2019-11-20, 13:44
Medlem
https://www.expressen.se/gt/krim/familjen-om-misstankt-mordade-wilma-pojkvannen-var-svartsjuk-2/

” Kvinnan uppmanar alla som har möjlighet att söka, att göra det. Hundar har under dagen varit hos familjen och fått Wilmas kläder för att kunna spåra.

– Jag vet ju inte ens om hon är kvar i Uddevallaområdet. Jag vill inte att hon ska ligga i något skjul och ruttna någonstans. Jag vill hitta henne. Leta överallt!”

Vet att hon nämnts tidigare men fan styvmorsan ger ju en ruggigt skumma vibbar. Vem formulerar sig som hon gör liksom? ”Ligga och ruttna i något skjul” osv. Känns som att hon tar mycket plats i media och manar på folk att leta etc. Känns som sagt skumt. Sen att MGM var dryg mot farsan med gör ju att man tror än mer att styvmorsan och MGM skulle kunna ha något för sig så att säga.
Citera
Medlem
Någon som är pluskund alt vet vad det var för ”kusligt inlägg” från den du anhållne mannen, utöver att han delade en efterlysning?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/70oEOw/mannens-kusliga-inlagg-efter-misstankta-mordet-pa-wilma
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Kan vara en transportstyckning i panik? Kan man döda kanske man kan stycka?

Inte samma sak, både du o jag kan mörda om de verkligen behövs. Men stycka en kropp kan bara vissa
Citera
Medlem
TV4 sänder direkt. Om en stund med GW.

Länk till just GW i Nyhetsmorgon
https://www.tv4play.se/program/nyhetsmorgon/12511272
Senast redigerad av Remark 2019-11-20 kl. 13:54.
Citera
2019-11-20, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Tar tillbaka de, fan dessa jävla klipp. Vill ha livesändning från morgon till kväll från olika reportrar

Det var livesändning nyss och de kommer säkert snart tillbaka till reportern som är på plats.
Citera
2019-11-20, 13:45
Medlem
Det finns ingen bekräftad mördare i dagsläget då man inte hittat någon kropp som kan kopplas till brott. MEN om det visar sig som det samtidigt verkar luta åt att flickans liv är avbrutet och att den misstänkta personen som är anhållen åtalas och döms för mord så finns det en "mördare" denna har ett namn som ej har ursprung i Sverige.. än..
Citera
2019-11-20, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SjoeRoevarn
https://www.expressen.se/gt/krim/familjen-om-misstankt-mordade-wilma-pojkvannen-var-svartsjuk-2/

” Kvinnan uppmanar alla som har möjlighet att söka, att göra det. Hundar har under dagen varit hos familjen och fått Wilmas kläder för att kunna spåra.

– Jag vet ju inte ens om hon är kvar i Uddevallaområdet. Jag vill inte att hon ska ligga i något skjul och ruttna någonstans. Jag vill hitta henne. Leta överallt!”

Vet att hon nämnts tidigare men fan styvmorsan ger ju en ruggigt skumma vibbar. Vem formulerar sig som hon gör liksom? ”Ligga och ruttna i något skjul” osv. Känns som att hon tar mycket plats i media och manar på folk att leta etc. Känns som sagt skumt. Sen att MGM var dryg mot farsan med gör ju att man tror än mer att styvmorsan och MGM skulle kunna ha något för sig så att säga.
Tänk nu på att detta är en styvmor - inte hennes eget barn. Hon har inte dom känslorna för flickan som en biologisk mamma har. HON verkar åtminstone inte ha det. Märklig människa.
Citera
2019-11-20, 13:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
TV4 sänder direkt. Om en stund med GW.
Repris endast!
Citera
2019-11-20, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Läste samma sak igår.

Tycker inte du som jag då att det antyder att hon lämnat pojkvännen i livet och istället åkt/liftat till Ljungskile. Frågan är vad hon hade för anknytning till Ljungskile. Kan hon möjligen ha varit deprimerad efter "tjafset" med pojkvännen och velat ta sig till en plats där hon känslomässigt antingen kände sig trygg eller där hon själv ville avsluta sitt liv.
Citera
2019-11-20, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Strogge123
Någon som är pluskund alt vet vad det var för ”kusligt inlägg” från den du anhållne mannen, utöver att han delade en efterlysning?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/70oEOw/mannens-kusliga-inlagg-efter-misstankta-mordet-pa-wilma

Han delade ett inlägg på FB där de eftersökte Wilma.
Citera
2019-11-20, 13:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jurstud13
Eftersom inget lik dykt upp ännu är det ju inte helt fullständigt klantigt utfört.

Nä, det är ju faktiskt sant.
500 pers + Lik-hundar + Andra hundar och ingen hittar henne.
Fan, det kanske är en smart liten rackare som sitter anhållen.
Citera
2019-11-20, 13:49
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vatskebrist
Troligen inte, däremot torde mördaren haft hjälp att transportera och gömma offret.
Jag tror också att han haft hjälp. Kanske har han fortfarande hjälp & försöker förvilla polisen medan släktingar försöker frakta bort kroppen & undanröja bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in