2019-11-20, 12:40
Medlem
Sindy är benzotorsk. Ingen nyhet I know, men går inte att missa.. särskilt för oss som en gång varit där. Opiater finns nog med största sannolikhet även med i bilden. Skäms när när jag ser hennes storys osv där man så tydligt ser hur nerpundad hon är, men som alla flöddertorskar ser hon inte det själv förns hon ligger där o går igenom Atn, föreställ er ångesten när man kommer till instinkt om vad man gjort med sig själv, sina barn och sitt liv
Alla som inte läst FUP, gör det. Stackars barn som fått leva bland smuts på det sättet. Och att få LVU i den åldern..
To.m knivmicke har växt i mina ögon, och det trodde jag aldrig
Citera
2019-11-20, 21:10
Medlem
Vad tror ni orsaken till att Sindy och Lisanna Carmen inte längre är vänner är?
Citera
2019-11-21, 14:01
Medlem
Såg nu att mickes insta oxå är borta..ooop
Citera
2019-11-22, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittungenskuk
Såg nu att mickes insta oxå är borta..ooop
Nej den är inte alls borta.
Citera
2019-11-22, 15:45
Medlem
nu är sindy och den okända svartingen på hotell(?)
Vem betalar mån tro.. Sindy? Killen? Försörjningsstöd?
Citera
2019-11-23, 15:47
Medlem
Kan vi inte döpa om tråden till sindy niklasson- Sveriges mest misslyckade människa.

Lever den där fula pungråttan än? Blev hon inte allvarligt sjuk el nått?
Citera
2019-11-25, 16:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter

Vi betalar.
Citera
2019-11-25, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enskildaasikter

Snubben bor säkert hemma hos mamsen precis som resten av dom, och vill inte ta hem ett sprutluder till morsan.
Han skäms såklart över henne, men vill gärna ha lite vitt kött att doppa sig i.
Hon har nog aldrig varit hemma hos honom, och om han bor i rinkeby med omnejd så har hon aldrig varit med honom där, grabbarna kan ju se skräpet.
Hon håller på och visar upp att hon minsann har en kille för att försöka upprätthålla någon fasad utåt om att hon inte är helt misslyckad.
Det är ju tuffare att försöka framstå som en farlig tjej som hänger med kriminella somalier än att framstå som en rikspundare som knarkat bort sina barn.

Och på frågan om vem som betalar så är det definitivt inte sindy, haha. Undrar vilka hon lånar kläder av nu när estlandstjejen dumpat henne. Hon knullar nog till sig allt hon behöver, konstigt nog. Hon ser ju absolut ut som gonorré personifierad så att folk ens vill röra vid henne är för mig en gåta...

Och sindy, du läser garanterat här.
Du kommer alltid att få hat för det du utsatt dina barn för. Vissa glömmer aldrig vad soc slrev i sin rapport om hur smutsiga och underutvecklade de var i tal och motorik.

Hur orkar du ens leva med dig själv?
Du måste ju ha tröttnat på ditt liv för länge sen liksom, för du har varit patetisk väldigt länge nu. Det är ju så illa att du ser dig som en Queen av white trash. När du i själva fall ligger bland bottenskrapet.
Folk hatar liksom dig, jag tvivlar på att du ens fattar det och glider omkring i din låtsasvärld.

Nu kom jag på att du pundar bara för att du vet att du är misslyckad. Det har du ju alltid varit, ända sen du satt där i morgonsoffan med fjollmicke och påstod att ni kommer bli så bra föräldrar och ska bevisa att fördomarna mot tatuerade inte stämmer.

Du är så jävla VIDRIG.

Din pappa däremot bör få ett medalj för att även han anmälde dig till soc.
Tråkigt att han aldrig kommer att kunna få bli stolt över att ha dig som dotter.
För nu är det för sent.

Hoppas, om du lever då, att du är lika förtjust i knark om 10 år. Det måste ju betyda väldigt mkt eftersom du kastat bort ditt liv på det.
Dina barn kommer att läsa om dig i framtiden, och säkert se dina horbilder också.
Och du kan inte bortförklara någonting.
En normal fucking person hade slutat knarka och styrt upp sitt liv om soc ens tänker tanken på att ta barnen.
Men för dig var det väl skönt, så slipper du höra dom gråta och skrika medans du ligger helt väck och lägger ut bilder på din kropp på sociala medier.

Som sagt, du är så jävla äcklig, jag önskar dig all olycka i världen.

