Citat:
Ursprungligen postat av
enskildaasikter
nu är sindy och den okända svartingen på hotell(?)
Vem betalar mån tro.. Sindy? Killen? Försörjningsstöd?
Snubben bor säkert hemma hos mamsen precis som resten av dom, och vill inte ta hem ett sprutluder till morsan.
Han skäms såklart över henne, men vill gärna ha lite vitt kött att doppa sig i.
Hon har nog aldrig varit hemma hos honom, och om han bor i rinkeby med omnejd så har hon aldrig varit med honom där, grabbarna kan ju se skräpet.
Hon håller på och visar upp att hon minsann har en kille för att försöka upprätthålla någon fasad utåt om att hon inte är helt misslyckad.
Det är ju tuffare att försöka framstå som en farlig tjej som hänger med kriminella somalier än att framstå som en rikspundare som knarkat bort sina barn.
Och på frågan om vem som betalar så är det definitivt inte sindy, haha. Undrar vilka hon lånar kläder av nu när estlandstjejen dumpat henne. Hon knullar nog till sig allt hon behöver, konstigt nog. Hon ser ju absolut ut som gonorré personifierad så att folk ens vill röra vid henne är för mig en gåta...
Och sindy, du läser garanterat här.
Du kommer alltid att få hat för det du utsatt dina barn för. Vissa glömmer aldrig vad soc slrev i sin rapport om hur smutsiga och underutvecklade de var i tal och motorik.
Hur orkar du ens leva med dig själv?
Du måste ju ha tröttnat på ditt liv för länge sen liksom, för du har varit patetisk väldigt länge nu. Det är ju så illa att du ser dig som en Queen av white trash. När du i själva fall ligger bland bottenskrapet.
Folk hatar liksom dig, jag tvivlar på att du ens fattar det och glider omkring i din låtsasvärld.
Nu kom jag på att du pundar bara för att du vet att du är misslyckad. Det har du ju alltid varit, ända sen du satt där i morgonsoffan med fjollmicke och påstod att ni kommer bli så bra föräldrar och ska bevisa att fördomarna mot tatuerade inte stämmer.
Du är så jävla VIDRIG.
Din pappa däremot bör få ett medalj för att även han anmälde dig till soc.
Tråkigt att han aldrig kommer att kunna få bli stolt över att ha dig som dotter.
För nu är det för sent.
Hoppas, om du lever då, att du är lika förtjust i knark om 10 år. Det måste ju betyda väldigt mkt eftersom du kastat bort ditt liv på det.
Dina barn kommer att läsa om dig i framtiden, och säkert se dina horbilder också.
Och du kan inte bortförklara någonting.
En normal fucking person hade slutat knarka och styrt upp sitt liv om soc ens tänker tanken på att ta barnen.
Men för dig var det väl skönt, så slipper du höra dom gråta och skrika medans du ligger helt väck och lägger ut bilder på din kropp på sociala medier.
Som sagt, du är så jävla äcklig, jag önskar dig all olycka i världen.
Nu har jag rantat klart.