19 kl. 05:36.
Citera
2019-11-19, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille1976
Får jag nu höra var alla tomtar här inne som påstått deras sk poliskällor sagt hon var död, hjärndöd mm.

Flashback är bra på många vis men det finnd för många tomtar som sprider lögner o rykten utan minsta belägg.

Jag är sjukt intresserad av att veta hur de klistrade tillbaka käken, du vet den käken som låg flera meter ifrån.
Citera
2019-11-19, 13:19
Medlem
Avnavlads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
"Allt tyder på att kvinnan blev utsatt av en ren slump för ett mordförsök, kanske för att hon var kvinna eller helt enkelt bara för att hon var närmast till hands."

Men ALDRIG I LIVET att det kan bero på att hon var svensk...

Oavsett, glädjande att hon är på bättringens väg.
Det där är förbjudet tänk.
Citera
2019-11-19, 13:57
Medlem
Citat:
"Allt tyder på att kvinnan blev utsatt av en ren slump för ett mordförsök, kanske för att hon var kvinna eller helt enkelt bara för att hon var närmast till hands."

Men ALDRIG I LIVET att det kan bero på att hon var svensk...

Oavsett, glädjande att hon är på bättringens väg.

Samhällsnytt som sprider felaktig information. Helt otroligt att man går ut med sånt på så lösa boliner.
Citera
2019-11-19, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scion
Samhällsnytt som sprider felaktig information. Helt otroligt att man går ut med sånt på så lösa boliner.
Det där citatet var saxat från Expressens artikel, av tjejen som varit i kontakt med BOs anhöriga. Fattar inte vad Samhällsnytt har med det att göra.
Citera
2019-11-19, 23:43
Medlem
certinaknoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille1976
Varför har du inte skrivit det då, din HORunge?

Skönt att hon är på bättringsvägen, det kommer bli en lång väg att vandra dock. Hoppas hon klarar sig från alltför stora men och kan få en relativt dräglig tillvaro.
Citera
2019-11-20, 05:34
Medlem
Citat:
Den kvinna i 25-årsåldern som blev slagen med en planka i huvudet av en misstänkt svårt psykisk man är på bättringsvägen. Första beskedet om livshotande skador har ändrats.
– Hennes tillstånd är stabilt,

Citat:
Det bekräftar Ewa-Gun Westford:
– Hennes tillstånd är allvarligt men stabilt, säger Ewa-Gun Westford.
Från att det har varit livshotande syns alltså en ljusning.
– Det var oerhört glädjande att få det beskedet, säger Karianne Essevald.

Positiva nyheter hoppas allt går väl
om än det kan ta tid.
Citera
2019-11-20, 16:53
Medlem
Trogskalles avatar
Ryktena om att hon avlidit kan ju bero på att blommor och ljus placerades ut vid brottsplatsen. Det görs väl oftast vid mord, dödsolyckor m.m.
Citera
2019-11-20, 17:55
Medlem
Citat:
Misstänkt för mordförsöket på Lönngatan kan ha försökt misshandla annan person samma kväll

Den 21-åring som erkänt att han överfallit en kvinna med en planka i en busskur på Lönngatan kan ha försökt misshandla en annan främmande person samma kväll.
– Det finns en händelse som vi utreder, säger kammaråklagare Fredrik Jönsson.

Tyvärr låst artikel
https://www.sydsvenskan.se/2019-11-20/misstankt-for-mordforsoket-pa-lonngatan-kan-ha-forsokt
Citera
2019-11-20, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scion

Hur känns det att bli tokägd? Ni vänsterblivna, suck..

Citat:
Det där citatet var saxat från Expressens artikel, av tjejen som varit i kontakt med BOs anhöriga. Fattar inte vad Samhällsnytt har med det att göra.

Bra uppstyrt.

Lång tråd, någon info om GM?
Citera
2019-11-21, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDenStore78
Hur känns det att bli tokägd? Ni vänsterblivna, suck..

Syftar du på dig själv i första hand kanske? Är oförstående till kritiken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in