Nu har jag rantat klart.
Senast redigerad av Bluehairdontcare 2019-11-25 kl. 20:52.
Citera
2019-11-25, 22:28
Medlem
Någon som vet varför hennes instagram blev borttagen? Tvekar verkligen på att hon själv raderat den då hon säkert inte har någon inkomst förutom sina ”samarbeten” (Hur företag har velat samarbeta med denna pundare är verkligen ett under..)
Citera
2019-11-25, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluehairdontcare
Snubben bor säkert hemma hos mamsen precis som resten av dom, och vill inte ta hem ett sprutluder till morsan.
Han skäms såklart över henne, men vill gärna ha lite vitt kött att doppa sig i.
Hon har nog aldrig varit hemma hos honom, och om han bor i rinkeby med omnejd så har hon aldrig varit med honom där, grabbarna kan ju se skräpet.
Hon håller på och visar upp att hon minsann har en kille för att försöka upprätthålla någon fasad utåt om att hon inte är helt misslyckad.
Det är ju tuffare att försöka framstå som en farlig tjej som hänger med kriminella somalier än att framstå som en rikspundare som knarkat bort sina barn.

Och på frågan om vem som betalar så är det definitivt inte sindy, haha. Undrar vilka hon lånar kläder av nu när estlandstjejen dumpat henne. Hon knullar nog till sig allt hon behöver, konstigt nog. Hon ser ju absolut ut som gonorré personifierad så att folk ens vill röra vid henne är för mig en gåta...

Och sindy, du läser garanterat här.
Du kommer alltid att få hat för det du utsatt dina barn för. Vissa glömmer aldrig vad soc slrev i sin rapport om hur smutsiga och underutvecklade de var i tal och motorik.

Hur orkar du ens leva med dig själv?
Du måste ju ha tröttnat på ditt liv för länge sen liksom, för du har varit patetisk väldigt länge nu. Det är ju så illa att du ser dig som en Queen av white trash. När du i själva fall ligger bland bottenskrapet.
Folk hatar liksom dig, jag tvivlar på att du ens fattar det och glider omkring i din låtsasvärld.

Nu kom jag på att du pundar bara för att du vet att du är misslyckad. Det har du ju alltid varit, ända sen du satt där i morgonsoffan med fjollmicke och påstod att ni kommer bli så bra föräldrar och ska bevisa att fördomarna mot tatuerade inte stämmer.

Du är så jävla VIDRIG.

Din pappa däremot bör få ett medalj för att även han anmälde dig till soc.
Tråkigt att han aldrig kommer att kunna få bli stolt över att ha dig som dotter.
För nu är det för sent.

Hoppas, om du lever då, att du är lika förtjust i knark om 10 år. Det måste ju betyda väldigt mkt eftersom du kastat bort ditt liv på det.
Dina barn kommer att läsa om dig i framtiden, och säkert se dina horbilder också.
Och du kan inte bortförklara någonting.
En normal fucking person hade slutat knarka och styrt upp sitt liv om soc ens tänker tanken på att ta barnen.
Men för dig var det väl skönt, så slipper du höra dom gråta och skrika medans du ligger helt väck och lägger ut bilder på din kropp på sociala medier.

Som sagt, du är så jävla äcklig, jag önskar dig all olycka i världen.

Nu har jag rantat klart.

Kunde inte sagt det bättre själv
Citera
2019-11-26, 14:27
Medlem
Varför har inte KnivMicke en egen tråd här på FB än? Han är ju minst lika patetisk som Sindy. Han och hans nya tjej verkar även gjort slut, antagligen för att Micke gjort bort sig rejält om man läser mellan raderna på Isabelles instagram/stories. Det gick ju fort som vanligt. Att han inte är kapabel att behålla en sån fin och vettig tjej som hon verkar vara förvånar mig dock inte, då han är en total loser. Förstår inte hur någon tjej kan se något i honom. En förvuxen bebis i 30-års åldern som är både hemlös och har blivit av med vårdnaden av sina (sitt?) barn, och han har väl knappast någon inkomst med tanke på att han tigger pengar till cigg av sina följare på instagram. Han och Sindy förtjänar varandra, så slipper fler människor ta skada och lida av deras närvaro och vidriga beteende. Barnen lär väl ingen av dom få se igen.
Citera
2019-11-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pengapung1
Varför har inte KnivMicke en egen tråd här på FB än? Han är ju minst lika patetisk som Sindy. Han och hans nya tjej verkar även gjort slut, antagligen för att Micke gjort bort sig rejält om man läser mellan raderna på Isabelles instagram/stories. Det gick ju fort som vanligt. Att han inte är kapabel att behålla en sån fin och vettig tjej som hon verkar vara förvånar mig dock inte, då han är en total loser. Förstår inte hur någon tjej kan se något i honom. En förvuxen bebis i 30-års åldern som är både hemlös och har blivit av med vårdnaden av sina (sitt?) barn, och han har väl knappast någon inkomst med tanke på att han tigger pengar till cigg av sina följare på instagram. Han och Sindy förtjänar varandra, så slipper fler människor ta skada och lida av deras närvaro och vidriga beteende. Barnen lär väl ingen av dom få se igen.
Hahaha fin och vettig tjej? ah, kanske jämfört med sindy men annars är det ju inget man skulle dra hem och visa upp till föräldrarna..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in